Ogłoszenie z dnia 2007-08-28
Kraków: Rozbudowa budynku pracowni Radioterapii
Numer ogłoszenia: 151450 - 2007; data zamieszczenia: 28.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, ul. Wielicka 265/4H-04, 30-663 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6582011, fax 012 6581081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdrowia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku pracowni Radioterapii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa budynku pracowni Radioterapii przy Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym z wewnętrznymi instalacjami: elektryczną, wodno-kanalizacyjną, c.o., ciepłem technologicznym, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz instalacji gazów medycznych wraz z infrastrukturą techniczną: przyłącz kanalizacji opadowej i sanitarnej oraz kabla energetycznego dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków Zakres robót: Roboty ziemne Roboty ogólnobudowlane Roboty instalacyjne W/w prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz z uzgodnionym harmonogramem robót. W roku 2007 do wykonania zakres robót równy wartości dotacji Ministerstwa Zdrowia tj. 800.000,00 zł w tym roboty ziemne, ławy i stopy fundamentowe, płyty żelbetowe, ściany żelbetowe, barytowe i ceramiczne i inne wynikające z technologii robót Wykonanie pozostałego zakresu robót objętego dokumentacją w 2008, uzależnione jest od otrzymania dotacji z Ministerstwa Zdrowia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Oryginalny kod CPV: 45.21.51.20 - Specjalne budynki medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.20 - Roboty budowlane w zakresie specjalnych budynków medycznych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 17500,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj. posiadają doświadczenie w realizacji prac ogólnobudowlanych, w tym wykonali w okresie ostatnich 5 lat -jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną podobną do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 1 mln. zł, dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. a w szczególności: dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują średniorocznym przychodem netto za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne lata obrotowe ( na podstawie rachunku zysków i strat) w wysokości nie mniejszej niż 1 mln zł słownie: jeden milion złotych d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, e) udzielą min 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace f) wykonają prace z materiałów posiadających atest dopuszczający do stosowania w obiektach służby zdrowia ( dotyczy materiałów, których stosowne atesty są wymagane ) g) przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 500.000,00 zł h) przedłożą oświadczenie, że w terminie 14 dni od podpisania umowy dostarczą zamawiającemu polisę na ubezpieczenie budowy od ryzyk budowlano-montażowych na kwotę nie niższą niż cena ofertowa, na czas faktycznej realizacji umowy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w punkcie VI specyfikacji. Zamawiajacy przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony, podpisany i opieczętowany ( pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty przetargowej 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych; 3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; 4. Oświadczenie wykonawcy, że akceptuje warunki postawione w SIWZ 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie. 10. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( Należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych tych osób oraz zaświadczeń o przynależności do izby samorządu zawodowego. Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.) 11. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawcy niezobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 12. Oświadczenie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy o treści: Oświadczam, że najpóźniej do dnia podpisania umowy z zamawiającym przedstawię polisę, a w przypadku jej braku dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym zamówieniem na kwotę min. 500.000,00 zł 13. Oświadczenie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy o treści: Oświadczam, że w terminie 14 dni od podpisania umowy dostarczymy zamawiającemu polisę na ubezpieczenie budowy od ryzyk budowlano-montażowych na kwotę nie niższą niż cena ofertowa, na czas faktycznej realizacji umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdrowia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak wyżej, w siedzibie zamawiajacego pok. 4H-19, 4H-20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2007 godzina 10:45, miejsce: siedziba zamawiającego pok. 4H-19, 4H-20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- Przebudowa cel mieszkalnych z wydzieleniem kącików sanitarnych w pawilonie C Aresztu Śledczego w Katowicach
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





