To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-15
Warszawa: Zaprojektowanie, dostawa i montaż nowego dźwigu osobowego w budynku A Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6, w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 150737 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138415 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6949035, faks 22 6949213.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Senatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, dostawa i montaż nowego dźwigu osobowego w budynku A Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6, w Warszawie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia było zaprojektowanie, dostawa i montaż nowego dźwigu osobowego w budynku A Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6, w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również demontaż istniejącego dźwigu (Nr ewid. UDT 3127003214) zainstalowanego w budynku A Kancelarii Senatu, w Warszawie, przy ul Wiejskiej 6. Projekt, dostawa i montaż nowego dźwigu według zamieszczonej specyfikacji. Dźwig musi spełniać zasadnicze wymagania dyrektywy 95/16/WE, 2004/108/WE, być zgodny z normami zharmonizowanymi PN-EN 81.1, PN-EN 81.28, PN-EN 81.70 oraz przejść procedurę oceny zgodności na podstawie ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2014 r., poz. 1645 z późn. zm.) i rozporządzeniami lub ustawami wprowadzającymi dyrektywy do prawa polskiego. Urządzenie powinno być zgodne z przepisami prawa polskiego, między innymi z prawem budowlanym i energetycznym. 3. Gwarancja - minimum 36 miesięcy, liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, poprzedzonego decyzją UDT o dopuszczeniu dźwigu do eksploatacji; 4. Szczegóły dotyczące ww. przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z Kartą nowego dźwigu, stanowiącą załącznik nr 1a do Opisu przedmiotu zamówienia oraz Kartą inwentaryzacyjną, stanowiącą załącznik nr 1b do Opisu przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania niniejszego zamówienia. 6. Ze względu na specyfikę pracy Senatu należy przewidzieć konieczność wykonywania robót w trakcie użytkowania obiektu, w dni robocze również po godz. 16:00, w nocy oraz w dni wolne od pracy. 7. Szczegóły dotyczące podwykonawstwa są zawarte we wzorze umowy - załącznik nr 9 do SIWZ. 8. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów innych niż wskazane w SIWZ, na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że materiały spełniają wymagania Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH SP. Z O.O.
- Fabryka Urządzeń Dźwigowych Sp. z o.o., Bolęcin, 09-110 Sochocin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 252888,00
Oferta z najniższą ceną: 252888,00 / Oferta z najwyższą ceną: 252888,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa prawna Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy
- Modernizacji łazienek i korytarzy wraz z placem zabaw i boiskiem sportowym w Szkole Podstawowej nr 169 im. Orła Białego przy ul. Uprawnej 9/17 cz. 1
- Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska Microsoft SharePoint
- Remont jazu na rz. Jeziorka w km 33+518 w m. Zawodne
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
- 384/2024 Remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Brzostowskiej 26 w Warszawie oraz roboty brukarskie przed wejściem do ww. budynku.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie przy ul. Mlaskotów 6 - wewnętrzna instalacja wody do celów przeciwpożarowych
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Budowa dróg w gminie Michów - etap 3 - Rudno
- Prace remontowo - budowlane i konserwatorskie Sceny XVIII-wiecznego zabytkowego budynku Amfiteatru położonego na terenie ogrodu Łazienki Królewskie w Warszawie
- Poprawa stanu dróg gminnych w gminie Dąbrówka - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kołaków - Sokołówek-Teodorów, w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.