eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa i montaż systemu usprawnienia kontroli i ruchu gości w Arboretum w Wojsławicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-10

Wrocław: Dostawa i montaż systemu usprawnienia kontroli i ruchu gości w Arboretum w Wojsławicach
Numer ogłoszenia: 150767 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81949 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż systemu usprawnienia kontroli i ruchu gości w Arboretum w Wojsławicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu usprawnienia kontroli i ruchu gości w Arboretum w Wojsławicach, na który składa się: 1. Dostawa i instalacja komputerowego systemu druku i sprzedaży biletów oraz kontroli wstępu wraz z wdrożeniem systemu, konfiguracją serwera, licencją na oprogramowanie, serwisem technicznym gwarancyjnym oraz przeszkoleniem personelu w tym: 1a) serwer do obsługi systemu + zasilacz UPS dla serwera w pomieszczeniu ADMINISTRACJI, 1b) drukarka dla jednego stanowiska ADMINISTRACJI, 1c) niezbędny sprzęt komputerowy i wyposażenie dla dwóch stanowisk KASY: 2 x szuflada kasowa + 2 x komputer - stacja robocza z zainstalowanym systemem operacyjnym + 2x zasilacz UPS dla komputera + 2 x monitor + 2 x drukarka biletów z gilotyną + 2 x drukarka fiskalna + 3 x czytnik kodów + rolki termiczne paragonowe 100 szt. 2. Dostawa i instalacja automatu do sprzedaży biletów - 1 szt. 3. Dostawa i instalacja bramek kontrolujących wejścia/wyjścia, tzw. kołowrotów - 2 szt. 4. Wymagana gwarancja jakości na wszystkie dostarczone urządzenia i ich montaż oraz na cały system - 60 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: Załącznik nr 5: Wzór umowy oraz Załącznik nr 6: Opis przedmiotu zamówienia wraz z rysunkiem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.00.00 - System sterowania i kontroli, sprzęt drukujący, graficzny, automatyzujący prace biurowe i przetwarzający informacje 42.96.11.00 - System kontroli dostępu 42.93.30.00 - Automaty sprzedające 48.92.00.00 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych 30.12.30.00 - Maszyny biurowe i przemysłowe 51.54.00.00 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń specjalnego zastosowania 51.90.00.00 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli 51.60.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: ZWIĘKSZENIE POTENCJAŁU EDUKACYJNEGO ARBORETUM UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO W WOJSŁAWICACH POPRZEZ KOMPLEKSOWE DZIAŁANIA ROZWOJOWE w ramach Priorytetu nr 4 Poprawa stanu środowiska naturalnego oraz bezpieczeństwa ekologicznego i przeciwpowodziowego Dolnego Śląska (Środowisko i bezpieczeństwo ekologiczne), Działania nr 4.7 Ochrona bioróżnorodności i edukacja ekologiczna Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BASE SYSTEM s.c., P. Głowacz, M. Ziębiński, Nawojowa Góra, ul. Nawoja 1, 32-065 Krzeszowice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 146124,00

  • Oferta z najniższą ceną: 146124,00 / Oferta z najwyższą ceną: 184500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.