eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Remont i modernizacja pomieszczeń sanitariatów uczniowskich zlokalizowanych na II piętrze i sanitariatu dla personelu zlokalizowanego w łączniku administracyjnym Szkoły Podstawowej nr 17, ul. Warszawska 19, 66-400 Gorzów Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-15

Gorzów Wielkopolski: Remont i modernizacja pomieszczeń sanitariatów uczniowskich zlokalizowanych na II piętrze i sanitariatu dla personelu zlokalizowanego w łączniku administracyjnym Szkoły Podstawowej nr 17, ul. Warszawska 19, 66-400 Gorzów Wlkp.
Numer ogłoszenia: 150724 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 3 , ul. Warszawska 18, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 72 02 400, faks 095 72 02 149.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.3lo.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja pomieszczeń sanitariatów uczniowskich zlokalizowanych na II piętrze i sanitariatu dla personelu zlokalizowanego w łączniku administracyjnym Szkoły Podstawowej nr 17, ul. Warszawska 19, 66-400 Gorzów Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar prowadzonych prac obejmuje pomieszczenia sanitariatów uczniowskich na II piętrze i pomieszczenie sanitariatu dla personelu w łączniku administracyjnym budynku Szkoły Podstawowej Nr 17, ul. Warszawska 19, 66-400 Gorzów Wlkp. Przedmiot zamówienia stanowią 2 zadania, stanowiące całość zamówienia publicznego. Zadanie nr 1 - Remont i modernizacja sanitariatów uczniowskich. Zadanie nr 2 - Remont i modernizacja sanitariatu personelu. Szczegółowy zakres prac, stanowiący przedmiot zamówienia, określony jest w przedmiarach robót, kosztorysach ślepych. W skład zadania wchodzą roboty rozbiórkowe, murarskie, tynkarskie, okładzinowe, izolacyjne, elektryczne, montażowe, hydrauliczne, instalacyjne i inne towarzyszące..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 - Ustawy Prawo Zamówień Publicznych w szczególności poprzez: a ) Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawne nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b ) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zrealizowanie w ostatnich pięciu latach co najmniej dwóch zamówień na wyżej wymienione prace budowlane i montażowe - a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy niż pięć lat - w tym okresie, oraz dysponowanie kadrą techniczną posiadającą, wymagane Prawem Budowlanym, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. c ) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia to jest, posiadanie środków lub zdolności kredytowej na sfinansowanie zamówienia. d ) Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 - Prawo Zamówień Publicznych. e ) Prowadzenie działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem tj. w zakresie wykonywania robót budowlanych (PKD - dział 45). f ) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą jak 50.000. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. Nie spełnianie chociażby jednego warunku postawionego w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o uzyskanie zamówienia publicznego. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, Zamawiający będzie wzywał do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę przetargową wg załącznika nr 1 w sposób określony w pkt. 10 SIWZ oraz złożyć: dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia: 1 ) Wymagane oświadczenia zgodnie z wzorem oferty przetargowej - załącznik nr 1. 2 ) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z którego wynika, że wykonawca prowadzi działalność przez okres nie krótszy niż 3 lata, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2; W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisania) wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast wyżej wymienionego dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a także dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3 ) Wykaz kadry technicznej i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nich czynności; Wykonawca w przedmiotowym wykazie zobowiązany jest do wskazania osób, które pełnić będą funkcje kierownika budowy - załącznik nr 3. 4 ) Dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (kserokopia dokumentu) wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby zawodowej, z którego wynika że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - załącznik nr 4. 5 ) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, w tym co najmniej dwóch zamówień na roboty tożsame z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbiorów) załącznik nr 5. Inne wymagane, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert 6 ) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak 50.000 - załącznik nr 6. 7 ) Umowy lub projekty umów podwykonawczych, wykonawca dołączy do oferty celem akceptacji przez zamawiającego zgodnie z art.6471 kodeksu cywilnego ( Dz. U. z dnia 14 lutego 2003 r. nr 49 poz.408) - załącznik nr 7. 8 ) Zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 8. 9 ) kosztorys ofertowy - załącznik nr 9. 10) Pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa - załącznik nr 10. Wyżej wymienione dokumenty stanowią warunek przyjęcia oferty Złożenie wyżej wymienionych dokumentów w formie niewłaściwej (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy i kopie) spowodują odrzucenie oferty. Wymóg poświadczenia kserokopi, odpisu dokumentu - za zgodność z oryginałem - spełniony zostanie w przypadku zamieszczenia na każdej stronie kserokopii dokumentu oświadczenia - za zgodność z oryginałem - wraz z podpisem osoby umocowanej do reprezentowania wykonawcy składającego ofertę. Ofertę i jej załączniki podpisuje osoba podana w wyciągu z rejestru, lub upoważniona w umowie (statucie) do składania majątkowych oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba, której udzielono pełnomocnictwa szczególnego na zasadach zapisanych w kodeksie cywilnym. (Pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zso3.edu.gorzow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3 ul. Warszawska 18 66-400 Gorzów Wlkp. pok. nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3 ul. Warszawska 18 66-400 Gorzów Wlkp. pok. nr 32 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 37 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.