eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRemont Auli B11 i kładki przed wejściem do budynku B7



Ogłoszenie z dnia 2010-05-31

Łódź: Remont Auli B11 i kładki przed wejściem do budynku B7
Numer ogłoszenia: 151214 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska , Al. Politechniki 6, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6313500, faks 042 6313502.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Auli B11 i kładki przed wejściem do budynku B7.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 - Remont auli B11 Zakres zamówienia: 1.Wykonanie dokumentacji wykonawczej w branży architektoniczno-konstrukcyjnej, instalacji elektrycznych, wentylacji, instalacji audiowizualnych wraz z przedmiarem robót i kosztorysami ofertowymi oraz uzgodnienie jej z Zamawiającym. 2.Przygotowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót objętych projektem wykonawczym. 3.Uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień rzeczoznawców, uzgodnień z działem administracyjno-socjalnym P.Ł. i oraz decyzji administracyjnych w Delegaturze UMŁ Łódź-Polesie. 4.Wykonanie prac objętych dokumentacją. 5.Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Zakres prac remontowych, które powinny być ujęte w dokumentacji i wykonane: -wymiana sufitów podwieszonych na sufity poprawiające akustykę pomieszczenia, -demontaż stanowiska tłumacza i kabiny projekcyjnej, -wymiana posadzki wraz z wymianą podkładu, zmianą geometrii schodów oraz wykonaniem pochylni, -usunięcie istniejących boazerii z płyt drewnopochodnych wykonanie w ich miejsce okładzin ściennych nawiązujących w wyglądzie do istniejących, -malowanie doborowe pomieszczeń wraz z przygotowaniem powierzchni, -montaż paneli ściennych poprawiających akustykę auli, -montaż fototapet z oznaczeniami graficznymi - numer audytorium, -montaż osłon grzejników, -wymiana istniejących pulpitów, siedzisk i stanowiska wykładowcy - w audytorium B11 184 miejsca + dwa stanowiska dla osób na wózkach, -renowacja stolarki drzwiowej wejść na poziomie I-go piętra oraz wymiana drzwi w wejściach na poziomie II-go piętra wraz z montażem centralnego zamka - wszystkie drzwi w danym audytorium otwierają się jednocześnie po otwarciu jednych, -renowacja istniejących poręczy, -wymiana tablic i ekranów, -wymiana systemu oświetlenia, -wymiana instalacji elektrycznej wraz z tablicami rozdzielczymi, -wykonanie systemu ostrzegania pożarowego, -wykonanie nowej wentylacji audytorium w oparciu o istniejące pomieszczenie wentylatorni wraz z instalacją zasilania i sterowania półautomatycznego, -dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego (rzutnik multimedialny 1 szt.) wraz z wykonaniem instalacji służącej do podłączenia sprzętu do komputerów stacjonarnych lub przenośnych, -wykonanie systemu nagłośnienia audytorium wraz z dostawą i montażem sprzętu w tym sprzętu wspomagającego dla osób z wadą słuchu oraz słabo słyszących - system wspomagania słuchu z pętlą indukcyjną. ZADANIE 2 - Remont kładki wejściowej i basenu przed wejściem głównym do budynku B7 Zakres zamówienia: 1.Wykonanie dokumentacji wykonawczej w branży architektoniczno-konstrukcyjnej wraz z przedmiarem robót i kosztorysami ofertowymi oraz uzgodnienie jej z Zamawiającym. 2.rzygotowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót objętych projektem wykonawczym. 3.Uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień rzeczoznawców, uzgodnień z działem administracyjno-socjalnym P.Ł. i oraz decyzji administracyjnych w Delegaturze UMŁ Łódź-Polesie. 4.Wykonanie prac objętych dokumentacją. 5.Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Zakres prac remontowych, które powinny być ujęte w dokumentacji i wykonane: -rozebranie istniejącej warstwy wierzchniej wraz z podkładem, usunięcie tynków z boku kładki, -wykonanie izolacji poziomej, nowego podkładu na wierzchu kładki oraz tynków na boku kładki, -ułożenie nowej nawierzchni z granitu groszkowanego lub płomieniowanego (szarego) o grubości 40 mm, -oczyszczenie i malowanie balustrad, -wykonanie nowych zejść na poziom basenu, -naprawa krawędzi murowanych ścian basenu, -zasypanie basenu piaskiem i wykonanie nowej podłogi drewnianej przykrywającej basen..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - 25.000 zł dla zadania 1, - 10.000 zł dla zadania 2, przed terminem składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza ubiegać się o wykonanie więcej niż jednego zadania winien wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wartości wadiów dla wybranych zadań. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w Art 45 ust. 6 Pzp. 9Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. II/O-Łódź nr 25 1240 3028 1111 0000 2822 2228 podając jako tytuł wpłaty: Remont Auli B11 i kładki przed wejściem do budynku B7 - WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że: - posiada aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że: - wykonał roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że: - wykonał roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że: - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającymi aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że: - posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia stwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Al. Politechniki 6 90-924 Łódź pokój 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Łódzka Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Al. Politechniki 6, 90-924 Łódź, Dziekanat Wydziału - pokój 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 22.07.2010.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Jeden z elementów zamówienia - wykonanie systemu nagłośnienia audytorium wraz z dostawą i montażem sprzętu w tym sprzętu wspomagającego dla osób z wadą słuchu oraz słabo słyszących - system wspomagania słuchu z pętlą indukcyjną - zostanie zapłacony ze środków POKL w ramach projektu UDA-POKL.04.01.02-00-122/09-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.