eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kurzętnik › ZAKUP ŚMIECIARKI



Ogłoszenie z dnia 2013-07-25

Kurzętnik: ZAKUP ŚMIECIARKI
Numer ogłoszenia: 150631 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Kurzętniku Sp. z o.o., ul. Kościuszki 23, 13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 56 4740692, faks 56 4740692.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP ŚMIECIARKI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Śmieciarka na samochodzie dwuosiowym np. marki SCANIA lub o parametrach równoważnych, rok produkcji nie wcześniej niż 2005, przebieg nie większy niż 250.000 km, zabudowa typu NTM o poj. 14-16 m3 z możliwością opróżniania pojemników 80-1100l. Zestaw musi być sprawny, w dobrym stanie technicznym, przygotowany do podjęcia pracy. Zamawiający oczekuje udzielenia przez wykonawcę gwarancji na okres min. 12 miesięcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO-HANDEL SKUP-SPRZEDAŻ Marta Faltyńska, os. Kazimierza Wielkiego, 89-100 Nakło n. Notecią, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 159900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 159900,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przed wejściem w życie zmian ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (przed dniem 01.07.2013 r.) Zakład Gospodarki Komunalnej w Kurzętniku Sp. z o.o. - zwanym dalej Zakładem prowadził usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów z terenu gminy Kurzętnik i gminy Nowe Miasto Lubawskie. Zakład przystąpił do Konsorcjum, które złożyło ofertę w dniu 12.06.2013 r. do ogłoszonego przez Związek Gmin Regionu Ostródzko - Iławskiego Czyste Środowisko z siedzibą w Ostródzie przetargu na odbiór i transport odpadów z terenu III Sektora w skład którego wchodzi gmina Kurzętnik. W wyniku postępowania przetargowego w trybie przetargu nieograniczonego oferta Konsorcjum została w dniu 26 czerwca wybrana jako najkorzystniejsza. W dniach 01 - 06.07.2013 roku Zakład realizował odbiór i transport odpadów z terenu Gminy Kurzętnik na podstawie zlecenia z wolnej ręki udzielonego przez Związek Gmin Regionu Ostródzko - Iławskiego Czyste Środowisko z siedzibą w Ostródzie. W dniu 08.07.2013 r. Zakład Gospodarki Komunalnej w Kurzętniku Sp. z o.o. jako Partner B Konsorcjum przystąpił do realizacji zamówienia uzyskanego w trybie przetargowym. W trakcie prowadzenia usług odbioru i transportu odpadów - realizując umowę nr 3/2013 z dnia 08 lipca 2013 okazało się, że podstawowy sprzęt jaki posiada Zakład -Renault Menager- jest niewystarczający. Zakres zamówienia przekracza możliwości jakie zapewnia posiadana śmieciarka, gdyż ilość odbieranych odpadów wzrosła ponad 4-ro krotnie. Ponadto wskutek intensywnej eksploatacji śmieciarki uwidaczniają się z coraz większą intensywnością usterki układu hydraulicznego - konieczne jest przeprowadzenie remontu. Zakład chcąc w pełni realizować postanowienia zawartej umowy, oraz uniknąć wysokich kar związanych z nie wywiązywaniem się z postanowień umowy powinien w jak najkrótszym czasie - niezwłocznie doposażyć swój tabor sprzętowy o kolejną śmieciarkę. Wobec powyższego zachodzi konieczność przeprowadzenia postępowania w trybie negocjacyjnym z wolnej ręki. Korzystając z możliwości jakie pozwala ustawa Prawo zamówień publicznych zamawiający postanawia wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki po negocjacjach, w przypadku określonym w art. 67 ust. 1 pkt 3): -ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.