Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-15
Goczałkowice-Zdrój: DOSTAWA RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA POTRZEB UZDROWISKA GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ sp. z o.o. ZP-6-D/2015
Numer ogłoszenia: 150593 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o. , ul. Uzdrowiskowa 54, 43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 449 21 14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA POTRZEB UZDROWISKA GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ sp. z o.o. ZP-6-D/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów żywnościowych dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do siwz . 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 -pakietów : Pakiet Nr I - Pieczywo i wyroby ciastkarskie - CPV - 15810000-9 Pakiet Nr II - Mięso drobiowe - 15131500-0; Pakiet Nr III - Ryby świeże, mrożone i wędzone - 03311000-2; 15221000-3; 15234000-7; Pakiet Nr IV - Warzywa i owoce mrożone - 15331170-9; Pakiet Nr V - Owoce świeże - 03222118-3; 03222220-3; 03222330-6; Pakiet Nr VI - Kiszonki warzywne - 15331000-7 Pakiet Nr VII - Jaja - CPV - 03142500-3;.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.13.15.00-0, 03.31.10.00-2, 15.22.10.00-3, 15.23.40.00-7, 15.33.11.70-9, 03.22.21.18-3, 03.22.22.20-3, 03.22.23.30-6, 15.33.10.00-7, 03.14.25.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium .
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2.Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt. 5, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 4.Aktualnego potwierdzenia decyzji właściwego organu sanitarnego, że środki transportu, którymi będą wykonywane dostawy spełniają wymagania sanitarne dotyczące środków transportu żywności. 5.Aktualnego potwierdzenia zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli żywności na podstawie Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2015r., poz. 594 z późn. zm.), w związku z art. 6 ust. 2 rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. 6. Oświadczenie, że posiada opracowany, wdrożony i utrzymany jeden z obowiązujących systemów bezpieczeństwa żywności zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności (tekst jednolity Dz. U. z 2015r.,poz. 594 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem WE Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych. Oświadczenie nie jest wymagane od producentów produkcji pierwotnej. 7.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe lub ekonomiczne) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów. 8.Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 2a) ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, a w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, jeżeli Zamawiający wykaże to za pomocą dowolnych środków dowodowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - termin płatności - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Szczegółowe warunki umowy o wykonanie zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. Zamawiający wymaga by Wykonawca zawarł z Zamawiającym umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach podanych w projekcie umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gozdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UZDROWISKO GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ sp. z o.o. 43-230 Goczałkowice-Zdrój, ul.Uzdrowiskowa 54-Budynek Administracji-pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2015 godzina 09:00, miejsce: UZDROWISKO GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ sp. z o.o. 43-230 Goczałkowice-Zdrój, ul.Uzdrowiskowa 54-Budynek Administracji-Biuro Zarządu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR I -PIECZYWO I WYROBY CIASTKARSKIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów żywnościowych dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do siwz ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR II - MIĘSO DROBIOWE ŚWIEŻE I PODROBY Z DROBIU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów żywnościowych dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do siwz ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.15.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR III - RYBY ŚWIEŻE,MROŻONE,WĘDZONE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów żywnościowych dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do siwz ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2, 15.22.10.00-3, 15.23.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR IV - WARZYWA I OWOCE MROŻONE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów żywnościowych dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do siwz ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR V - OWOCE ŚWIEŻE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów żywnościowych dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do siwz ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.21.18-3, 03.22.22.20-3, 03.22.23.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR VI - KISZONKI WARZYWNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów żywnościowych dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do siwz ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR VII - JAJA ŚWIEŻE KURZE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów żywnościowych dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do siwz ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
- Dostawa produktów spożywczych
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym (VII-XII 2025 r.)
- Dostawę artykułów spożywczych - jajka, mrożonki, artykuły dla
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.