Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-04
Koleczkowo: BUDOWA ZIEMNEGO ZBIORNIKA RETENCYJNEGO
Numer ogłoszenia: 150686 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o., Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce, 84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie, tel. 058 6725000, fax 058 6727474.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekodolina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ZIEMNEGO ZBIORNIKA RETENCYJNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące wykonania dodatkowego bezodpływowego zbiornika ziemnego o powierzchni całkowitej 0,35 ha (pow. max. zwierciadła wody - 0,31 ha) wraz z rurociągami kanalizacji deszczowej w m. Łężyce na terenie zakładu Eko Dolina Sp z o.o., powiat wejherowski. Rolą ww. zbiornika ma być retencjonowanie nadmiaru wód deszczowych w szczególnych okresach pogodowych (deszcze nawalne i intensywne roztopy), po zapełnieniu istniejących zbiorników retencyjnych na terenie zakładu, jak i w studni chłonnych. Projektowany zbiornik posiadał będzie zdolność przejęcia jednorazowego podczyszczonych już wód opadowych o objętości 5,150 m ³, przy rzędnej dna 160,0 m n.p.m. i max. rz. zw. wody: 162,5 m n.p.m. Przy budowie zbiornika retencyjnego będą występowały prace towarzyszące, polegające na wykonaniu : utwardzenia przejazdu pomiędzy zbiornikami retencyjnymi, wykonanie odpływu wód spoza obrębu zbiornika i przestawienie oraz budowa ogrodzenia. Na podstawie art. 31 ust. 1. Ustawy Prawo zamówień publicznych ,zamawiający opisuje przedmiot zamówienia na roboty budowlane za pomocą dokumentacji projektowej (patrz: załącznik nr 6 i 8 do SIWZ nr PWP-P/09/2008) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (patrz: załącznik nr 7 do SIWZ nr PWP-P/09/2008). UWAGA ! Na stronie 4 i 11 projektu wykonawczego (aneks) i planu BiOZ punkt 1.4 . Droga wewnętrzna zamawiający zmienia treść: Było: Ze względu na potrzebę umożliwienia transportu sprzętem o dużym tonażu wewnątrz zakładu na odcinku pomiędzy oboma zbiornikami retencyjnymi, koniecznym było poszerzenie pasa drogowego do szer. 6,0 m oraz wyposażenie go w podkład, umożliwiający przenoszenie znacznych obciążeń jednostkowych. Dodatkowo na stronie 4 projektu wykonawczego znajdował się tekst Szczegóły - rys. 2 oraz przedmiar robót . Jest: Ze względu na potrzebę umożliwienia transportu sprzętem o dużym tonażu wewnątrz zakładu na odcinku pomiędzy oboma zbiornikami retencyjnymi, koniecznym było poszerzenie utwardzenia przejazdu do szer. 4,0 m oraz wyposażenie go w podkład, umożliwiający przenoszenie znacznych obciążeń jednostkowych. Dodatkowo na stronie 4 projektu wykonawczego znajduje się (po zmianie) tekst: Szczegóły - rys. 2. Materiał do utwardzenia przejazdu w postaci kruszywa budowlanego jest do odebrania nieodpłatnie z terenu zakładu EKO DOLINA prowadzonego przez zamawiającego i na terenie którego realizowane będzie zamówienie. Kosztu ww. materiału nie należy uwzględniać w cenie oferty w zał. nr 1 do SIWZ PWP-P/09/2008 . Zamawiający, zgodnie z powyższym zmienia na rys. 1 i rys. 2 projektu wykonawczego (aneks), wymiary umocnienia korony drogi z 6, 0 m na 4,0 m . Wykonawca realizujący zamówienie jest zmuszony do zniwelowania symetrycznie szerokości umocnienia korony drogi po jednym metrze z każdej strony. (CPV 45240000-1) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zaproponowany przez wykonawcę w formularzu Oferta - zał. nr 1 do SIWZ PWP - P/09/2008, liczony od daty odebrania przez zamawiającego protokołu odbioru bez uwag nie może być krótszy, niż 24 miesiące.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł /100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda: a) oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ustawy - według załącznika nr 2 SIWZ, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: d) oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ustawy - według załącznika nr 2 SIWZ, e) wykazu wykonanych robót budowlanych ( wg załącznika nr 5 do SIWZ PWP-P/09/2008 ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem ( prace geotechniczne, hydrotechniczne, melioracyjne, ziemne) i wartością (kwota netto zaoferowana w ofercie przez wykonawcę) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; ww. wykaz musi zawierać wybudowanie przynamniej jednego zbiornika wodnego ziemnego o objętości przynajmniej 5000 m³ i wartości co najmniej 150 000,00 zł netto; do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że w/w roboty budowlane zostały wykonane należycie(referencje, protokoły odbioru bez uwag). Zamawiający zaznacza, że kopie faktur lub umów nie będą traktowane, jako dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. f) wykazu osób i podmiotów ( wg załącznika nr 4 do SIWZ PWP-P/09/2008 ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; w wykazie osób musi być ujęty kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub posiadający inne obowiązujące wcześniej i aktualne na czas wykonywania zamówienia uprawnienia do prowadzenia robót będących przedmiotem zamówienia na stanowisku kierownika budowy, a także musi należeć do izby inżynierów budownictwa ; oryginały lub kopie dokumentów potwierdzających posiadanie ww. kwalifikacji zawodowych i uprawnień oraz przynależność do izby inżynierów budownictwa, potwierdzone za zgodność z oryginałem muszą zostać złożone wraz z ofertą 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: g) oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ustawy - według załącznika nr 2 SIWZ, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda: h) oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ustawy - według załącznika nr 2 SIWZ, i) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, j) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia . Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1) lit. b) oraz lit. c) oraz pkt. 4) lit. i) i j). składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit. b) oraz pkt. 4) lit. i)., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit. c) oraz pkt. 4) lit. j)., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) lit. b) i lit. c) oraz pkt. 4) lit. i) i j). zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy dotyczące dokumentów opisane powyżej, stosuje się odpowiednio.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda: a) oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ustawy - według załącznika nr 2 SIWZ, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: d) oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ustawy - według załącznika nr 2 SIWZ, e) wykazu wykonanych robót budowlanych ( wg załącznika nr 5 do SIWZ PWP-P/09/2008 ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem ( prace geotechniczne, hydrotechniczne, melioracyjne, ziemne) i wartością (kwota netto zaoferowana w ofercie przez wykonawcę) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; ww. wykaz musi zawierać wybudowanie przynamniej jednego zbiornika wodnego ziemnego o objętości przynajmniej 5000 m³ i wartości co najmniej 150 000,00 zł netto; do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że w/w roboty budowlane zostały wykonane należycie(referencje, protokoły odbioru bez uwag). Zamawiający zaznacza, że kopie faktur lub umów nie będą traktowane, jako dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. f) wykazu osób i podmiotów ( wg załącznika nr 4 do SIWZ PWP-P/09/2008 ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; w wykazie osób musi być ujęty kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub posiadający inne obowiązujące wcześniej i aktualne na czas wykonywania zamówienia uprawnienia do prowadzenia robót będących przedmiotem zamówienia na stanowisku kierownika budowy, a także musi należeć do izby inżynierów budownictwa ; oryginały lub kopie dokumentów potwierdzających posiadanie ww. kwalifikacji zawodowych i uprawnień oraz przynależność do izby inżynierów budownictwa, potwierdzone za zgodność z oryginałem muszą zostać złożone wraz z ofertą 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: g) oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ustawy - według załącznika nr 2 SIWZ, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda: h) oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ustawy - według załącznika nr 2 SIWZ, i) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, j) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia . Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1) lit. b) oraz lit. c) oraz pkt. 4) lit. i) i j). składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit. b) oraz pkt. 4) lit. i)., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit. c) oraz pkt. 4) lit. j)., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) lit. b) i lit. c) oraz pkt. 4) lit. i) i j). zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy dotyczące dokumentów opisane powyżej, stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekodolina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: EKO DOLINA Sp. z o.o. Łężyce, Aleja Parku Krajobrazowego 99 84 - 207 Koleczkowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 14:00, miejsce: adres siedziby: Łężyce, Aleja Parku Krajobrazowego 99 84-207 Koleczkowo lub osobiście: w budynku administracyjnym - sekretariat Zarządu (I piętro) - adres jak wyżej.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: WIZJA LOKALNA Wizja lokalna zostanie zorganizowana przez Zamawiającego w dniu 14 lipca 2008 r. o godz. 12.00 czasu lokalnego. Wizja lokalna obejmie Teren Budowy i jego otoczenie w celu oszacowania przez Wykonawców, na ich własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania wynikającej z niej umowy. Wizja lokalna odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, tj. EKO DOLINA Sp. z o.o., Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, PL 84-207 Koleczkowo. Osobą odpowiedzialną za zorganizowanie wizji lokalnej jest p. Mariusz Zaleski, tel. nr (48 58) 672 50 00; fax. nr (+48 58) 672 74 74. Podczas wizji lokalnej nie będą przyjmowane żadne zapytania ani udzielane żadne wyjaśnienia dotyczące treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zapytania takie należy kierować do Zamawiającego zgodnie z zapisami art. IX p. 1 SIWZ PWP-P/09/2008. Jakiekolwiek koszty związane z wizją lokalną i inspekcją Terenu Budowy ponosi Wykonawca. Zamawiający nie będzie organizował zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbud.ujęcia wody w Gł-zach - Przeb. zbiorników reten.dla rzecznego ujęcia wody, Odtworz. połączenia rurociągu wody surowej przechodzącego przez rzekę wraz z infrastr. teletech. w trybie zapr. i wyb.
- Wykonanie stalowych zamknięć włazowych klap Nowego Jazu Koźle wraz z wymianą śrub mocujących zamknięcia
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 968 odc. ref. 060 od km 0+521.99 do km 1+851.21 w ramach realizacji zadania pn.: "Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 968 w m. Mszana Górna i Lubomierz GMD
- Likwidacja osuwiska lewej skarpy rzeki Nysa Szalona w m. Wierzchosławice wraz z rekonstrukcją odcinka drogi powiatowej nr 2833D na terenie Zarządu Zlewni Legnica w ramach usuwania skutków powodzi
- "Budowa nowego budynku mechanicznego oczyszczania ścieków wraz z wyposażeniem technol. oraz zamont. nowego urządzenia do usuwania substancji złowonnych - biofiltra." Etap I
- "Odbudowa oraz budowa zbiorników retencyjnych na terenie Gminy Obrazów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.