eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekDOSTAWA MATERIAŁÓ W BUDOWLANYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-11

Szczecinek: DOSTAWA MATERIAŁÓ W BUDOWLANYCH
Numer ogłoszenia: 151618 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Szczecinku sp. z o.o. , ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3726720, 3726721, faks 094 3726729, 3730886.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z.o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓ W BUDOWLANYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa materiałów budowlanych w asortymencie i ilościach podanych w pakietach o nr od 1 do 5 , stanowiących załącznik nr 1 do siwz. Przedmiot zamówienia stanowią n/w pakiety: Pakiet 1 - materiały budowlane Pakiet 2 - artykuły elektryczne Pakiet 3 - wykładzina podłogowa Pakiet 4 - artykuły hydrauliczne Pakiet 5 - stolarka drzwiowa Ilości materiałów, dokładne wykazy asortymentowe, charakterystyka i opisy materiałów podane są w zał. nr 1 do siwz. Materiały budowlane, będące przedmiotem zamówienia muszą być wprowadzone do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych/Dz.U. z 2004r., Nr 92, poz.881 ze zm./ Dostawy będą prowadzone sukcesywnie /na podstawie zamówień częściowych/ przez cały okres objęty umową stosownie do potrzeb Zamawiającego. Przez pojęcie dostawy rozumie się dostarczenie towarów transportem dostawcy do miejsca siedziby Zamawiającego w terminie do 5 dni od daty otrzymania zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo nie objęcia zamówieniem części asortymentu do wysokości 50 % . Zamawiający zastrzega 30-dniowy termin płatności za dostawy towarów. CPV: 44.11.10.00-1 materiały budowlane 31.68.00.044.41.10.00-4 wyroby sanitarne 31.68.00.00-6 elektryczne artykuły i akcesoria 44.11.22.00-0 wykładziny podłogowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 31.68.00.04-4, 31.68.00.00-6, 44.11.22.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnianie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia dotyczącego posiadania uprawnień dotyczących wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z zał. nr 3 do niniejszej siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnianie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia dotyczącego posiadania uprawnień dotyczących wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z zał. nr 3 do niniejszej siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnianie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia dotyczącego posiadania uprawnień dotyczących wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z zał. nr 3 do niniejszej siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnianie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia dotyczącego posiadania uprawnień dotyczących wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z zał. nr 3 do niniejszej siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http:// www.soldea.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.szczecinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital w Szczecinku Spółka z.o.o. ,78-400 Szczecinek, ul.Kościuszki 38,Dział administracyjno - Eksploatacyjny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Szpital w Szczecinku Spółka z.o.o.,78-400 Szczecinek , ul. Kościuszki 38 ,pokój nr 31 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: materiały budowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości materiałów, dokładne wykazy asortymentowe, charakterystyka i opisy materiałów podane są w zał. nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: artykuły elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości materiałów, dokładne wykazy asortymentowe, charakterystyka i opisy materiałów podane są w zał. nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykładzina Podłogowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości materiałów, dokładne wykazy asortymentowe, charakterystyka i opisy materiałów podane są w zał. nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Artykuły hydrauliczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości materiałów, dokładne wykazy asortymentowe, charakterystyka i opisy materiałów podane są w zał. nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.00.04-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stolarka drzwiowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości materiałów, dokładne wykazy asortymentowe, charakterystyka i opisy materiałów podane są w zał. nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.