Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-15
Prochowice: Udzielenie i uruchomienie dla Gminy Prochowice kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego roku 2009.
Numer ogłoszenia: 151080 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice , ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, faks 076 8584581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prochowice.com
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.prochowice.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i uruchomienie dla Gminy Prochowice kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego roku 2009..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kwota kredytu : 2.000.000 zł Okres kredytowania - od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2014 r Uruchomienie kredytu - jednorazowo Karencja w spłacie kapitału do 19 marca 2010 r Spłata kapitału nastąpi : - w roku 2010 w kwocie 400.000 zł w okresach kwartalnych po 100.000 zł - w roku 2011 w kwocie 400.000 zł w okresach kwartalnych po 100.000 zł - w roku 2012 w kwocie 400.000 zł w okresach kwartalnych po 100.000 zł - w roku 2013 w kwocie 400.000 zł w okresach kwartalnych po 100.000 zł - w roku 2014 w kwocie 400.000 zł w okresach kwartalnych po 100.000 zł Spłaty rat kapitału nastąpią : 20 marca, 20 czerwca, 20 września i 20 grudnia każdego roku Spłata ostatniej raty 20.12.2014 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.30.00 - 60.11.30.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 67.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają : - uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą tożsamą z nienijszym zamówieniam, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadają uprawnienia wymagane przepisami ustawy prawo bankowe - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy pzp - z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców określonych w art.24 ust.1 i 2 nie spełniających warunków art.22 ust.1 ustawy pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu : - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy pzp, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 i art.24 ust.1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r pzp - wystawione nie wcześniejniż na 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prochowice.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Prochowice
ul.Rynek 1
59-230 Prochowice
Referat Finansowy p. nr 2- u Skarbnik MiG Prochowice Genowefa Bzdek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prochowice ul.Rynek 1 59-230 Prochowice w sekretariacie pokój nr 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI PROCHOWICE
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa dla Prochowickiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalnego typu WUKO do utrzymania sieci kanalizacyjnej.
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi PROCHOWICE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





