eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ochrona Ośrodka Wypoczynkowego w miejscowości Kobylocha gmina Szczytno i obejmuje wszelkie nieruchomości i ruchomości położone na terenie ww Ośrodka.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-09

Warszawa: Ochrona Ośrodka Wypoczynkowego w miejscowości Kobylocha gmina Szczytno i obejmuje wszelkie nieruchomości i ruchomości położone na terenie ww Ośrodka.
Numer ogłoszenia: 150982 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Kultury "Działdowska" w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy , ul. Działdowska 6, 01-184 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323191, 6323196, faks 022 6316989.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialdowska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona Ośrodka Wypoczynkowego w miejscowości Kobylocha gmina Szczytno i obejmuje wszelkie nieruchomości i ruchomości położone na terenie ww Ośrodka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona Ośrodka Wypoczynkowego w miejscowości Kobylocha gmina Szczytno i obejmuje wszelkie nieruchomości i ruchomości położone na terenie ww Ośrodka. W skład usługi ochrony mienia, wchodzą następujące elementy: 1) całodobowe strzeżenie powierzonego mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem, 2) udaremnienie prób dokonania kradzieży lub dewastacji mienia chronionego, 3) niedopuszczenie do wejścia i przebywania na terenie Zamawiającego osób nieupoważnionych, 4) ochrona przed kradzieżą lub zniszczeniem pojazdów znajdujących się terenie Zamawiającego, 5) usuwanie z terenu Zamawiającego osób naruszających spokój, ustalony porządek prawny, w tym osób nietrzeźwych, narkomanów itp., 6) stałe patrolowanie terenu Zamawiającego, 7) nadzorowanie ruchu uprawnionych pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających oraz kontrola uprawnienia do wwożenia i wywożenia ładunków towarowych, 8) nadzór i niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu o wszelkich zauważonych zdarzeniach mogących wpłynąć na substancje chronionego mienia, w szczególności o pożarze, zalaniu, wycieku itp. lub o zagrożeniach ich powstania, w tym podejrzeniu terroryzmu, 9) wykonywanie bieżących poleceń kierownictwa Zamawiającego w zakresie właściwego zabezpieczenia porządku i powierzonego do ochrony mienia, 10) kontrola stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, 11) obsługa połączeń centralki telefonicznej, 12) bieżące prowadzenie książki raportów i rejestru zdarzeń, 13) przyjmowanie, wydawanie, przechowywanie i rejestrowanie ruchu kluczy przechowywanych w Portierni - punkcie dyżurnym. 5. Wymagania odnośnie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia: 1) wykonywanie usługi ochrony mienia przez całodobową obsługę (punkt dyżurny - Portiernia),- przez jednego agenta, 2) obsługa połączeń centrali telefonicznej (24 h) 3) posiadanie środków łączności przez pracowników ochrony, 4) powierzenie realizacji zamówienia pracownikom ochrony o odpowiednim do realizacji zadania stanie zdrowia i predyspozycjach, 5) wymienienie pracownika ochrony na żądanie Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach, 6) jednolite umundurowanie i posiadanie identyfikatorów przez pracowników ochrony realizujących zadanie ochrony mienia, 7) posiadanie grupy interwencyjnej wykonującej rutynowe kontrole terenu Ośrodka pojazdem patrolowym w godzinach nocnych i na wezwania w interwencyjne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w punkcie V.1.1.) i V.1.2.) SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku wskazanego w punkcie IV.1.1.) oraz przedłoży koncesję wydaną przez Ministra właściwego do Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty wskazane w punkcie V.1.1.) i V.1.3.) SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku wskazanego w punkcie IV.1.2) oraz wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej dwóch usług całodobowej stałej fizycznej ochrony mienia w obiektach użyteczności publicznej o wartości jednostkowej nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem do terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o pisemny dokument wystawiony przez podmiot oddający Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie wskazane w punkcie V.1.1.) i V.1.4.) SIWZ. .Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku wskazanego w punkcie IV.1.3) oraz wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonania wraz z danymi na temat kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nas czynności wykazujący, że dysponuje pracownikiem posiadającym licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia sprawującym nad pracownikami nieposiadającymi licencji nadzór - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o pisemny dokument wystawiony przez podmiot oddający Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w punkcie V.1.1.0 i V.1.5) SIWZ Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku wskazanego w punkcie IV.1.4.) oraz opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 100.000,00 zł - Zamawiający uzna warunek za spełniony

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są takie istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpią następujące warunki zmiany umowy: 1)w trakcie trwania umowy ceny ulegną zmianie w przypadku zmian (także obniżka) stawek podatku VAT bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia, 2)wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron, 3)zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy, 4)zaistnienie siły wyższej uniemożliwiającej okresowe wykonywanie przedmiotu umowy 5)wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialdowska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Kultury Działdowska w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, ul. Działdowska 6, 01-184 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Warszawa ul.Działdowska 6 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.