Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-08
Ruda Śląska: Zakup i dostawa koksu opałowego na potrzeby Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. 1 Maja 223-225
Numer ogłoszenia: 150313 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej , ul. 1 Maja 225, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3449400, faks 032 2420138.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-slaska.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa koksu opałowego na potrzeby Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. 1 Maja 223-225.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa : koksu opałowego grubego pow. 40 mm wartość opałowa nie niższa niż 27 000 KJ/kg, zawartość siarki nie wyższa niż 0,75%, zawartość popiołu max. 11% w ilości nie mniejszej niż 50 ton a nie większej niż 70 ton, w 10-ciu dostawach po około 7 ton do kotłowni Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej na okres grzewczy 2009/2010. Wykonawca każdorazowo dostarczy Certyfikat Jakości koksu. Dostawa koksu do Zamawiającego polega na zakupie koksu u producenta, załadunku na samochód, transporcie i wyładunku na terenie tut. Sądu. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.32.10.00 - 10.32.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Niniejsze postępowanie otwarte jest dla oferenta, który spełnia następujące warunki: 1. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wymogi kwalifikacyjne opisane wyżej stosuje się do wszystkich podmiotów występujących wspólnie. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wykonawca poza własnymi dokumentami i oświadczeniami musi także dostarczyć dokumenty i oświadczenia każdego podmiotu. Wykonawca przedstawi w ofercie dokumenty i oświadczenia w tym zakresie. 2. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy poprzez powołaną do tego komisję przetargową..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawcy zobowiązania złożyć następujące dokumenty : 1. Aktualny wypis z rejestru lub wypis z ewidencji potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wypełnioną i podpisaną Ofertę Cenową - załącznik nr 1. 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 - załącznik nr 2 . 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenie osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie kreślonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 3..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ruda-slaska.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy
ul. 1 Maja 225
41-710 Ruda Śląska
- pokój nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy ul. 1 Maja 225 41-710 Ruda Śląska - pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej".
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi
- Wykonanie naprawy żelbetowych słupów od poziomu +15,50m do poziomu +19,10m , belek i podciągów stropu na poziomie -0,50m i + 19,10m zlokalizowanych w zbiorniku węgla (płuczkowego) surowego GII w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- Świadczenie usług w zakresie całorocznego utrzymania terenów zewnętrznych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1: dla Ruchu Bielszowice, Zadanie 2: dla Ruchu Halemba
- Adm.261.3.2025- REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
- Zakup i dostawa ciągnika wraz z osprzętem na potrzeby obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudzie Śląskiej.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.