Ogłoszenie z dnia 2007-08-28
Poznań: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 151357 - 2007; data zamieszczenia: 28.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Raczyńskich, Pl. Wolności 19, 61-739 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8529868, 8521734, fax 061 8529868.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bracz.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzetu komputerowego w postaci zestawów komputerowych, w tym monitorów, drukarek i innych urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania systemowego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.20 - Peryferia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.24.16.00 - Oprogramowanie użytkowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 09.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, tj. udokumentują należyte wykonanie minimum 2 dostaw sprzętu komputerowego w terminie od 26 sierpnia 2004 do 27 sierpnia 2007 r. o wartości brutto minimum 80.000,- złotych, c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. f) Dostarczą sprzęt komputerowy objęty gwarancją przez okres co najmniej 3 lat od podpisania umowy, a drukarki i monitory objęte gwarancją w zakresie proponowanym przez producenta. g) Oświadczą, że dostarczony sprzęt będzie zgodny z certyfikatami bezpieczeństwa CE.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty : 1.Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 2 do SIWZ), 2.Wypełniony kosztorys ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 3 do SIWZ), 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa powyżej -składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 5.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym); 6.Wykaz wykonanych dostaw sprzętu komputerowego, które zostały zakończone w okresie od 26 sierpnia 2004 do 27 sierpnia 2007 r. o wartości jednostkowej minimum 80.000,- zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie oraz na zadeklarowane kwoty (Załącznik nr 4 do SIWZ) Wykaz winien zawierać co najmniej dwie dostawy odpowiadające w/w warunkom. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznań, 61-739, Plac Wolności 19 pokoj nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Poznań, 61-739, Plac Wolności 19 pokoj nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Produkt leczniczy Farycymabum w ramach Programu Lekowego B.70 LECZENIE PACJENTÓW Z CHOROBAMI SIATKÓWKI - 1 pakiet asortymentowy
- ZP3/6811 Dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu zarządzania programami studiów i studiów podyplomowych w Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji plazmowej dla specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu ul. A. Wrzoska 1
- Dostawa i montaż urządzeń oraz wykonanie prac budowlanych polegających na remoncie dwóch pomieszczeń dla potrzeb serwerowni i UPS zlokalizowanych w piwnicy Szpitala św.Rodziny przy ul.Jarochowskiego18
- Remont budynku I Oddziału ZUS w Poznaniu - częściowy remont dachu segmentu A i C wraz z remontem instalacji odgromowej
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych oraz kolorowych formatu A4 i A3
- ZP/CZD/174/25 Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących - 11 pakietów
- Dostawa komputerów dla potrzeb SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Zakup i dostawy sprzętu komputerowego oraz drobnych urządzeń i akcesoriów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





