eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Sukcesywne dostawy komputerów przenośnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Poznań: Sukcesywne dostawy komputerów przenośnych
Numer ogłoszenia: 150822 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.up.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy komputerów przenośnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem, szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 7 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień. Publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych powyżej (pkt. 7.2 tabela i 8 -dla wykonawców zagranicznych ) z załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. FORMULARZ OFERTY ZAŁĄCZNIK NR 1 (wzór załączono do SIWZ) Oferta musi być sporządzona według formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji 2. SYTUACJA PODMIOTOWA WYKONAWCY ZAŁĄCZNIK NR 2 (wzór załączono do SIWZ) Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 i 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 3. ZAŁĄCZNIK NR 3 (sporządza Wykonawca) AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4. ZAŁĄCZNIK NR 4 (sporządza Wykonawca) ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO ORGANU PODATKOWEGO ORAZ ZUS (sporządza Wykonawca) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. ZAŁĄCZNIK NR 5 (wzór załączono do SWIZ) WYKAZ WYKONANYCH DOSTAWWykaz min. 2 wykonanych dostaw w latach 2005 - 2008 roku, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie o wartości min. 100 tys. zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 6. ZAŁĄCZNIK NR 6 (sporządza Wykonawca) ZAŚWIADCZENIE, IŻ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA NORMOM Dokument w postaci oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że oferowane urządzenia spełniają normy CE dla urządzeń elektrycznych i posiadają oznakowanie CE. 7. ZAŁĄCZNIK NR 7 (sporządza Wykonawca) Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Microsoft Windows Hardware Compatibility List -na daną platformę systemową (np. wydruk ze strony) lub dołączenie raportu z weryfikacji -Windows Logo Verification Report 8. ZAŁĄCZNIK NR 8 (sporządza Wykonawca) Dokument potwierdzający posiadanie certyfikatu jakości ISO 9001 i 14001 przez producenta. 9. ZAŁĄCZNIK NR 9 (sporządza Wykonawca) Zaświadczenie Wykonawcy o posiadaniu nr GIOŚ. Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę numeru GIOŚ 10. ZAŁĄCZNIK NR 10 (wzór załączono do SWIZ) Zaświadczenie wykonawcy o zdolności gwarancyjnej. Poświadczenie przez Wykonawcę, że świadczył już usługi i opiekę serwisową-gwarancyjną dla minimum 100 szt. komputerów przenośnych dostarczonych jednemu podmiotowi w przeciągu lat 2005 - 2008. 11. ZAŁĄCZNIK NR 11 (sporządza Wykonawca) Oświadczenie działu serwisu Wykonawcy. Oświadczenie serwisu Wykonawcy, że zapoznał się i zgadza z warunkami świadczenia serwisu związanymi z sukcesywną dostawa komputerów przenośnych. Oświadczenie podpisane przez osobę upoważnioną. 12. ZAŁĄCZNIK NR 12 (wzór załączono do SIWZ) OPIS min. parametrów wymaganych przez Zamawiającego i parametrów oferowanych przez Wykonawcę Zawiera opis minimalnych parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego oraz opis parametrów technicznych oferowanych przez Wykonawcę z podaniem modelu i producenta. Wykonawca podaje opis każdej pozycji w kolumnie Opis oferowanych parametrów technicznych z podaniem producenta i modelu dokładnie wskazując producenta danego sprzętu. Brak ww. informacji w kolumnie bądź określenie -zgodne- lub -tak- spowoduje odrzucenie oferty. 13. ZAŁĄCZNIK NR 13 (wzór załączono do SIWZ) KALKULACJA CENOWA Zawiera kosztorys cenowy obejmujący całość przedmiotu zamówienia na dostawę komputerów przenośnych i oprogramowania 14. ZAŁĄCZNIK NR 14 (wzór załączono do SIWZ) WARUNKI GWARANCJI Wykonawca musi udzielić min. 24 m-cy gwarancji na dostarczone zestawy komputerowe, oraz spełnić dodatkowe warunki wynikające z treści Załącznika nr 14 15. ZAŁĄCZNIK NR 15 i 15 A (wzór załączono do SIWZ) WZÓR PROTOKOŁU ODBIORU URZĄDZENIA Zawiera istotne dla Zamawiającego warunki odbioru sprzętu. 16. ZAŁĄCZNIK NR 16 (wzór załączono do SIWZ) ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY Zawiera wzór umowy, który określa istotne dla stron postanowienia umowy i stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 28 60-637 Poznań Biuro Zamówień Publicznych, pok. 407 tel. /fax. 061-848-70-43 godz. 10:00-13:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, Sekretariat Kanclerza, pok. 304, IIIp. w godz. 07:30 - 14:30, budynek Collegium Maximum.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.