Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-06
Człuchów: Kucharz z elementami kuchni regionalnej
Numer ogłoszenia: 150854 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie , ul. Jerzego z Dąbrowy 1a, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8343442, 8343443, faks 059 8343441.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupczluchow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kucharz z elementami kuchni regionalnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie i organizacja szkolenia pn. Kucharz z elementami kuchni regionalnej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Projekt Nie daj się wykluczyć. Liczba uczestników - 10 osób; Liczba godzin szkolenia - 300 godzin w tym 230 godzin zajęć praktycznych; Termin szkolenia - maj - lipiec 2014r; Miejsce szkolenia - teren miasta Człuchów (zajęcia teoretyczne), teren miasta i gminy Człuchów w zakładach gastronomicznych (zajęcia praktyczne).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ niniejszego zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadcze?nia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch usług w zakresie organizacji i przeprowadzenia szkoleń w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie (referencje, protokoły itp.). Za usługę w zakresie organizacji i przeprowadzenia szkoleń Zamawiający uzna: przeprowadzenie 1 szkolenia grupowego o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia dla grupy minimum dziesięcioosobowej. Szkolenie grupowe to 1 usługa szkoleniowa niezależnie od ilości grup wchodzących w jej skład realizowanych w różnych terminach. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ niniejszego zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje potencjałem niezbędnym do wykonania zamówienia jeżeli wykaże, że: będzie dysponował odpowiednią salą wykładową na terenie miasta Człuchowa wyposażoną w niezbędne pomoce dydaktyczne (np. tablica, projektor, rzutnik obrazu) oraz niezbędnym sprzętem do realizacji zajęć praktycznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ niniejszego zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje co najmniej trzema wykładowcami z wykształceniem wyższym przy czym: 1. Wykładowca/trener prowadzący zajęcia z zakresu BHP i ppoż. będzie posiadał wykształcenie wyższe oraz przeprowadzenie min. 2 szkoleń zawierających moduł BHP i ppoż.; 2. Wykładowca/trener prowadzący zajęcia z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej będzie posiadał wykształcenie wyższe o kierunku medycznym lub ratownictwo medyczne oraz przeprowadzenie min. 1 szkolenia z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej lub 2-letni staż pracy w zawodzie lekarz lub ratownik medyczny; 3. Wykładowca/trener prowadzący zajęcia z zakresu zasad higieny przy żywności z elementami HACCP będzie posiadał wykształcenie wyższe oraz przeprowadzenie min. 2 szkoleń zawierających moduł zasad higieny przy żywności z elementami HACCP; 4. Wykładowca/trener prowadzący zajęcia teoretyczne z modułu zawodowego będzie posiadał wykształcenie wyższe o kierunku technolog żywności i żywienia człowieka oraz przeprowadzenie min. 2 szkoleń o tematyce zgodnej z zagadnieniami przedmiotu zamówienia; 5. Wykładowca/instruktor zajęć praktycznych będzie posiadał wykształcenie min. średnie lub zasadnicze zawodowe o kierunku gastronomicznym oraz sprawowanie nadzoru nad uczestnikami szkolenia podczas zajęć praktycznych na min. 2 szkoleniach zgodnych z przedmiotem zamówienia, lub sprawowanie nadzoru nad młodocianymi pracownikami w zawodzie kucharz/kucharz małej gastronomii. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ niniejszego zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ niniejszego zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Jakość usługi - 20
- 3 - Doświadczenie wykonawcy - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wyrazić w formie pisemnej, zgodę na zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści umowy, w zakresie: miejsca szkolenia, kadry wykładowców, terminu realizacji zamówienia. Zmiana miejsca szkolenia nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych. Zmiana kadry wykładowców może mieć wyłącznie charakter osobowy i nie może prowadzić do obniżenia wymagań wskazanych w części V SIWZ. Zmiana terminu realizacji zamówienia dopuszczalna jest wyłącznie w przypadku opóźnień związanych z procesem rekrutacji uczestników szkolenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupczluchow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 1A, 77 - 300 Człuchów oraz http://www.pomorskie.eu/pl/bip/powiaty/czluchowski/pup_czluchow/zamowienia_publiczne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 1A, 77 - 300 Człuchów pok. 207 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Projekt Nie daj się wykluczyć.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2542G Uniechów - Skowarnki
- Dostawa środków higienicznych tj. pieluchomajtek, podkładów, podpasek i myjek do ciała.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2534G na odc. Biskupnica-Chrząstowo
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Zagospodarowanie naturalnego zbiornika do retencjonowania wód opadowych pomiędzy ul. Bratkową i ul. Fiołkową w Człuchowie"
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/warsztatów w ramach realizacji projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 20 kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Szczerców stawia na kształcenie zawodowe" nr ELD.08.08-IZ.00-0111/23
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej / osoby starszej"
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli" w ramach projektu "Doskonalenie zawodowe kadr i uczniów Zespół Szkół im. Wincentego Witosa w Zarzeczu kluczem do sukcesu na rynku pracy"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Ekologiczny pracownik porządkowy z elementami pielęgnacji roślin"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.