eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoRoboty budowlane w budynku nr 21 Pakiet nr 1 - modernizacja i dostosowanie pomieszczeń izby przyjęć do wymagań określonych w RMZiOS. Realizacja zadania pod nazwąModernizacja i dostosowanie pomieszczeń Izby Przyjęć do wymogów określonych w RMZ i OS. Pakiet nr 2 - dostawa i montaż fabrycznie nowego, kompletnego dźwigu osobowego Realizacja zadania pod nazwąDostosowanie do wymogów RMZ i OS pomieszczeń oddziałów 12,14,9, i budynku nr 21.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-09

Gniezno: Roboty budowlane w budynku nr 21 Pakiet nr 1 - modernizacja i dostosowanie pomieszczeń izby przyjęć do wymagań określonych w RMZiOS. Realizacja zadania pod nazwą: Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Izby Przyjęć do wymogów określonych w RMZ i OS. Pakiet nr 2 - dostawa i montaż fabrycznie nowego, kompletnego dźwigu osobowego Realizacja zadania pod nazwą: Dostosowanie do wymogów RMZ i OS pomieszczeń oddziałów 12,14,9, i budynku nr 21.
Numer ogłoszenia: 151372 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego , ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4262171, faks 061 4261118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziekanka.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w budynku nr 21 Pakiet nr 1 - modernizacja i dostosowanie pomieszczeń izby przyjęć do wymagań określonych w RMZiOS. Realizacja zadania pod nazwą: Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Izby Przyjęć do wymogów określonych w RMZ i OS. Pakiet nr 2 - dostawa i montaż fabrycznie nowego, kompletnego dźwigu osobowego Realizacja zadania pod nazwą: Dostosowanie do wymogów RMZ i OS pomieszczeń oddziałów 12,14,9, i budynku nr 21..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - - modernizacja pomieszczeń Izby Przyjęć zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich z powierzchni ścian wymurowanie ścianek działowych wyłożenie powierzchni podłóg oraz ścian płytkami ceramicznymi wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej Wyposażenie pomieszczenia w standardowe drzwi: - trzy zawiasy czopowe dwuskrzydełkowe z bolcami antywyważeniowymi - zamek na wkładkę WB, - przygotowanie do skrótu - uszczelka pęczniejąca w skrzydle - klamka modernizacja instalacji elektrycznej (wymiana wpustów elektrycznych) modernizacja instalacji sanitarnej (wymiana przyborów oraz armatury sanitarnej) Pakiet nr 2 - dostawa i montaż fabrycznie nowego dźwigu osobowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego dźwigu osobowego przeznaczonego do transportu pacjentów na noszach z kabiną przewozową, drzwiami automatycznie rozsuwanymi oraz kompletem urządzeń napędowych, nośnych i sterujących, przeprowadzenie robót demontażu, wywozu i utylizacji zużytej windy. 1. Dane ogólne: a) Lokalizacja- Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych Dziekanka w Gnieźnie b) Rodzaj obiektu- budynek szpitalny, w którym zlokalizowane są oddziały szpitalne c) Dźwig obsługiwać będzie 4 kondygnacje (parter i piętra od 1 do 3), d) Wysokość podnoszenia windy- 9,9 m, e) Udźwig - 1600 kg f) Liczba pasażerów - 21 osób g) Maszynownia- dźwig bez maszynowni, napęd umieszczony w nadszybiu 2. Przedmiot zamówienia obejmuję: a) Dostawę wszystkich niezbędnych urządzeń w celu wykonania zakresu zamówienia, wymaganych przepisami określającymi bezpieczną ich pracę oraz montaż. b) Wykonanie wszelkich prac związanych z kompleksowym wykonaniem zamówienia. c) Dokonanie w imieniu Zamawiającego wszelkich koniecznych zgłoszeń we właściwych urzędach, uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń oraz pokrycie związanych z tym kosztów ( uzgodnienia z UDT, pozwolenia, wyrejestrowanie starego urządzenia dźwigowego, zgłoszenia odbioru urządzeń itp.) d) Wykonanie dokumentacji powykonawczej przez osoby posiadające stosowne uprawnienia. e) Udział w odbiorze przez Urząd Dozoru Technicznego f) Zapewnienie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w ramach udzielonej gwarancji. g) Demontaż istniejącego dźwigu oraz jego likwidację. h) Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dźwigu oraz awaryjnego uwalniania. 3. Zakres montażu dźwigu obejmuje również przeprowadzenie koniecznych prac ogólnobudowlanych polegających na dostosowaniu istniejącego szybu dźwigowego do potrzeb nowego urządzenia - zgodnie z dokumentacją techniczną udostępnioną do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Dokumentacje techniczną dotyczącą przedmiotu zamówienia Zamawiający udostępnia do wglądu w siedzibie Szpitala Wojewódzkiego w Gnieźnie, ulica Poznańska 15, Dział Techniczny Szpitala od poniedziałku do piątku w godzinach 7°° - 143°. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia określają kosztorysy stanowiące załączniki do SIWZ. Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu i ułatwieniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną. UWAGA: Wszystkie prace wykonywane będą w trakcie normalnego użytkowania obiektu, w związku z tym zakres prac zostanie podzielony na etapy (budynek podzielony zostanie na część objętą remontem i część, w której będą przebywać pacjenci i personel medyczny). Wyłonieni w trybie przetargu Wykonawcy przed podpisaniem umowy z Zamawiającym dostarczą harmonogram realizacji przedmiotu zadania, który musi zostać pozytywnie zaopiniowany przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2, 45.33.20.00-3, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.31.31.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty przy uwzględnieniu poniższych zasad. Oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy . Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana będzie po otwarciu ofert. Każda z ofert zostanie oceniona pod względem zgodności z postanowieniami SIWZ i przepisami ustawy i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/ nie spełnia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem paragrafu 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2009r. nr 226 poz.1817), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku. Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o wykonanych lub wykonywanych robotach budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty przy uwzględnieniu poniższych zasad. Oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy . Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana będzie po otwarciu ofert. Każda z ofert zostanie oceniona pod względem zgodności z postanowieniami SIWZ i przepisami ustawy i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/ nie spełnia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem paragrafu 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2009r. nr 226 poz.1817), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku. Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty przy uwzględnieniu poniższych zasad. Oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy . Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana będzie po otwarciu ofert. Każda z ofert zostanie oceniona pod względem zgodności z postanowieniami SIWZ i przepisami ustawy i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/ nie spełnia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem paragrafu 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2009r. nr 226 poz.1817), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku. Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłaconej polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200.000,00PLN. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty przy uwzględnieniu poniższych zasad. Oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy . Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana będzie po otwarciu ofert. Każda z ofert zostanie oceniona pod względem zgodności z postanowieniami SIWZ i przepisami ustawy i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/ nie spełnia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem paragrafu 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2009r. nr 226 poz.1817), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku. Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Atesty na wszystkie zastosowane materiały.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji na wykonane roboty z materiałem - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dziekanka.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ - Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych Dziekanka ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno, budynek administracji, dział zamówień publicznych, I piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2011 godzina 09:00, miejsce: SPZOZ - Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych Dziekanka ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno, budynek administracji, parter, sekretariat, pok. nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń izby przyjęć do wymagań określonych w RMZiOS Realizacja zadania pod nazwą: Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Izby Przyjęć do wymogów określonych w RMZ i OS..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich z powierzchni ścian, wymurowanie ścianek działowych,wyłożenie powierzchni podłóg oraz ścian płytkami ceramicznymi,wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej. Wyposażenie pomieszczenia w standardowe drzwi: - trzy zawiasy czopowe dwuskrzydełkowe z bolcami antywyważeniowymi - zamek na wkładkę WB, - przygotowanie do skrótu - uszczelka pęczniejąca w skrzydle - klamka modernizacja instalacji elektrycznej (wymiana wpustów elektrycznych) modernizacja instalacji sanitarnej (wymiana przyborów oraz armatury sanitarnej) Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia określają kosztorysy stanowiące załączniki do SIWZ. Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu i ułatwieniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną. UWAGA: Wszystkie prace wykonywane będą w trakcie normalnego użytkowania obiektu, w związku z tym zakres prac zostanie podzielony na etapy (budynek podzielony zostanie na część objętą remontem i część, w której będą przebywać pacjenci i personel medyczny). Wyłonieni w trybie przetargu Wykonawcy przed podpisaniem umowy z Zamawiającym dostarczą harmonogram realizacji przedmiotu zadania, który musi zostać pozytywnie zaopiniowany przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2, 45.33.20.00-3, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.31.31.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji na wykonane roboty z materiałem - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż fabrycznie nowego, kompletnego dźwigu osobowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego dźwigu osobowego przeznaczonego do transportu pacjentów na noszach z kabiną przewozową, drzwiami automatycznie rozsuwanymi oraz kompletem urządzeń napędowych, nośnych i sterujących, przeprowadzenie robót demontażu, wywozu i utylizacji zużytej windy. 1. Dane ogólne: a) Lokalizacja- Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych Dziekanka w Gnieźnie b) Rodzaj obiektu- budynek szpitalny, w którym zlokalizowane są oddziały szpitalne c) Dźwig obsługiwać będzie 4 kondygnacje (parter i piętra od 1 do 3), d) Wysokość podnoszenia windy- 9,9 m, e) Udźwig - 1600 kg f) Liczba pasażerów - 21 osób g) Maszynownia- dźwig bez maszynowni, napęd umieszczony w nadszybiu 2. Przedmiot zamówienia obejmuję: a) Dostawę wszystkich niezbędnych urządzeń w celu wykonania zakresu zamówienia, wymaganych przepisami określającymi bezpieczną ich pracę oraz montaż. b) Wykonanie wszelkich prac związanych z kompleksowym wykonaniem zamówienia. c) Dokonanie w imieniu Zamawiającego wszelkich koniecznych zgłoszeń we właściwych urzędach, uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń oraz pokrycie związanych z tym kosztów ( uzgodnienia z UDT, pozwolenia, wyrejestrowanie starego urządzenia dźwigowego, zgłoszenia odbioru urządzeń itp.) d) Wykonanie dokumentacji powykonawczej przez osoby posiadające stosowne uprawnienia. e) Udział w odbiorze przez Urząd Dozoru Technicznego f) Zapewnienie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w ramach udzielonej gwarancji. g) Demontaż istniejącego dźwigu oraz jego likwidację. h) Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dźwigu oraz awaryjnego uwalniania. 3. Zakres montażu dźwigu obejmuje również przeprowadzenie koniecznych prac ogólnobudowlanych polegających na dostosowaniu istniejącego szybu dźwigowego do potrzeb nowego urządzenia - zgodnie z dokumentacją techniczną udostępnioną do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Dokumentację techniczną dotyczącą przedmiotu zamówienia Zamawiający udostępnia do wglądu w siedzibie Szpitala Wojewódzkiego w Gnieźnie, ulica Poznańska 15, Dział Techniczny Szpitala od poniedziałku do piątku w godzinach 7°° - 143°. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia określają kosztorysy stanowiące załączniki do SIWZ. Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu i ułatwieniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną. UWAGA: Wszystkie prace wykonywane będą w trakcie normalnego użytkowania obiektu, w związku z tym zakres prac zostanie podzielony na etapy (budynek podzielony zostanie na część objętą remontem i część, w której będą przebywać pacjenci i personel medyczny). Wyłonieni w trybie przetargu Wykonawcy przed podpisaniem umowy z Zamawiającym dostarczą harmonogram realizacji przedmiotu zadania, który musi zostać pozytywnie zaopiniowany przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji na wykonane roboty z materiałem - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.