Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-04
Chrzanów: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Chrzanowie - I cześć
Dostawa systemu rejestracji czasu pracy dla potrzeb Powiatowego Urzedu Pracy w Chrzanowie - II część
Numer ogłoszenia: 151022 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie, ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7533800, fax 032 7533899.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-chrzanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Chrzanowie - I cześć Dostawa systemu rejestracji czasu pracy dla potrzeb Powiatowego Urzedu Pracy w Chrzanowie - II część.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I część : Przedmiotem zamówienia będzie: - zestawy komputerowe kompletne (komputer, monitor LCD 17 , Windows XP, Pakiet Office, nagrywarka DVD, myszka , klawiatura, listwa zasilajaca) - 15 szt. , - laptopy jednordzeniowe - 3 szt., - drukarki igłowe - 2 szt., - drukarki laserowe kolorowe - 2 szt., - drukarki laserowe czarno-białe - 5 szt., - drukarka igłowa sieciowa - 1 szt., - drukarki atramentowe - 2 szt., - monitory LCD 17 - 5 szt., - Pakiety Office - 10 szt., - skanery - 2 szt., - niszczarki - 4 szt., - UPS dla stacji roboczej (3000 VA) - 1 szt. , - UPS dla stacji roboczej (1000 VA) - 7 szt. , - aktywne urządzenie zabezpieczajace - 1 szt., - switch - 5 szt. II część : - system rejestracji czasu pracy - 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają następujące warunki: 1) spełniają wymagania z art. 22 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 2) w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonali z należytą starannością , co najmniej 2 dostawy sprzętu i oprogramowania komputerowego (dla I części zamówienia) o wartości co najmniej 30 000 zł. każda lub co najmniej 2 dostawy systemu rejestracji czasu pracy (dla II części zamówienia) o wartości co najmniej 8 000 zł. każda. (załącznik nr 5a do SIWZ dla I części zamówienia ; załącznik nr 5b do SIWZ dla II części zamówienia ) 3) udzielą gwarancji na : komputery , drukarki , UPS, skanery, monitory - 36 miesięcy , na laptopy 24 miesiące , na system rejestracji czasu pracy - 12 miesięcy, na pozostałe elementy - gwarancja producenta. 4) zobowiążą się do przywrócenia sprzętu do pełnej sprawności w przypadku awarii (w okresie objętym gwarancją) w czasie do 48 godzin.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Oryginał pełnomocnictwa wymagany jest również w przypadku , gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie. 3. Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1a dla I części zamówienia , załącznik nr 1b dla II części zamówienia do niniejszej SIWZ. 4. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy (załącznik nr 3). W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne oraz o dysponowaniu środkami finansowymi (załącznik nr 4). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich . 6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. (załącznik nr 5a do SIWZ dla I części zamówienia ; załącznik nr 5b do SIWZ dla II części zamówienia ) . 7. Wykaz części zamówienia , których realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom ( załącznik nr 6) 8. Zaakceptowany i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika) Wykonawcy wzór umowy wraz z pieczątką firmową i imienną Wykonawcy . 9. Dokumenty , zaświadczenia i oświadczenia , o których mowa powyżej należy dołączyć razem do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii ( za wyjątkiem pkt. 2 , gdzie wymagany jest oryginał pełnomocnictwa) posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, z dopiskiem :za zgodność z oryginałem. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. Dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Słowackiego 8 32-500 Chrzanów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Słowackiego 8 32-500 Chrzanów dziennik podawczy parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Chrzanowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część : 1/ zestawy komputerowe kompletne(komputer, monitor LCD 17, Windows XP, Pakiet Office, nagrywarka DVD, myszka, klawiatura, listwa zasilająca)- 15 szt. , 2/ laptopy jednordzeniowe- 3 szt. , 3/ laptop dwurdzeniowy - 1 szt. , 4/ drukarki igłowe - 2 szt. , 5/ drukarki laserowe kolorowe - 2 szt., 6/ drukarki laserowe czarno - białe - 5 szt. , 7/ drukarka igłowa sieciowa - 1 szt. , 8/ drukarki atramentowe - 2 szt. , 9/ monitory LCD, 17 - 5 szt. 10/ pakiety Office - 10 szt. , 11/ skanery - 2 szt., 12/ niszczarki - 4 szt. , 13/ UPS dla stacji roboczej ( 3000 VA)- 1 szt. , 14) UPS dla stacji roboczej (1000 VA) - 7 szt. 14/ aktywne urządzenie zabezpieczające - 1 szt. , 15/ switch - 5 szt. ,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.24.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa systemu rejestracji czasu pracy dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Chrzanowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: system rejestracji czasu pracy dla 65 pracowników z uwzględnieniem 2 miejsc rejestracji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Starostwa powiatowego w Chrzanowie
- Wykonanie dokumentacji projektowej, koncepcji
- Budowa boiska do koszykówki przy ul. Kasztanowej
- Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa poddasza dolnego w MPR-S nr 1 w Chrzanowie, ul. Sokoła 19.
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH NA II PIĘTRZE ORAZ MODERNIZACJA TOALETY OGÓLNODOSTĘPNEJ NA PARTERZE W BUDYNKU PRZY UL. PARTYZANTÓW 2 W CHRZANOWIE
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Koczała" - część I, II, III, IV, V
- Przedłużenie subskrypcji (wsparcie techniczne oraz prawo do otrzymywania nowych wersji) na okres 12 miesięcy dla posiadanych przez Zamawiającego 3 (trzech) licencji oprogramowania MATLAB.
- Dostawa oprogramowania do monitorowania zasobów dla Gminy Pilzno w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa wkładek i patchcordów na potrzeby CERT Polska
- Zrównoważony rozwój gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - Zakup i montaż zestawów wodomierzowych ze zdalnym odczytem wraz z oprogramowaniem do zdalnego odczytu
- Dostawa sprzętu multimedialnego i informatycznego do Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu chemicznego w Zespole Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.