Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-17
Rzeszów: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Rzeszowie ul. Powstańców Śląskich 4 ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę mięsa i wyrobów mięsnych z możliwością składania ofert częściowych z podziałem na wyroby wieprzowe i drobiowe w ramach grupy 151 CPV
Numer ogłoszenia: 15056 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów , ul. Powstańców Śląskich 4, 35-610 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8528409, faks 017 8528405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsrzeszow.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Rzeszowie ul. Powstańców Śląskich 4 ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę mięsa i wyrobów mięsnych z możliwością składania ofert częściowych z podziałem na wyroby wieprzowe i drobiowe w ramach grupy 151 CPV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów mięsnych z możliwością składania ofert częściowych z podziałem na wyroby wieprzowe i drobiowe w ramach grupy 151 CPV. 2. Wielkość dostaw zapewniająca wyżywienie 103 mieszkańcom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dopuszcza się możliwość dokonania zakupów asortymentów nie wymienionych w formularzu, których wartość nie może przekroczyć 20 % wartości oferty.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsrzeszow.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów, ul. Powstańców Śląskich 4, 35-610 Rzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2012 godzina 09:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów, ul. Powstańców Śląskich 4, 35-610 Rzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych w ramach grupy CPV 151 - Artykuły wieprzowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość dostaw - zapewniająca wyżywienie 103 mieszkańcom.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych w ramach grupy CPV 151 - Artykuły drobiowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość dostaw - zapewniająca wyżywienie 103 mieszkańcom..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Druk i dostawa wydawnictw promujących ofertę turystyczną regionu.
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji licencji oprogramowania komputerowego dla Wydziału Pedagogiki i Filozofii Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem puf do czytelni Biblioteki Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Doposażenie pracowni i warsztatów w projekcie: "Podniesienie jakości kształcenia zawodowego - kluczem do sukcesu na rynku pracy"
- Dostosowanie budynków Teatru do przepisów ochrony pożarowej.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na kompleksowe prace remontowo- konserwatorskie zabytkowego budynku przy ul. Bardowskiego 2 wraz z zagospodarowaniem jego otoczenia
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 35 w Rudzie Śląskiej przy ulicy Zamenhofa 3
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Ożarowie Mazowieckim
- Dostawy mięsa i wędlin na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Obrytem
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Gminnego Przedszkola w Regułach w 2025 r.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie od 1.09.2025r. do 31.08.2026r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.