Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-05
Hajnówka: Usprawnienie gospodarki ściekowej poprzez rozbudowę sieci kanalizacyjnej w miejscowościach: Nowosady - Sorocza Nóżka, Przechody; Dubiny - Postołowo, Sawiny Gród; Wygoda - Hajnówka.
Numer ogłoszenia: 1505 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Hajnówka , ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822756.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-hajnowka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usprawnienie gospodarki ściekowej poprzez rozbudowę sieci kanalizacyjnej w miejscowościach: Nowosady - Sorocza Nóżka, Przechody; Dubiny - Postołowo, Sawiny Gród; Wygoda - Hajnówka..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Nowosady - Sorocza Nóżka, Przechody; Dubiny - Postołowo, Sawiny Gród; Wygoda - Hajnówka z włączeniem ich do istniejących sieci kanalizacyjnych. Zakres rzeczowy robót obejmuje budowa: - Kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur PVC śr. 200 mm - 3152 mb, - Sieć z rur PVC śr. 160m mm do granic pasa drogowego - 373 mb, - Kanał sanitarny tłoczny z rur PE śr. 90 mm - 4145 mb, - Przepompownia ścieków z ogrodzeniem i instalacją elektryczną - 6 kpl, - Odbudowa nawierzchni asfaltowej -1639 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wymagane w wysokości 50 000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 500 000 PLN każde , 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: Kierownika robót sanitarnych (Kierownika budowy) , drogowych i elektrycznych, 4) wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. dysponują środkami finansowymi lub mają dostęp do kredytu w wysokości 500 000 PLN, 5) Posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna) do sprawnych jednostek podstawowego sprzętu niezbędnego do wykonywania robót, zgodnie z przyjętą technologią. Wymagane jest posiadanie m.in. następującego sprzętu: koparki, samochodów samowyładowczych, urządzenia do wykonania przewiertów pod drogą, urządzeń odwadniających wykopy, urządzenia do wytwarzania masy asfaltowej. 6) udzielają gwarancji na wykonane roboty - minimum 36 m-cy, 7) wyrażają zgodę na 30 dniowy termin płatności faktur, 8) oświadczą, że wyroby budowlane użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały wycenione w ofercie i będą wbudowane przy realizacji zamówienia spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy , 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, przedmiotowi zamówienia i o wartości co najmniej 500 000 PLN każde, z podaniem dokładnej ich wartości oraz daty i miejsca wykonania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ; 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 5. Dokumenty stwierdzające, że Kierownik budowy - robót sanitarnych, kierownik robót drogowych oraz kierownik robót elektrycznych, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, ( uprawnienia budowlane, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego); 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 7. Wykaz podwykonawców, 8. Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy stwierdzające że posiada on środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500 000 PLN, 9. Oświadczenie określające, że wyroby budowlane użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały wycenione w ofercie i będą wbudowane przy realizacji zamówienia spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-hajnowka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka
pokój nr 37 - cena 100 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka pokój nr 32.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania Podstawoowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej..
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- "Nadzór inwestorski nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne" gm. Narewka, odcinki: 6 obr. Planta, 1B obr. Mikłaszewo, 3B-część obr. Eliaszuki"
- "Nadzór przyrodniczy nad realizacją inwestycji przebudowa dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne" odcinki: 6 obr. Planta, 1B obr. Mikłaszewo, 3B-część Eliaszuki"
- Opracowanie dokumentacji projektowej ulic: Ciesielskiej, Ślusarskiej, Bednarskiej, Stolarskiej, Wilczej, Makowej, Słowiczej, Wydmuchowo oraz Kolejowej
- "Przebudowa dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne" gm. Narewka, pow. hajnowski, woj. podlaskie, odcinki: 6 obr. Planta, 1B, obr. Mikłaszewo, 3B-część obr. Eliaszuki"
- Usługi kompleksowego ubezpieczenia majątku Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z.o.o. w Hajnówce
- Wyposażenie budynku Akademii Przyrody - Etap III - 2
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa skrzyżowania ulic Baczyńskiego i Decowskiego w Krośnie"
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dz. nr ewid. 8040 Blizne- (Skibówka) od km 0+000 do km 0+345 w m. Blizne
- Remont drogi wojewódzkiej nr 131 na odcinku od km 0+101 do km 0+570 w m. Nowiny Wielkie
- Budowa kanalizacji Małe Ciche - Wiktorówki
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 865 Jarosław - Oleszyce - Cieszanów - Bełżec w m. Narol-Płazów
- Wykonanie podłączeń kanalizacyjnych na terenie gminy Paradyż
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.