eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Odbór i utylizacia odpadów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-27

Jelenia Góra: Odbór i utylizacia odpadów
Numer ogłoszenia: 150356 - 2007; data zamieszczenia: 27.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wojewódzki, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7537286, fax 075 7543883.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbór i utylizacia odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór i utylizacja odpadów : Pakiet nr 1 -Załadunek, odbiór i utylizacja odpadów medycznych ; Pakiet nr 2- odbiór i utylizacja odpadów ściekowych tłuszczy i olei jadalnych; Pakiet nr 3- odbiór i utylizacja filtrów wentylacyjnych, Pakiet nr 4-Odbiór i utylizacja gazów w pojemnikach zawierających substancje niebezpieczne i przeterminowanych odczynników chemicznych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta ma być zabezpieczona wadium w wysokości : Pakiet nr 1 - 442,00 zł.; Pakiet nr 2- 12,00 zł. ;Pakiet nr 3- 20,00 zł. ; Pakiet nr 4- 18,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy , prowadzą działalność zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 o odpadach (Dz. U. 2001, Nr 62, poz. 628) w szczególności z art. 9 ust. 3-5 ustawy o odpadach W toku badania i oceny ofert Zamawiający będzie posługiwał się kryteriami spełnia/ nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony druk oferty - na podstawie załącznika nr 2 , potwierdzenie wniesienia wadium, szczegółową ofertę cenową ( zgodnie z załącznikiem nr 1 ), określenie odbioru każdej partii odpadów (pkt. 2 e) SIWZ) - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 1 ,określenie ostatecznych warunków i terminu płatności (min termin płatności 30 dni )- należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2 , aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 ,oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 4 ),decyzję na usuwanie , transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i weterynaryjnych z grupy 18 (dot. pakiet nr 1 ) , koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem - jeżeli nie jest wymagane oświadczenie w tej sprawie, dowód ubezpieczenia prowadzonej działalności od odpowiedzialności cywilnej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra - Dział Umów i Zaopatrzenia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat szpitala pok. 171.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Załadunek, odbiór i utylizacja odpadów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 18 01 02 części ciała i organy- 500 kg; 18 01 03 inne odpady zawierające drobnoustroje 240 000 kg; 18 01 06 odczynniki zawierające substancje niebezpieczne 100 kg; 18 01 09 leki inne niż wymienione w 18 01 08 - 100 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbór i utylizacja odpadów ściekowych tłuszczy i oleji jadalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 19 08 09 odpady ściekowe tłuszcze i oleje jadalne 60 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odbór i utylizacja filtrów wentylacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15 02 03 filtry wentylacyjne - 1 000 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: odbiór i utylizacja gazów w pojemnikach zawierających substancje niebezpieczne oraz przeterminowanych odczynników chemicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 16 05 04 gazy w pojemnikach zawierających substancje niebezpieczne - 150 kg; 16 05 07 przeterminowane odczynniki chemiczne -150 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.