Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-19
Bytom: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania systemowego niezbędnego do zabezpieczenia obsługi SWZP SKOP dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Numer ogłoszenia: 15034 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania systemowego niezbędnego do zabezpieczenia obsługi SWZP SKOP dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz instalacja dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu, wymienionego poniżej sprzętu i oprogramowania. 1. Serwer typ I - 1 szt. 2. Serwer typ II - 1 szt. 3. Serwer typ III - 1 szt. 4. Konsola administratora - 1 szt. 5. Osprzęt. 6. Oprogramowanie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem oraz instalacją sprzętu komputerowego szczegółowo opisanego w załączniku Nr 7 do SIWZ do siedziby Zamawiającego tj.: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom 3. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia : 1. Prac instalacyjnych w serwerowni zamawiającego. Montażu sprzętu w szafie RACK. Instalacja oprogramowania MS Windows Serwer oraz MS SQL w konfiguracji uzgodnionej z zamawiającym. Uruchomienie i konfiguracja usługi Active Directory. 2. Przeszkolenia administratora zamawiającego w zakresie : a) Wdrażanie systemów MS Windows 2000 Server. (zgodnie z MS 2244) b) Planning, Implementing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003-2008 Active Directory Infrastructure. (zgodnie z MS 2279). c) Administrowanie bazami danych w oparciu o MS SQL Server. Powyższe szkolenia powinny zostać przeprowadzone przez osobę posiadającą uprawnienia oraz doświadczenie w zakresie szkoleń. Szkolenia powinny zostać przeprowadzone przez wykwalifikowanych pracowników, potwierdzone imiennym dyplomem ukończenia zgodnie z zakresem szkolenia. 4. Zamawiający dopuszcza zaoferowania sprzętu komputerowego będącego przedmiotem zamówienia o parametrach nie gorszych niż określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ lub równoważnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 48.44.00.00 - Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100 )III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj. warunki dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia, 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Uszczegółowienie warunków udziału Wykonawców w postępowaniu. - doświadczenie (jeżeli dotyczy) 2.1. Wykonawca winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy lub usługi odpowiadającej swoim rodzajem, złożonością i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 80 000,00 zł brutto. 2.2. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.4. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia : a) dla serwerów (pozycje od 1 do 4 w opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 7) co najmniej 5 letniej gwarancji, b) dla pozostałego sprzętu co najmniej 2 letniej gwarancji. Okresy obowiązywania ww. gwarancji rozpoczynają się po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia. 3. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków: 3.1. Spełnienie warunków opisanych powyżej należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt. 6 SIWZ. 3.2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. 3.3. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki określone przez Zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druku załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 44 Pzp w związku z art. 22 ust.1 stanowiące załącznik nr 3, 3a,3b,3c, 3d do druku OFERTA, zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ. W przypadku udostępnienia Wykonawcy wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych przez inne podmioty, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, które jest zobowiązany dołączyć do załącznika nr 3a, 3b, 3c, 3d do druku OFERTA. 4. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp, zgodnie z art. 26 ust. 2a Pzp - załącznik nr 4 do druku OFERTA. 5. W przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą jako osoba fizyczna, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dodatkowe oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - załącznik nr 4a do druku OFERTA. 6. W przypadku udziału podwykonawcy, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający nie określa, która część zamówienia może być powierzona podwykonawcy - załącznik nr 5 do druku OFERTA. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, o którym mowa w punkcie 6.5 SIWZ. 8. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania lub wykonywania i odbiorców, zgodnie z opisem w pkt. 5.2.1 SIWZ - załącznik nr 6 do druku OFERTA. Dokumenty potwierdzające, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie należy dołączyć do załącznika nr 6 do druku OFERTA. 9. Wykonawca winien przedłożyć koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli obowiązujące przepisy prawa nakładają taki obowiązek. 10. Opis przedmiotu zamówienia załącznik Nr 7 do druku OFERTA. 11. Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia - załącznik nr 8, 8.1, 8.2, 8.3 do druku OFERTA. 12. Wypełniony formularz gwarancyjny zgodnie z pkt. 5.2.5 SIWZ - załącznik nr 9 do druku OFERTA..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Wykonanie wiat śmietnikowych dla budynków mieszkalnych w Sosnowcu będących wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddziału AZM" w tym: Część I- III
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich dla Inwestycji pn."Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu" finansowanego z FE SL 2021-2027 RSO4.6.
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla bytomskich przedszkoli - edycja 2.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Ogród zmysłów, zabaw i pomysłów w Przedszkolu Miejskim nr 59 w Bytomiu
- "Dostawa wyrobów hutniczych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK w tym: Część I: Dostawa blach, Część II: Dostawa kształtowników stalowych."
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie struktury informatycznej Powiatu Sandomierskiego w zakresie cyberbezpieczeństwa w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - zakup sprzętu oraz usług z zakresu IT.
- "Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK"
- "Cyberbezpieczny Urząd Gminy Bukowiec"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach projektu pn.: ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
- Zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby realizacji projektu pn.: "Edukacja dla przemysłu 4.0"
więcej: Elementy składowe sieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.