Ogłoszenie z dnia 2006-03-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: wykonanie i montaż tablic MSI kategorii 3 rozprowadzających ruch kołowy do obszarów i ważnych obiektów oraz słupów będących nośnikami przedmiotowych tablic Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: w zakresie przedmiotu zamówienia: Andrzej Przybyliński, w zakresie procedury przetargowej: Paweł Sarnowski, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. +48 22 6201021, +48 22 6290255, 6201021 w. 220, fax +48 22 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zarząd Dróg Miejskich, kancelaria, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. +48 22 6201479, fax +48 22 6209171, www.zdm.waw.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zarząd Dróg Miejskich, kancelaria, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. +48 22 6201479, fax +48 22 6209171, www.zdm.waw.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i montaż tablic MSI kategorii 3 rozprowadzających ruch kołowy do obszarów i ważnych obiektów oraz słupów będących nośnikami przedmiotowych tablic. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zadanie zlecone przez Zamawiającego obejmuje: - wykonanie i montaż tablic kategorii 3 - w ilości 213 sztuk o łącznej powierzchni do 42.956.890 dm kw. - wykonanie i montaż słupów (wraz z fundamentem) do ww. tablic w ilości 147 sztuk o łącznej długości 630.195 m. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.74.00 - Znaki i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy Oryginalny kod CPV: 28.11.22.21 - Słupy stalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.22.21 - Słupy stalowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: między 130 000,00 a 5 000 000,00 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.10.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 25 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zadanie przewidziane w planie finansowym Zarządu Dróg Miejskich na rok 2006 r. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia" Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe. 1. Warunki ogólne: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Oświadczenia i dokumenty 2.1.Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.7. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Uwaga! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2.2., 2.4., 2.5., 2.6. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.2 - 2.6., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wykonawca musi wykazać: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowyWykonawca musi wykazać: 1.1. płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem:xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe, nie mniejszą niż 1 (xpb większe bądź równe 1). 1.2. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej : 1.000.000,00 zł (PLN) 2. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 2.1. warunek określony w pkt 1.1 spełnia każdy z Wykonawców, 2.2. warunek określony w pkt 1.2 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 3. Oświadczenia i dokumenty 3.1. Oświadczenie finansowe na formularzu zgodnym z treścią załącznika do SIWZ 3.2. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem - za ostatni rok obrotowy; 3.3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby posiadające doświadczenie i odpowiednie kwalifikacje do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniżej tabeli. Lp./ Stanowisko/ Wymagana liczba osób/ Staż 1/ Kierownik produkcji (odpowiedzialny za wykonanie elementów zgodnie z dokumentacją techniczną)/ 1 osoba/ 4 lata 2/ Grafik komputerowy (odpowiedzialny za opracowanie tablic - kolorystyka, czcionka)/ 1 osoba/ 2 lata 3/ Osoba odpowiedzialna za wydruk i nanoszenie aplikacji - folii na lico tablic/ 2 osoby/ 3 lata 4/ Kierownik robót terenowych (osoba odpowiedzialna za montaż tablic w pasie ruchu drogowego)/ 1 osoba/ 4 lata 5/ Kierownik - odpowiedzialny za proces malowania elementów/ 1 osoba/ 4 lata 2. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 1. 3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował, co najmniej 4 prace związane z produkcją i montażem pionowych oznakowań drogowskazowych montowanych w pasie ruchu drogowego. Jedna z powyższych prac musi dotyczyć tablic wykonywanych z aluminium z wykorzystaniem folii odblaskowych II i III generacji. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3. Przez łącznym spełnianiu tego warunku wymagane jest wykazanie przez każdego z Wykonawców, co najmniej jednej z czterech rodzajów prac określonych w pkt. 3. 5. Oświadczenia i dokumenty 5.1. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia ("Potencjał kadrowy"), na formularzu zgodnym z treścią załącznika do SIWZ. 5.2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"), na formularzu zgodnym z treścią załącznika do SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DIZP/II/PN/8/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.05.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.05.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.05.2006, godzina 10:45, Zarząd Dróg Miejskich ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa - sala konferencyjna - pok. nr 311.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.03.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby NID
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa cieplarki laboratoryjnej - inkubatora mikrobiologicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów według obowiązujących wzorów urzędowych wraz z oprogramowaniem, odbiorem i utylizacją wycofanych tablic rejestracyjnych
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w 2026 r. dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kwidzynie oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych.
- Wykonanie i dostawa wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu w roku 2026
- Realizacja przedsięwzięcia grantowego pn.: "Urząd bez barier - poprawa dostępności budynku Urzędu Miasta i Gminy Przedecz dla osób ze szczególnymi potrzebami"
więcej: Słupy stalowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





