eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakrzówekDocieplenie ścian zewnętrznych wraz z remontem wejść do budynku i chodników Publicznej Szkoły Podstawowej im. W. Witosa w Studziankach - ETAP I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Zakrzówek: Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z remontem wejść do budynku i chodników Publicznej Szkoły Podstawowej im. W. Witosa w Studziankach - ETAP I
Numer ogłoszenia: 151219 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Zakrzówku, ul. Żeromskiego 24, 23-213 Zakrzówek, woj. lubelskie, tel. 081 8215002, fax 081 8215002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzowek.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z remontem wejść do budynku i chodników Publicznej Szkoły Podstawowej im. W. Witosa w Studziankach - ETAP I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest docieplenie ścian zewnętrznych od strony zachodniej i północnej wraz z remontem wejść do budynku i chodników Publicznej Szkoły Podstawowej im. W. Witosa w Studziankach. Zakres robót: - Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych kondygnacji piwnicznych powyżej poziomu terenu (cokół) oraz ościeży okiennych i drzwiowych metodą lekką - mokrą z wykończeniem tynkiem mozaikowym cienkowarstwowym. - Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych oraz ościeży okiennych i drzwiowych metodą lekką - mokrą z wykończeniem tynkiem akrylowym cienkowarstwowym o fakturze nakrapianej. - Wymiana rur spustowych. - Przełożenie sygnalizatora zewnętrznego alarmu. - Wymiana przewodów pionowych instalacji odgromowej po istniejących trasach oraz wykonanie uziemienia wraz z dokonaniem pomiarów sprawdzających. - Wymiana elektrycznego przyłącza napowietrznego od słupa do budynku szkoły. - Wykonanie zadaszenia wejścia głównego od strony zachodniej oraz bocznego od strony północnej. - Odtworzenie opaski kapilarnej z kostki brukowej betonowej od strony zachodniej i północnej. - Wykonanie schodów wejścia głównego (od strony zachodniej) z kostki brukowej betonowej z chodnikiem umożliwiającym dostęp do budynku osobom niepełnosprawnym. - Remont schodów wejścia bocznego od strony północnej z ułożeniem płytek ceramicznych. - Odtworzenie chodnika z kostki brukowej betonowej prowadzącego do wejścia głównego. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja przetargowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Źródła finansowania: - środki Publicznej Szkoły Podstawowej w Studziankach. 2. W ramach realizowanego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: - przeprowadzenia na własny koszt niezbędnych badań i prób wynikających z norm i przepisów, wykonywanych w celu kontroli jakości robót, na każde życzenie inspektora nadzoru inwestorskiego, - dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji inwestycji na swój koszt, swoim staraniem i w ramach zamówienia, - zapewnienia kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności. 3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), które może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku Oddział w Zakrzówku Nr rachunku 23 8717 1048 2003 3000 0202 0003 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 28.07.2008 r. do godz. 1000 (w przypadku wpłaty przelewem liczy się data wpływu na konto Zamawiającego). 4. Wykonawca, który nie wniósł wadium w wymaganym terminie oraz w formie określonej niniejszą SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 7. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych t.j. którzy: a) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zadanie w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych o wartości min. 70.000 zł. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty dołączone do oferty zgodnie z rozdziałem VII SIWZ. postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełniania nie podlegają zmianom w toku danego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Spis treści - wykaz załączonych do oferty dokumentów 2. Formularz oferty (wg załączonego wzoru), podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli. Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty. 3. Kosztorys ofertowy. 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Aktualny wypis /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert. 8. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (wg załączonego wzoru), podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli. 9. Wykaz kadry technicznej, która ma uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 10. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat robót budowlanych z podaniem wartości, daty i miejsca wykonywania wraz z referencjami lub protokołami ostatecznego odbioru robót - minimum 1 zadanie w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych o wartości min. 70.000 zł. 11. Oświadczenie o zamiarze wykonania całości przedmiotu zamówienia własnymi siłami lub w przeciwnym przypadku, oświadczenie o zamiarze powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem, które części zamówienia zostaną powierzone (wg załączonego wzoru). Nie złożenie jakiegokolwiek z wymienionych w pkt. 2-11 dokumentów lub złożenie dokumentów zawierających błędy, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na każdej zapisanej stronie). Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje są nieprawdziwe istotne dla prowadzonego postępowania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakrzowek.lubelskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczna Szkoła Podstawowa im. W. Witosa w Studziankach Studzianki 63, 23-213 Zakrzówek Mirosław Skura tel. (81) 823-00-06.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zakrzówek 23-213 Zakrzówek ul. Żeromskiego 24 Sekretariat pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.