eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kuźnia RaciborskaREMONT II PIĘTRA, WEJŚCIA DO BUDYNKU I REMONT WYBRANYCH POMIESZCZEŃ KUCHENNYCH. REMONT II PIĘTRA - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Kuźnia Raciborska: REMONT II PIĘTRA, WEJŚCIA DO BUDYNKU I REMONT WYBRANYCH POMIESZCZEŃ KUCHENNYCH. REMONT II PIĘTRA - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ
Numer ogłoszenia: 151082 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy, ul. Klasztorna 1, 47-420 Kuźnia Raciborska, woj. śląskie, tel. 032 4191117, fax 032 4191117.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mowkr.wiesz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT II PIĘTRA, WEJŚCIA DO BUDYNKU I REMONT WYBRANYCH POMIESZCZEŃ KUCHENNYCH. REMONT II PIĘTRA - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na: REMONT II PIĘTRA, WEJŚCIA DO BUDYNKU I REMONT WYBRANYCH POMIESZCZEŃ KUCHENNYCH. REMONT II PIĘTRA - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ 2. W skład zamówienia wchodzi: a) pakiet nr 1: remont II piętra, wejścia do budynku i remont wybranych pomieszczeń kuchennych, b) pakiet nr 2: remont II piętra - wymiana instalacji elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) dokumentacja projektowa branży budowlanej, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża budowlana c) przedmiar robót budowlanych (kosztorys nakładczy), d) dokumentacja projektowa - branża elektryczna, e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża elektryczna, f) przedmiar robót - branża elektryczna

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: a) pakiet nr 1 w wysokości zł 2.850,00 ( słownie: dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt zł. zł. 00/100 ), b) pakiet nr 2 w wysokości zł 390,00 ( słownie: trzysta dziewięćdziesiąt zł. zł. 00/100 ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Potencjał kadrowy - Mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi, ze specjalnością uprawnień budowlanych i elektrycznych ( decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w branży : - budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów, - elektrycznej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów. 2.Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi udowodnić poprzez przedstawienie w załączniku określonym w §10 ust. 1 pkt. 1.9 oraz dołączenie dokumentów określonych w §10 ust. 1 pkt. 1.9, potwierdzających zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat od dnia wszczęcia postępowania robót o zakresie finansowym, charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. W/wym. zadanie powinno zawierać w swym zakresie min 1 realizację o podobnym charakterze w obiektach użyteczności publicznej o łącznej wartości 50.000 zł. brutto. 3. Gwarancja: Oferent musi zaoferować minimum 24 miesiące gwarancji na przedmiot zamówienia; 4.Spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5.Wniosą wymagane wadium
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny wypis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; 2.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 6. Kosztorys sporządzony na podstawie przedmiaru robót zał. nr 8 lub 11 , dokumentacji technicznej zał. nr 7 lub 10 oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zał. nr 9 lub 12 7. Harmonogram robót w ujęciu rzeczowo-finansowym z terminem realizacji 30.09.2008r., uwzględniający w pierwszej kolejności roboty w zakresie wejścia głównego i kuchni z terminem realizacji do 29.08.2008 r. 8. Wykaz kierownictwa i pracowników odpowiedzialnych za realizację wg. załącznika nr 4 z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych ( uprawnienia) z uwzględnieniem spełnienia wymogów § 8 pkt.1 9. Podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy (wg załącznika nr 5 ) jako znak jej akceptacji. 10. W przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika stosowne pełnomocnictwo 11. Oferent, który złoży ofertę na pakiet nr 2 dostarczy dokumenty wymienione w § 10 pkt. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.10, 1.13. Do oferty na pakiet nr 1 wymagane jest złożenie dokumentów wymienionych w § 10 pkt. 1.1 - 1.15.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.silesia-region.pl/mowkuzniarac/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy, 47-420 Kuźnia Raciborska, ul. Klasztorna 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy, 47-420 Kuźnia Raciborska, ul. Klasztorna 1 - sekretariat Ośrodka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.