Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-15
Ustka: Wymiana stolarki okiennej, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych
z przemalowaniem ościeży w Szkole Podstawowej w Objeździe.
Numer ogłoszenia: 151398 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Ustce , ul. Dunina 24, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 0-59 8144364, faks 0-59 8144364.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych z przemalowaniem ościeży w Szkole Podstawowej w Objeździe..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe polegają na wymianie stolarki okiennej drewnianej na nową z PCV o tym samym podziale oraz wymianie parapetów zewnętrznych, na z blachy powlekanej oraz wewnętrznych z płyty wiórowej prasowanej, laminowanych. Po wykonaniu wymiany okien i parapetów, ościeża należy wyszpachlować i pomalować farbą emulsyjną w kolorystyce zbliżonej do istniejącej. Wymiary, ilość i rodzaj okien: Okna PCV, w kolorystyce: z zewnątrz brązowe, wewnątrz białe, jedno skrzydło uchylne: 1. 5 skrzydłowe - wymiary: 235 cm x 202 cm - szt 24 2. 3 skrzydłowe - wymiary: 115 cm x 202 cm - szt 2 3. 2 skrzydłowe - wymiary: 85 cm x 202 cm - szt 1 4. 1 skrzydłowe - wymiary: 88 cm x 83 cm - szt 8 Wymiary i rodzaj parapetów: 1. Parapety wewnętrzne, białe, z płyty wiórowej prasowanej, laminowane: - do okien 5 skrzydłowych w wymiarze: 240 cm x 40 cm - szt 24 - do okien 3 skrzydłowych w wymiarze: 131 cm x 40 cm - szt 2 - do okien 2 skrzydłowych w wymiarze: 90 cm x 40 cm - szt 1 - do okien 1 skrzydłowych w wymiarze: 90 cm x 40 cm - szt 8 2. Parapety zewnętrzne brązowe z blachy powlekanej: - do okien 5 skrzydłowych w wymiarze : 238 cm x 40 cm - szt 24 - do okien 3 skrzydłowych w wymiarze: 129 cm x 40 cm - szt 2 - do okien 2 skrzydłowych w wymiarze: 90 cm x 40 cm - szt 1 - do okien 1 skrzydłowych w wymiarze: 88 cm x 40 cm - szt 8.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał , iż: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania usług objętych zamówieniem, tj. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie trzech ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tzn. wykonał minimum dwa projekty o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; 2)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg Załącznika Nr 3 do SIWZ; 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5) wykaz wykonanych usług sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa rozdziale V.1.ppkt 2 SIWZ; 6)projekt umowy zaakceptowany podpisem Wykonawcy (Załącznik nr 5) od SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustka.ug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Objeździe, 76-211 Objazda 95.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 10:50, miejsce: Szkoła Podstawowa w Objeździe, 76-211 Objazda 95.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2025/2026 dróg, chodników, ciągów pieszo - jezdnych Gminy Ustka
- Dostawa i montaż urządzeń do selektywnej zbiórki odpadów
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy Cmentarza Komunalnego w Zimowiskach
- Zagospodarowanie terenu w ramach programu "Zielona Ustka" - "Lekcje pod chmurką" w systemie zaprojektuj i wybuduj - I etap
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont magazynu OC".
- MODERNIZACJA SYSTEMU WODNEGO NA TERENIE GMINY SZUDZIAŁOWO, W TYM PRZEBUDOWA HYDROFORNI W BABIKACH
- Zwiększenie efektywności energetycznej Przedszkola Nr 3 w Głubczycach
- Przebudowa sanitariatu męskiego w budynku dydaktycznym Liceum Ogólnokształcącego w Nisku - 1 piętro w ramach zadania "Przebudowa łazienek w placówkach oświatowych prowadzonych przez Powiat Niżański"
- "Budowa świetlicy kontenerowej na terenie miejscowości Strąkowa"
- Modernizacja ujęcia wody w Hucie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.