Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-30
Lubliniec: Przetarg nieograniczony na dostawę pieczywa
Numer ogłoszenia: 150837 - 2011; data zamieszczenia: 30.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Lublińcu , ul. Sobieskiego 6, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 0-34 353-02-81, faks 0-34 353-02-81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny w Lublińcu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę pieczywa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Chleb pszenno-żytni, krojony, foliowany o wadze 1000 g - 26.500 kg Bułka pszenna długa, krojona, foliowana o wadze 400 g - 2.000 kg Bułka pszenna 100 g/sztuka - 12.900 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Złożą następujące dokumenty: 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust 1 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2), o spełnieniu warunków określonych w pkt. VIII niniejszej specyfikacji - dokument należy złożyć w formie oryginału, ostemplowany i podpisany przez osobę lub osoby upoważnione. 2. Oświadczenie zgodne z art. 24 ust 1 i 2 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3), o spełnieniu warunków określonych w pkt. 8 niniejszej specyfikacji - dokument należy złożyć w formie oryginału, ostemplowany i podpisany przez osobę lub osoby upoważnione. Ocena spełniania warunków w oparciu o przedstawione dokumenty dokonana zostanie formułą spełnia-nie spełnia. Ocena oferty nastąpi na podstawie jednego kryterium, którym jest wartość brutto całego zamówienia w danej grupie o wadze 100%. Sposób obliczania oferty: najniższa oferowana wartość brutto Kc = ________________________________________________ x 100 [pkt] wartość brutto oferty ocenianej Maksymalna ilość punktów, jaką wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według w/w kryterium wynosi 100 pkt uzyska ją oferta o najniższej wartości brutto całego zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)posiadania wiedzy i doświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki, stawiane wykonawcom przez zamawiającego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zm. - Prawo zamówień publicznych oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust 1 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2), o spełnieniu warunków określonych w pkt. VIII niniejszej specyfikacji - dokument należy złożyć w formie oryginału, ostemplowany i podpisany przez osobę lub osoby upoważnione. 2. Oświadczenie zgodne z art. 24 ust 1 i 2 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3), o spełnieniu warunków określonych w pkt. 8 niniejszej specyfikacji - dokument należy złożyć w formie oryginału, ostemplowany i podpisany przez osobę lub osoby upoważnione. 3. Wypełniony i parafowany projekt umowy - czytelny podpis i informacja z dopiskiem - akceptuję warunki umowy - projekt umowy uzupełnia wykonawca podając swoje dane oraz informacje zawarte w ofercie (tj. cenę netto, stawkę VAT, wartość netto i wartość brutto) zgodne z formularzem ofertowym.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Lublińcu
ul. Sobieskiego 6
42 - 700 Lubliniec
Tel.34 3530281
Faks.34 3530281
NIP. 575-10-15-619
Adres e-mail: zk_lubliniec@.sw.gov.pl
Adres internetowy: www.sw.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Lublińcu ul. Sobieskiego 6 42 - 700 Lubliniec Tel.34 3530281.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dostawa odzieży dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Zaprojektowanie i budowa regionalnej trasy rowerowej nr 605 na terenie Gminy Lubliniec
- Modernizacja i przebudowa drogi powiatowej 2318 S
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- Sukcesywna 12 miesięczna dostawa artykułów spożywczych dla SPZOZ w Wolsztynie
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
- Dostawa różnych produktów spożywczych na II półrocze 2025 r.
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.