Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-15
Kluczbork: Poprawa warunków kształcenia w ZSP Nr 1 i ZSP Nr 2 CKU w Kluczborku poprzez przebudowę i zakup wyposażenia - przebudowa ZSP Nr 2 CKU
Numer ogłoszenia: 151366 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kluczborski , ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 0-77 4185218, faks 0-77 4186520.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa warunków kształcenia w ZSP Nr 1 i ZSP Nr 2 CKU w Kluczborku poprzez przebudowę i zakup wyposażenia - przebudowa ZSP Nr 2 CKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa warsztatów szkolnych ZSP nr 2 CKU w Kluczborku wraz z instalacjami elektrycznymi oraz wykonaniem pokrycia dachowego. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót opracowanych dla potrzeb niniejszego zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie:dziesięć tysięcy)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2). Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3). Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4). Nie podlegający wykluczeniu z3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne, musi załączyć do oferty wymagane oświadczenia i dokumenty: Oferta musi zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), 2) kosztorysy ofertowe. Zamawiający dopuszcza złożenie kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 Prawa zamówień publicznych (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 9) kopie uprawnień do kierowana robotami budowlanymi w specjalności budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, 10) kopie zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa, 11) wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej dwie roboty w zakresie budowy, przebudowy lub remontu budynku usługowego lub mieszkalnego lub przemysłowego o wartości co najmniej 500.000,00 zł. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu. 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - konsorcjum: a) Wykonawcy ubiegający się wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. b) W przypadku wybrania oferty wykonawców występujących wspólnie Zamawiający zażąda umowę regulującą współpracę tych wykonawców. c) W odniesieniu do warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia wymogi formalne i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 muszą udokumentować wspólnie. d) Oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; Ocena dokonywana będzie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne, musi załączyć do oferty wymagane oświadczenia i dokumenty: Oferta musi zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), 2) kosztorysy ofertowe. Zamawiający dopuszcza złożenie kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 Prawa zamówień publicznych (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 9) kopie uprawnień do kierowana robotami budowlanymi w specjalności budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, 10) kopie zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa, 11) wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej dwie roboty w zakresie budowy, przebudowy lub remontu budynku usługowego lub mieszkalnego lub przemysłowego o wartości co najmniej 500.000,00 zł. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu. 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - konsorcjum: a) Wykonawcy ubiegający się wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. b) W przypadku wybrania oferty wykonawców występujących wspólnie Zamawiający zażąda umowę regulującą współpracę tych wykonawców. c) W odniesieniu do warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia wymogi formalne i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 muszą udokumentować wspólnie. d) Oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; Ocena dokonywana będzie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkluczborski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kluczborku
ul.Katowika 1
46-200 Kluczbork.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kluczborku ul.Katowika 1 46-200 Kluczbork pok. 211.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Zakup ciągnika wraz z osprzętem
- Dostawa pomp pożarniczych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku
- Przebudowa kotłowni poprzez zastosowanie odnawialnych źródeł energii w OZ w Sierakowie Śląskim ZK w Kluczborku
- Instalacja paneli fotowoltaicznych wraz z magazynem energii w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku
- Zielona Oaza -KBO
- Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Kluczbork
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w budynku mieszkalno-usługowym w miejscowości Nosarzewo Borowe nr 7 działka ewidencyjna nr 312
- ZP.100.2025. Zaprojektowanie i wykonanie remontu ciągu pieszo-jezdnego, placów wielofunkcyjnych wraz z dojściem do budynków KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. Szkolnej 37 na żłobek
- Wykonanie w trybie "zaprojektuj i wybuduj" instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w obiekcie jakim jest Dom Studencki "Ślężak" należącym do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Modernizacja obiektu sportowego PROMIEŃ Mikluszowice w msc. Mikluszowice
- Remont budynku magazynowego z przeznaczeniem na Ochronę Ludności i Obronę Cywilną w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzelinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.