Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-28
Koszalin: Dostawa przetworów mleczarskich - znak sprawy 25/SZP/żywn./07.
Numer ogłoszenia: 151303 - 2007; data zamieszczenia: 28.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66, 75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456672, fax 094 3437730.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cssp.gwl.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przetworów mleczarskich - znak sprawy 25/SZP/żywn./07..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy, przez okres trwania umowy, produktów mleczarskich odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Polsce dla CSSP w szacunkowej ilości i asortymencie: 1) Mleko spożywcze pasteryzowane, świeże 3,2 % - 20000 litrów. 2) Mleko w proszku - 1000 kg. 3) Śmietana 18 % - 1200 litrów. 4) Jogurt owocowy, różnorodny smakowo - 1800 kg. 5) Twarożek, różnorodny smakowo, odpowiadający smakowo i jakościowo twarożkowi allmette lub innemu tego rodzaju - 1200 kg. 6) Ser twarogowy, półtłusty - luzem - 800 kg. 7) Ser topiony tłusty - opakowanie jednostkowe typu zegar - 800 kg. 8) Serek odpowiadający jakościowo serkowi tartare - 600 kg. 9) Ser podpuszczkowy, dojrzewający, twardy - 1500 kg. 10) Ser podpuszczkowy, dojrzewający, twardy, wędzony - 500 kg. 11) Ser wiejski (domowy) o zawartości tłuszczu nie mniej niż 5 % - 1200 kg. 12) Serek homogenizowany o różnych smakach owocowych - 1500 kg. 13) Ser odpowiadający smakowo i jakościowo serowi typu camembert - 200 kg. 14) Masło extra, kostki - 1500 kg. 15) Masło roślinne lub podobne smakowo i jakościowo - 1500 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) Posiadają aktualny odpis, zaświadczenia, zezwolenia wymagane w § 1.1 pkt 1, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. 2006 r. Nr 87, poz. 605). 2) Spełniają wymagania konieczne do zapewnienia higieny w procesie produkcji i w obrocie artykułami żywnościowymi oraz właściwą jakość zdrowotną sprzedawanych artykułów. lub Dopuszczeni są do działalności w zakresie produktów pochodzenia zwierzęcego. 3) Posiadają, co najmniej jeden środek transportu dostosowany do przewożenia produktów pochodzenia zwierzęcego. 4) Wdrożyli i stosują system HACCP. Spełnienie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie oceny złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymagania określone przez prawo, w szczególności: a) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia; b) czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (jest aktualny); c) czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu; d) czy adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu; e) czy kserokopia załączona przez Wykonawcę w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione. f) czy dokument jest kompletny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualna decyzja Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu/firmy do produkcji lub obrotu, określająca rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaj produktów pochodzenia zwierzęcego, które mają być produkowane w tym zakładzie/firmie (art. 20 ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. u. z 2005 r. Nr 17. poz. 127). lub 3) Decyzja Powiatowego Lekarza Weterynarii o dopuszczeniu zakładu-firmy do produkcji i jego kwalifikacji do handlu lub na rynek krajowy (art. 10 ust. 5 i 7 pkt a, b ustawy o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego Dz. U. z 2004 r. Nr 33, poz. 288 z późn. zm.). a w przypadku organu kontroli żywności sprawującego nadzór, jakim jest Państwowa Inspekcja Sanitarna 4) Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wydana zakładowi (art. 27 ust. 2 w powiązaniu z art. 3 ust. 10 ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia Dz. U. z 2005 r. Nr 32, poz. 265 z późn. zm.). lub 5) Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu-firmy do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego nie objętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności (art. 61 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225. 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu dostosowanych do przewozu produktów pochodzenia zwierzęcego. 7) Certyfikat lub zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez organ upoważniony do urzędowej kontroli żywności lub niezależny podmiot zajmujący się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzający wdrożenie i stosowanie systemu HACCP. W przypadku realizacji dostaw przez podwykonawców - oświadczenie w powyższym zakresie o treści: Oświadczam, iż realizujący dostawy podwykonawca zarówno w produkcji jak i w obrocie oferowanego asortymentu wdrożył i stosuje system HACCP. 8) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1, pkt. 1 - 4 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (na załączonym do SIWZ druku). 9) Oświadczenie Wykonawcy o części zamówienia, którego Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (w przypadku, gdy realizacja dostaw powierzona zostanie przez Wykonawcę podwykonawcom). 10) Oświadczenie Wykonawcy, iż realizujący dostawy podwykonawca zarówno w produkcji jak i w obrocie oferowanego asortymentu wdrożył i stosuje system HACCP (w przypadku, gdy realizacja dostaw powierzona zostanie przez Wykonawcę podwykonawcom).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cssp.gwl.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, lokal nr 13, budynek nr 1 (Sekcja Zamówień Publicznych, przez Biuro Przepustek) w dni robocze w godz. 08:00 - 12:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w lokalu nr 1 (kancelaria jawna), w budynku nr 1 (przejście przez Biuro Przepustek)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antywła. i p. poż., a także konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach gminnych administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Przebudowa DW 179 z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa DW 171 z podziałem na 2 zadania
- "Dostawa kompaktora do styropianu do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie".
- Przebudowa DW 152 odc. Resko - Płoty
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Dostawa nabiału do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach - II półrocze 2025
- DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH I TŁUSZCZU ROŚLINNEGO DO SMAROWANIA PIECZYWA
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w II półroczu 2025 r.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla kuchni i kawiarenki szpitalnej
- Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich oraz tłuszczy roślinnych lub zwierzęcych w latach 2025 - 2026 do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie oraz Oddziału Zamiejscowego w Kikitach
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.