To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-09
Łódź: Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych w ramach projektu p.n. Rail Baltica Growth Corridor - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Regionu Morza Bałtyckiego 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 151070 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142057 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi - Oddział ds. Projektów Europejskich, ul. ks. I.J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 48 88, faks 42 638 48 77.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych w ramach projektu p.n. Rail Baltica Growth Corridor - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Regionu Morza Bałtyckiego 2007 - 2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rezerwacja, sprzedaż i dostawa w terminie uzgodnionym z Zamawiającym biletów lotniczych w klasie ekonomicznej na trasach europejskich wraz z ich dostarczeniem bez dodatkowych opłat do siedziby Zamawiającego. 1.Rezerwacja biletów lotniczych będzie realizowana zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego, określającymi ilość biletów oraz miejsce i termin podróży. 2.Wykonawca zobowiązuje się do oferowania różnych wariantów połączenia z uwzględnieniem najkorzystniejszej ceny na rynku na danej trasie (z uwzględnieniem klasy standardu przelotu - klasa ekonomiczna, wraz z przewozem bagażu) oraz wszystkich dostępnych promocji wynikających z terminu rezerwacji i wykupienia biletów, połączeń weekendowych oraz czasu podróży, w tym także tzw. biletów wirtualnych (przewoźników low cost airlines). 3.Wykonawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań umożliwiających taką organizację trasy podróży, która zapewni najkrótsze połączenia, bezkolizyjną realizację połączeń wieloetapowych gwarantujących terminowe przybycie do miejsca delegowania osób podróżujących. 4.Zamawiający wybierze z przedstawionych przez Wykonawcę wariantów, o których mowa w pkt. 2 najbardziej korzystne dla siebie połączenie, po czym określi na piśmie (przesłanym faksem lub pocztą elektroniczną) dyspozycję do sprzedaży przez Wykonawcę biletów lotniczych na wybrane połączenia. 5.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania biletów lotniczych pod adres wskazany przez Zamawiającego, w terminie z nim uzgodnionym, po otrzymaniu zamówienia na piśmie (faksem lub pocztą elektroniczną). 6.Wykonawca zobowiązuje się do przedstawiania Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 1 godzina od wysłania zgłoszenia minimum dwóch propozycji kolejno najkorzystniejszych pod względem czasowym i cenowym, dostępnych na rynku, na zakup biletów lotniczych, każdorazowo wraz z podaniem informacji o tym, jak przesunięcie terminu wyjazdu (np. wylot jeden dzień wcześniej/ powrót jeden dzień później) wpłynie na zmianę ceny biletu lotniczego. 7.Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży biletów zgodnie z pisemnym zamówieniem, z 14 dniowym terminem płatności. 8. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania bezpłatnych zmian rezerwacji. 9. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia bezpłatnego odwołania rezerwacji. 10. Wykonawca zobowiązuje się do przydzielenia do realizacji umowy co najmniej dwóch numerów telefonicznych ze stanowiskami rezerwacji (od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 z wyjątkiem wtorku: w godz. 9:17). 11.Wykonawca zobowiązuje się do przypominania o zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonanych wcześniej rezerwacjach, telefonicznie, faxem lub e-mailem. 12.Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczania biletów oraz faktur za bilety do siedziby UMŁ, w terminie wymaganym przez Zamawiającego, w godzinach urzędowania Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godz. 8 - 16 z wyjątkiem wtorku: od 9-17). W wyjątkowych sytuacjach sposób dostawy może ulec zmianie i dostarczenie biletu może być wymagane w innym terminie niż dni i godziny pracy Zamawiającego, bilet powinien być dostępny w przedstawicielstwie biura podróży lub linii lotniczej w kraju wylotu lub w inny sposób dostarczony odbiorcy po uzgodnieniu z Zamawiającym w sposób umożliwiający rozpoczęcie podróży odbiorcy w wyznaczonym terminie. 13.Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia obowiązków dotyczących składania odwołań i reklamacji do linii lotniczych, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacyjnych dot. przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u Wykonawcy, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych. 14.Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego niezwłocznego informowania UMŁ drogą elektroniczną nt. zmiany ceny biletu, wpisania na listę rezerwową, zmiany godziny rejsu, odwołania rejsu. 15.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia możliwości na podstawie pisma lub e-maila zwrotu biletu w dniu jego sprzedaży bez naliczania kar i kosztów. 16.Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu biletu w przypadku odwołania wyjazdu, zwrotu części kosztów poniesionych przez Zamawiającego zgodnie z warunkami zastosowanej taryfy. Zwrot tych kosztów powinien nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu biletu, na podstawie faktury korygującej. 17.Wykonawca zobowiązuje się do zagwarantowania, bez naliczania dodatkowych kosztów obsługi, w przypadkach losowego przedłużenia czasu podróży, odwołania rejsu itp. pomocy organizacyjnej dla pracowników Zamawiającego związanej z bezgotówkowym uzyskaniem noclegu, zmianą biletu lotniczego, itp. 18.W przypadku dokonania grupowej rezerwacji biletów dla Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia z własnych środków przedpłat żądanych przez przewoźnika. Wniesiona przedpłata zostanie rozliczona w jednostkowych cenach za zakupione bilety. 19.Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania dla Zamawiającego do 10 dnia następnego miesiąca miesięcznych raportów z wystawionych przez Wykonawcę faktur na bilety lotnicze.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Regionu Morza Bałtyckiego 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CB NOVUM" SP.C. KATARZYNA CHOMICKA-CIOSK, JOLANTA BOCHO
jakie przetargi wygrała firma
"CB NOVUM" SP.C. KATARZYNA CHOMICKA-CIOSK, JOLANTA BOCHO
- BOCHO i BOCHO s.c. Jacek Bocho Jolanta Bocho, ul. Stolarska 8-10, 31-043 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41403,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 0,01
Oferta z najniższą ceną: 0,01 / Oferta z najwyższą ceną: 8,99
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas konferencji na terenie miasta Łodzi".
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego PŁ
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej w związku z budową przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej z podziałem na 6 części zamówienia
- 2025 Świadczenie usługi nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi
- Zabudowa, transport elementów (...) stoiska wystawienniczo-promocyjnego Łodzi Akademickiej podczas Salonów Maturzystów Perspektywy 2025
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.