eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › Kurs obsługi sekretariatu z elementami kadr i płac i modułem języka angielskiego dla 10 osób

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-26

Słupca: Kurs obsługi sekretariatu z elementami kadr i płac i modułem języka angielskiego dla 10 osób
Numer ogłoszenia: 150807 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132591 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Piastów 2, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2751444, faks 063 2751444.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs obsługi sekretariatu z elementami kadr i płac i modułem języka angielskiego dla 10 osób.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie: Kurs obsługi sekretariatu z elementami kadr i płac i modułem języka angielskiego dla 10 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słupcy ze środków Funduszu Pracy. Wspólny słownik zamówień 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego. 2. Celem szkolenia jest zdobycie przez jego uczestników wiedzy oraz praktycznych umiejętności do pracy w charakterze sekretarki/sekretarza z uwzględnieniem kadr i płac. Moduł językowy umożliwi uczestnikom posługiwanie się językiem angielskim w typowych sytuacjach życia codziennego i zawodowego. 3. Program szkolenia musi być zrealizowany w łącznym wymiarze 180 godzin zegarowych, przypadających na każdego uczestnika szkolenia. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne (dydaktyczne) liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. Do całkowitej liczby godzin szkolenia należy doliczyć liczbę godzin egzaminu wewnętrznego (lub zaliczenia) w wymiarze 2 godzin zegarowych, co da w sumie 182 godziny zegarowe szkolenia. 4. Program szkolenia musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: Moduł 1: obsługi sekretariatu (łącznie 60 godzin) - organizacja pracy sekretariatu - prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-biurowej - prowadzenie korespondencji - obsługa sprzętu biurowego - komunikacja i obsługa klienta - zarządzanie czasem pracy przełożonego (m.in. prowadzenie terminarza spotkań, obsługa spotkań służbowych przełożonego, organizacja podróży służbowych) - zagadnienia kultury i etyki zawodu Moduł 2: kadry i płace (łącznie 60 godzin, przy czym praktyczna nauka obsługi komputerowego programu kadrowo-płacowego oraz programu Płatnik musi stanowić co najmniej 50% wszystkich zajęć przewidzianych w tym module.) - zagadnienia prawa pracy - prowadzenie dokumentacji kadrowej - naliczanie wynagrodzeń - ubezpieczenia społeczne - rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych - sporządzanie listy płac - obsługa komputerowego programu kadrowo-płacowego - obsługa programu Płatnik. Moduł 3: języka angielskiego (łącznie 60 godzin) 5. W przypadku zajęć praktycznych z obsługi komputerowego programu kadrowo-płacowego oraz obsługi programu Płatnik, każdy uczestnik szkolenia musi mieć zapewnione oddzielne stanowisko komputerowe wyposażone w ww. programy. 6. Kurs łącznie z egzaminem wewnętrznym musi być zrealizowany w ciągu maksymalnie 35 dni roboczych, przy czym tygodniowy wymiar zajęć musi wynosić przeciętnie nie mniej niż 25 godzin, natomiast dzienny wymiar zajęć nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 7. Zajęcia muszą odbywać się w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18. 8. Szkolenie musi zakończyć się wydaniem stosownego zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierającego, o ile odrębne przepisy nie stanowią inaczej: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. UWAGA! Instytucje szkoleniowe, które wydają zaświadczenia zgodne z wzorem określonym w § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r., poz. 186) muszą dołączyć do tego zaświadczenia suplement zawierający: okres trwania szkolenia oraz tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych. Suplement musi być jednoznacznie powiązany z zaświadczeniem, do którego został wydany, tzn. musi zawierać numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia napoje (zimne i gorące) oraz drobny poczęstunek (np. ciastka, drożdżówki) podczas przerw. 10. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia na własność materiały szkoleniowe wspomagające tematykę szkolenia oraz materiały do robienia notatek ( zeszyt i długopis). 11. Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć wszystkich uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkolenia. Poniesiony przez instytucję szkoleniową wydatek na ten cel nie może zostać ujęty w kalkulacji kosztów i jednocześnie nie może mieć wpływu na cenę szkolenia. Wydatek ten będzie stanowił wkład własny instytucji szkoleniowej. 12. Miejsce szkolenia: 62-400 Słupca (woj. wielkopolskie).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Rozwoju Kompetencji Waldemar Kula, ul. Ogrodowa 13, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14022,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14940,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20693,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.