eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiModernizacja operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-31

Suwałki: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali
Numer ogłoszenia: 150796 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Suwałkach , ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5659200, faks 087 5664718.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.suwalski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie: 1)dostosowania danych ewidencyjnych działek do standardu określonego w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454). 2)założenia ewidencji budynków i lokali, 3)opracowania numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków obrębu Węgielnia położonego w jednostce ewidencyjnej Szypliszki, obrębów: Czerwony Folwark, Magdalenowo i Wigry, Piertanie, Płociczno-Tartak, Sobolewo, położonych w jednostce ewidencyjnej Suwałki oraz obrębów: Burniszki, Wiłkupie, położonych w gminie Wiżajny powiat suwalski, województwo podlaskie Szczegółowy zakres prac określają warunki techniczne (załącznik nr 1 do SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferent ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1 obręb Węgielnia - 900 zł Zadanie nr 2 obręb Czerwony Folwark - 900 zł Zadanie nr 3 obręb Magdalenowo i Wigry - 700 zł Zadanie nr 4 obręb Piertanie - 900 zł Zadanie nr 5 obręb Płociczno-Tartak - 3 000 zł Zadanie nr 6 obręb Sobolewo - 3 000 zł Zadanie nr 7 obręb Burniszki - 1 500 zł Zadanie nr 8 obręb Wiłkupie - 1 200 2.Termin wniesienia wadium upływa z chwilą upływu terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wymienioną w ust. 1 należy wpłacić na rachunek w Banku Gospodarki Żywnościowej nr 42 2030 0045 1110 0000 0180 6750 z dopiskiem Przetarg nieograniczony na modernizację operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków. Zadanie nr . Wadium uważa się za skutecznie wniesione, jeżeli w chwili upływu terminu na jego wniesienie wymagana kwota potwierdzona zostanie na rachunku zamawiającego. 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginały dokumentów, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, należy dołączyć do oferty. 6.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w dokumentach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, powinny być zawarte następujące postanowienia: 1)podmiot udzielający poręczenia (lub gwarancji) zobowiązuje się wypłacić na pierwsze żądanie Zamawiającego kwotę równą wysokości wadium, jeżeli Zamawiający stwierdzi w swoim roszczeniu, że kwota ta jest mu należna w związku z tym, że oferent na którego rzecz poręczenie (gwarancja) zostało wystawione: wycofał ofertę po upływie terminu składania ofert, odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta 2)poręczenie (gwarancja) pozostaje ważne do dnia związania ofertą. Wadium zostanie zwrócone na zasadach określonych w art. 46 ustawy. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi na konto wskazane przez Oferenta w formularzu ofertowym.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.suwalski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Śiwerkowa 60 16-400 Suwałki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2010 godzina 09:00, miejsce: ul. Świerkowa 60 16-400 Suwałki pokój nr 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 obręb Węgielnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 obręb Czerwony Folwark.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3 obręb Magdalenowo i Wigry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4 obręb Piertanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5 obręb Płociczno-Tartak.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie nr 6 obręb Sobolewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie nr 7 obręb Burniszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie nr 8 obręb Wiłkupie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.