To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-27
Ogłoszenie nr 15162 - 2017 z dnia 2017-01-27 r.
Miłków: Zbiór szyszek sosny zwyczajnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 376740-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Leśny Bank Genów Kostrzyca, krajowy numer identyfikacyjny
23029624100000, ul.
Miłków
300,
58535
Miłków, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
75 7131048 wew. 131, faks
757 131 754, e-mail
Dorota.Jasik@lbg.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lbg.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: LEŚNICTWO
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zbiór szyszek sosny zwyczajnej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):S.2701.4.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zbiorze szyszek sosny zwyczajnej z 10 drzewostanów zachowawczych na terenie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Zielonej Górze, wraz z dostawą szyszek do siedziby LBG Kostrzyca. Zbiór szyszek wykonany zostanie za pomocą technik alpinistycznych, bez uszkadzania pni i gałęzi. Pierwszym etapem zbioru będzie pozyskanie prób 10 kg szyszek z 5 drzew z każdego drzewostanu zachowawczego oraz dostarczenie ich do siedziby LBG Kostrzyca w celu wykonania oceny przedzbiorowej, warunkującej wykonanie zbioru zasadniczego. Zamawiający w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia próby szyszek przekaże Wykonawcy wynik oceny przedzbiorowej, wraz z informacją dotyczącą dalszego zbioru. W przypadku kontynuacji zbioru, masa zebranej próby szyszek rozliczona zostanie łącznie z masą szyszek zebraną w trakcie zbioru zasadniczego, na podstawie cen jednostkowych za kg szyszek określonej przez Wykonawcę w formularzu cenowym oferty - ocena przedzbiorowa. W przypadku odstąpienia od zbioru, masa zebranej próby szyszek rozliczona zostanie indywidualnie na podstawie ceny jednostkowej za kg szyszek określonej przez Wykonawcę w formularzu cenowej oferty. Rozliczenie usługi zbioru z poszczególnych drzewostanów zachowawczych dokonane zostanie na podstawie rzeczywistej masy pozyskanych szyszek oraz cen jednostkowych za kg szyszek określonych przez Wykonawcę w formularzu cenowym oferty. W przypadku gdy masa szyszek i liczba drzew do zbioru odbiegała będzie od ilości wymaganych przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z Zamawiającym, w celu uzyskania ostatecznej informacji o masie szyszek i liczbie drzew do pozyskania. Szyszki po zbiorze należy pakować w przewiewne opakowania (np. worku jutowe, lniane, itp.), które powinny być zaopatrzone w 2 etykiety: zewnętrzną i wewnętrzną (wzór etykiety przedstawiono w załączniku nr 8 do SIWZ). Zamawiający wymaga potwierdzenia pracownika nadleśnictwa, na terenie którego zlokalizowany jest drzewostan zachowawczy objęty zbiorem, że Wykonawca zadanie wykonywał we wskazanym terminie (wzór potwierdzenia przedstawiono w załączniku nr 8 do SIWZ). Zamawiający wymaga dostarczenia do swojej siedziby zebranych szyszek, w terminie do 5 dni od ukończenia zbioru z każdego drzewostanu zachowawczego, wraz z potwierdzeniem pracownika nadleśnictwa. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie szyszek do siedziby Zamawiającego będzie protokół dostawy podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron. Wymagane przez Zamawiającego warunki przechowywania szyszek w okresie od zbioru do przekazania do siedziby Zamawiającego: pomieszczenie suche, przewiewne o temperaturze w zakresie 0 - 15oC.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77231000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT166829.27 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 194397.84 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MIŁKÓW
więcej: przetargi MIŁKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.