eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecCałoroczna konserwacja zabytkowych parków w SosnowcuSchoena o powierzchni 5,50ha i Sieleckiego o powierzchni 11,8ha.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Sosnowiec: Całoroczna konserwacja zabytkowych parków w Sosnowcu: Schoena o powierzchni 5,50ha i Sieleckiego o powierzchni 11,8ha.
Numer ogłoszenia: 151194 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, fax (032) 296 06 05,2960505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całoroczna konserwacja zabytkowych parków w Sosnowcu: Schoena o powierzchni 5,50ha i Sieleckiego o powierzchni 11,8ha..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac porządkowo - pielęgnacyjnych w parkach zabytkowych: Schoena i Sieleckim na terenie miasta Sosnowca. Prace obejmować będą: koszenie i grabienie trawników parkowych; wygrabianie trawników z liści; przygotowanie kwietników sezonowych i gazonów pod obsadzenia kwiatowe i pielęgnację kwietników; przekopanie gleby w skupinach krzewów, żywopłotów; przycinanie żywopłotów i cięcie krzewów; pielęgnację i wycinkę drzew wraz z frezowaniem pni; mycie i malowanie ławek i koszy; wymianę uszkodzonych desek w ławkach; czyszczenie krawężnika z darni; zamiatanie alejek parkowych i schodów oraz grabienie alejek; odśnieżanie alejek parkowych i schodów i usuwanie śliskości; opróżnianie koszy i wymianę worków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca(-y) przystępujący do postępowania jest (są) obowiązany(-ni) wnieść wadium w wysokości: 14.563,25zł (słownie: czternaście tysięcy pięćset sześćdziesiąt trzy złote i dwadzieścia pięć groszy). 2. Wykonawca(-y) obowiązany(-ni) jest (są) wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy - Gmina Sosnowiec ING Bank Śląski 97 1050 1142 1000 0008 0000 1208 z dopiskiem: Całoroczna konserwacja zabytkowych parków w Sosnowcu: Schoena o powierzchni 5,50ha i Sieleckiego o powierzchni 11,8ha Wadium do zamówienia publicznego: WGK.3410-695 08 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000r., Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). 4.W przypadku złożenia przez wykonawcę(-ów) wadium w formie niepieniężnej wykonawca(-cy) zobowiązany(-ni) jest (są) załączyć do oferty kopię dokumentu stanowiącego wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tego dokumentu: a) zdeponować w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, II piętro, pokój 310, w godzinach od 8:00 - 15;00 u Pani Anety Kwiecień, podczas jej nieobecności u Pani Magdaleny Szymańskiej lub Pani Jolanty Gorlewskiej; lub b) załączyć osobno do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej powyżej w pkt 4.a) na kserokopii dokumentu stanowiącego wadium - załączonego do oferty - wykonawca(-cy) muszą uzyskać poświadczenie o przyjęciu tego dokumentu wydane przez pracownice Wydziału Finansowego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu wskazane powyżej. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na koncie zamawiającego. 6. Wadium w formie niepieniężnej zamawiający uzna za skutecznie wniesione: a) jeżeli na kserokopii dokumentu stanowiącego wadium - załączonego do oferty - znajdzie się potwierdzenie służb Wydziału Finansowego o przyjęciu oryginału, lub b)do oferty załączy kserokopię tego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem a oryginał załączy osobno do oferty. 7. Dokument stanowiący wadium musi posiadać zapewnienie bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust.5 pkt 1, 2 i 3 ustawy. 8. Wykonawcę(-ów), którego(-ych) oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zamawiający wykluczy z postępowania (art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy). 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą - 30 dni, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy(-ów): a) który(-rzy) wycofał(-ali) ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który(-rzy) został(-li) wykluczony(-ni) z postępowania, c) którego(-ych) oferta została odrzucona. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca(-cy), którego(-ych) oferta została wybrana : a)odmówił(-li) podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a)wykonawca(-cy) musi(-szą) wykazać wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie co najmniej jednej usługi o podobnym charakterze i wartości w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Poprzez zamówienie o podobnym charakterze i wartości należy rozumieć - świadczenie usługi obejmującej prace związane z całoroczną konserwacją parków o powierzchni nie mniejszej niż zakres obszarowy określony dla danych parków oraz wykonanie co najmniej 80% czynności spośród wymienionych do wykonania. Zakres obszarowy może być również sumą powierzchni, na których świadczone były usługi pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku. b)wykonawca(-cy) świadczący usługę w parkach musi(-szą) dysponować: - co najmniej jedną osobą do kierowania pracami polegającymi na konserwacji parków zabytkowych, które posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów, obejmujących wiadomości w tym zakresie, oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 - miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków lub wykażą doświadczenie w zakresie nadzoru prac w parkach zabytkowych potwierdzone przez inwestora.; - co najmniej jedną osobą do prac o charakterze technicznym w zakresie o którym mowa powyżej, które posiadają średnie wykształcenie w zakresie pielęgnacji zieleni albo odbyły co najmniej 12 - miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków lub wykażą doświadczenie w tym zakresie potwierdzone przez inwestora; - co najmniej jedną osobę do wykonywania prac w zakresie pielęgnacji drzew i krzewów, która posiada: - świadectwo ukończenia technikum leśnego i zaświadczenie o ukończeniu kursu pilarzy lub - zaświadczenia o ukończeniu jednego z poniższych kursów: pilarzy drzew ozdobnych II stopnia; pielęgnacji drzew II i III stopnia; gospodarzy terenów zieleni (kurs na poziomie II stopnia NOT w tym chirurgia drzew ozdobnych); II stopnia NOT: Pielęgnacja drzew i krzewów ozdobnych, zagadnienia prawne ochrony przyrody, dokumentacja usług oraz pilarzy i dodatkowo potwierdzenie doświadczenia w zakresie pielęgnacji drzew i krzewów w parkach zabytkowych potwierdzone przez odbiorcę usługi, c)wykonawca(-cy) musi(-ą) dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia, w tym co najmniej posiadać: -samochód lub ciągnik z przyczepą - wyposażone w plandeki zabezpieczające przed zanieczyszczaniem środowiska (podczas transportu odpadów z miejsca ich zgromadzenia do miejsca unieszkodliwiania), -podnośnik montażowy, -kosiarki, -piłę mechaniczną, -frezarkę do pni, -sprzęt do podlewania (w ofercie należy wskazać źródło zaopatrzenia w wodę do podlewania), -drobny sprzęt ogrodniczy m.in.: grabie, sekatory, szpadle, grace, motyki, nożyce mechaniczne do cięcia żywopłotów, itp. w ilości zapewniającej terminowe wykonywanie zleceń. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust .1 i ust. 2 ustawy. Stwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków oraz potwierdzające (spełnianie tych warunków) dokumenty - według formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty które zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych na podstawie (art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy) lub których oferty nie zostaną odrzucone na podstawie art. 24 ust. 4 i 89 ust. 1 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykaz wymaganych oświadczeń o: 1.spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust 1 pkt 1 - 4 ustawy oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, 2. zapoznaniu się z Specyfikacją i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń oraz zdobyciu koniecznych informacji do sporządzenia oferty, 3. związaniu ofertą w terminie od: ...do:....... , 4. wniesieniu wadium w wysokości zł ... - w formie... , 5. przyjęciu warunków zapisanych we wzorze umowy i przystąpieniu do podpisania umowy w czasie wskazanym przez zamawiającego, jednak nie krótszym niż siedem dni licząc od daty otrzymania powiadomienia o wyborze swojej oferty, 6. zastrzeżeniu części oferty, która stanowi tajemnice przedsiębiorstwa (*), lub 7. ustanowieniu ją jawną w całości (*), 8. dokonaniu wyliczenia ceny ofertowej zgodnie z wymaganiami zamawiającego i załączeniu wypełnionej Tabeli Nr 1. II. Informacja o dokumentach, jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że wykonawca(-cy) posiada(-ją) uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega(-ją) wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru (*) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (*), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów i umowę zawartą z przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (*) lub dokument potwierdzający gotowość jej zawarcia (*) zgodnie z wymogami wynikającymi z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach ( tekst jednolity: Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251, z późniejszymi zmianami), 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (*) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (*) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (*) lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie (*), odroczenie (*) lub rozłożenie na raty zaległych płatności (*) lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (*) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy (*) lub art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (*) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że wykonawca(-cy) posiada(-ją) niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca(-cy) w tym co najmniej sprzęt: - samochód lub ciągnik z przyczepą - wyposażone w plandeki zabezpieczające przed zanieczyszczaniem środowiska (podczas transportu odpadów z miejsca ich zgromadzenia do miejsca unieszkodliwiania), -podnośnik montażowy, -kosiarki, -piłę mechaniczną, -frezarkę do pni, -sprzęt do podlewania (w ofercie należy wskazać źródło zaopatrzenia w wodę do podlewania), -drobny sprzęt ogrodniczy m.in.: grabie, sekatory, szpadle, grace, motyki, nożyce mechaniczne do cięcia żywopłotów, itp. w ilości zapewniającej terminowe wykonywanie zleceń. Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że wykonawca(-cy) znajduje(-ją) się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8. Polisa (*) lub inny dokument (*) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca, który załącza do oferty polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z terminem płatności w ratach powinien dołączyć dowód zapłaty składki (składek), zgodnie z wymaganym terminem określonym w polisie lub tym dokumencie. III. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 1. Wykonawca(-cy) powinien(-ni) załączyć do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium w wysokości i formach zgodnie z procedurą określoną w Sekcji III., pkt III.1) Warunki dotyczące zamówienia - Informacja na temat wadium. IV. Konsorcjum Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art. 23 ustawy w związku z art. 141 ustawy zamawiający żąda, aby : wszyscy konsorcjanci dołączyli do oferty dokumenty wymagane od wykonawców wymienione w SEKCJI III, III.2) Warunki udziału - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty wymienione w SEKCJI III, III.2) Warunki udziału - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pkt II.2, II.5 - II. 7 i pkt III.1. składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie, wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; w przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum obowiązani będą, najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum, umowa winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu, aleja Zwycięstwa 20, 41 - 200 Sosnowiec, Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, II piętro, pokój 305C. Opłata za Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: 24,36 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu Al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, pokój 305 C, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.