Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-28
Zielona Góra: Remont oświetlenia ul. Romualda Traugutta i ul. Urszuli w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 151591 - 2007; data zamieszczenia: 28.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4564100, 4564403 do 05, fax 068 4564155, 4564455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont oświetlenia ul. Romualda Traugutta i ul. Urszuli w Zielonej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont oświetlenia ul. Romualda Traugutta i ul. Urszuli w Zielonej Górze. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o opracowaną przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe JATTEH Sp. z o.o. dokumentację projektową (projekt budowlano- wykonawczy) oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 11 oraz załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ i stanowiące jej integralną część. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 3.1. w ulicy Romualda Traugutta: a) montaż słupów stalowych oświetleniowych ocynkowanych (h= 8m - wysokość zawieszenia oprawy) - 3 kpl; b) montaż opraw sodowych SGS 203/100W.P5 (lub równoważnych) - 3 kpl; c) wykonanie linii kablowej oświetlenia ulic YKY 4x10 - 122 m; d) przecisk z rury AROT SRS 110 pod torem kolejowym - 7 m. 3.2. w ulicy Urszuli: a) montaż słupów stalowych oświetleniowych ocynkowanych parkowych - 13 kpl; b) montaż opraw sodowych parkowych OCP-70W-PC/II z daszkiem (lub równoważnych) - 13 kpl; c) wykonanie linii kablowej oświetlenia ulic YKY 4x16 - 454 m. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zlecenia podwykonawcom wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie robót elektroenergetycznych. 5. Wyszczególnienie prac zawiera kosztorys ofertowy - ul. Romualda Traugutta oraz kosztorys ofertowy - ul. Urszuli stanowiące załącznik nr 9 oraz załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ i stanowiące jej integralną część. 6. Wykonawca obowiązany jest określić cenę końcową przedmiotu zamówienia w oparciu kosztorys ofertowy - ul. Romualda Traugutta oraz kosztorys ofertowy - ul. Urszuli stanowiących załącznik Nr 9 oraz załącznik nr 10 do SIWZ oraz własną kalkulację kosztów. W kosztorysach ofertowych należy wypełnić kolumnę cena jednostkowa (netto, w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), kolumnę razem (netto, w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) i podać wartość kosztorys razem (netto, w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) za wykonanie przedmiotu zamówienia w ul. Romualda Traugutta oraz ul. Urszuli. 7. Zaoferowana przez Wykonawcę cena końcowa za wykonanie całego przedmiotu zamówienia (w ul. Romualda Traugutta i ul. Urszuli), zawierać musi w sobie nośniki kosztów dla okresu wykonania zamówienia i w przypadku podpisania umowy nie będzie podlegać żadnym rokowaniom i negocjacjom.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1.1. Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie remontu oświetlenia drogowego; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: a) należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (kierownik robót); b) posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne E i D w zakresie prac kontrolno - pomiarowych elektrycznych do 1 kV i sieci elektrycznego oświetlenia drogowego; 1.3. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 - z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zlecenia podwykonawcom wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie robót elektroenergetycznych; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 6 do SIWZ napotwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 8) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 9) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionej w punkcie 5.1.2. SIWZ branży, dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadanie świadectw kwalifikacyjnych - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 10) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.3. SIWZ; 11) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 8 do SIWZ; 12) kosztorys ofertowy - ul. Romualda Traugutta wg załącznika nr 9 do SIWZ; 13) kosztorys ofertowy - ul. Urszuli wg załącznika nr 10 do SIWZ; 14) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiajacego (pokój 407) po okazaniu dowodu wpłaty w kasie Urzędu w wysokości 374,70 zł (387,60 zł w przypadu wysyłki pocztą).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój nr 407.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Budowa ul. Ługowo-Podgrzybka i ul. Ługowo-Rydza w Zielonej Górze
- Świadczenie usł. konserw. instalacji c.o. i c.w.u., obsługa i konserwacja kotłowni oraz pełn. dyżurów techn. w zakresie c.o., c.w.u., z.w., kanalizacji i instal. elektr. w bud. administr. przez ZGM..
- Remont pomieszczeń w Pracowni Badań Mikrobiologicznych
- Zakup wyposażenia - sprzęt elektroniczny - sprzęt fotograficzny wraz z oprzyrządzeniem na potrzeby Urban Lab
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa miejsca do kontroli i ważenia pojazdów przy drodze nr 92 w miejscowości Mostki
- Budowa czterech turbin wiatrowych o mocy 5-7 kW każda, współpracujących z istniejącą instalacją wytwórczą PV
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Budowa ścieżki pieszo - rowerowej łączącej ul. Łowicką z zalewem Zadębie"
- Budowa drogi oraz strefy "Kiss&Ride" przy Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Lubawie
- Budowa ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Lubawie
- "Ustawienie latarni przy ul. Himalajskiej oraz ul. Andyjskiej na terenie Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy".
- Budowa ronda na skrzyżowaniu DK 73 z drogą powiatową DP 1065 w Stopnicy
- Rozbudowa drogi gminnej nr 325048T Krajno Drugie - Wymyślona - Bęczków oraz drogi gminnej nr 325007T Bęczków Niwy - Bęczków Górka - Bęczków Zaskale
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





