Ogłoszenie z dnia 2005-04-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa nowego taboru tramwajowego dla MPK S.A. w Krakowie w ilości 24 sztuk niskopodłogowych trójczłonowych tramwajów o długości od 26 m do 32 m Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A., do kontaktów: Agata Michałek-Budzicz, ul. Św. Wawrzyńca 13, 31-060 Kraków, tel. 012 2541070, fax 012 2541292, e-mail: amichal@mpk.krakow.pl, www.mpk.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A., Agata Michałek-Budzicz, ul. Jana Brożka 3, 30-347 Kraków, tel. 012 2541070, fax 012 2541292, e-mail: amichal@mpk.krakow.pl, www.mpk.krakow.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A., Agata Michałek-Budzicz, ul. Jana Brożka 3, 30-347 Kraków, tel. 012 2541070, fax 012 2541292, e-mail: amichal@mpk.krakow.pl, www.mpk.krakow.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A., Agata Michałek-Budzicz, ul. Jana Brożka 3, 30-347 Kraków, tel. 012 2541070, fax 012 2541292, e-mail: amichal@mpk.krakow.pl, www.mpk.krakow.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nowego taboru tramwajowego dla MPK S.A. w Krakowie w ilości 24 sztuk niskopodłogowych trójczłonowych tramwajów o długości od 26 m do 32 m. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: I. Warunki techniczne tramwaju. I.1. Pojazd musi być przystosowany do eksploatacji w zakresie temperatur od +40 st. C (w cieniu) do -30 st. C, przy maksymalnej względnej wilgotności powietrza 100%. Konstrukcja tramwaju musi zapewnić minimum 30 letni okres eksploatacji. I.2. Pojazd musi być dostosowany do toru o szerokości 1435 mm. I.3. Pojazd musi spełniać wymagania skrajni taboru wg PN-K-92008:1998. Dopuszcza się naruszenie skrajni określonej w normie PN-K-92008:1998, przy czym nie jest dopuszczalne naruszenie obrysu koniecznej przestrzeni niezabudowanej podanej w normie PN-K-92009:1998. I.4. Pojazd musi spełniać wymagania bezpieczeństwa przeciwpożarowego zgodnie z Przepisami i Normami, z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 22.12.2003r., w sprawie warunków technicznych tramwajów i trolejbusów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. Nr 230 poz. 2301). Pojazd musi być przystosowany do jazdy w tunelu. I.5. Pojazd musi spełniać wymagania określone w: I.5.a. Ustawa o ruchu drogowym (Dz.U. z 1997 Nr 98 poz. 602), I.5.b. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 22.12.2003r. w sprawie warunków technicznych tramwajów i trolejbusów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. Nr 230 poz. 2301). I.5.c. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 30.12.2003r. w sprawie homologacji tramwajów i trolejbusów (Dz.U. z 2003 r. Nr 231 poz. 2317). I.6. Pojazd napędzany silnikami asynchronicznymi, musi być dostosowany do warunków zasilania z sieci trakcyjnej (+ w przewodzie jezdnym; - w szynie) o napięciu znamionowym 600 VDC; maksymalnym 800 VDC (chwilowym 900 VDC) oraz minimalnym 400 VDC. I.7. Pojazd musi być 3 członowy. I.7.a. Długość pojazdu powinna zawierać się w przedziale pomiędzy 26+/-0,2m a 32+/-0,2 m. I.7.b. Szerokość pojazdu musi wynosić nie mniej niż 2,30 m i nie więcej niż 2,40 m. I.8. Pojazd przy długości 26 metrów powinien być wyposażony w 5 drzwi dla pasażerów oraz 1 drzwi dla prowadzącego. Wagon o większej długości powinien posiadać drzwi w ilości zgodnej z przepisami, lecz nie mniejszej niż dla wagonu 26 metrowego. I.9. Maksymalny nacisk zestawu kołowego (osi) na tor nie może przekroczyć 100 kN, przy dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu. I.10. Pojazd musi spełniać wymagania udziału minimum 60% powierzchni niskiej podłogi dostępnej dla pasażerów stojących. I.11. Pojazd musi posiadać obniżony obszar podłogi nie wyżej niż 365 mm nad główką szyny. I.12. Całkowita pojemność wagonu 26-metrowego, nie może być mniejsza niż 180 osób (przy zapełnieniu 5 osób/m kw.). Miejsca siedzące muszą stanowić od 27% do 33% całkowitej ilości miejsc, przy 0,15 m kw. na pasażera. Dla wagonu dłuższego - proporcjonalnie więcej (przy tych samych normatywach). I.13. Nominalna średnica koła napędowego i tocznego nie może być mniejsza niż 590 mm; minimalna 510 mm. Wszystkie koła muszą być jednakowe. I.14. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy każdego wagonu tramwajowego. II. Z chwilą dostarczenia pierwszego tramwaju - pojazd musi być dopuszczony do ruchu przez uprawnione do tego jednostki: Instytut Gospodarki Przestrzennej i Mieszkalnictwa oraz posiadać homologację. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejsce odbioru wagonów tramwajowych: MPK S.A. w Krakowie. Ostateczne miejsce dostawy zostanie wskazane przed terminem dostarczenia każdego wagonu tramwajowego. Kod NUTS: PL 213. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 35.22.21.00 - Tramwajowe wagony pasażerskie Kod CPV wg słownika 2008: 34.62.21.00 - Tramwajowe wagony pasażerskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa 24 sztuk tramwajów. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.09.2006; data zakończenia: 30.11.2007;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 3 000 000 zł (trzy miliony zł). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. Zamówienie finansowane przy współudziale środków Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia zaliczki w wysokości do 49% wartości urnowy. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zaliczki w trzech ratach w okresie od 21 dnia od wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy do dwunastu miesięcy od podpisania umowy. 3. Szczegółowe warunki udzielenia zaliczki uzgodnione zostaną z wybranym Wykonawcą przed podpisaniem umowy. 4. Zaliczka zostanie zaliczona na poczet należności i rozliczona proporcjonalnie do oddawanych wagonów tramwajowych. 5. Dopuszcza się możliwość płatności częściowych. Zamawiający będzie regulował należności przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie nie krótszym niż 21 dni licząc od daty protokolarnego odbioru każdego wagonu tramwajowego (protokół zdawczo odbiorczy podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego) i otrzymania prawidłowo wystawionych faktur VAT na każdy tramwaj z osobna. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania zabezpieczenia wpłaconej przez Zamawiającego zaliczki w formie gwarancji bankowej lub w innej formie uzgodnionej z Zamawiającym. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zabezpieczenie do wysokości udzielonej zaliczki w terminie zgodnym z terminem przekazania zaliczki. 7. Zabezpieczenie zaliczki musi być ważne do dnia odbioru ostatniego tramwaju objętego zamówieniem. Wartość zabezpieczenia zaliczki będzie redukowana z każdą dostawą częściową. 8. Za dzień zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 9. Ostateczne rozliczenie zawartej umowy dostawy odbędzie się na podstawie ostatecznego protokołu odbioru. Protokołem tym Zamawiający potwierdzi wykonanie umowy w całości. Ostateczny protokół odbioru będzie podstawą do zapłaty za ostatni dostarczony tramwaj. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkty 1 do 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej ustawą pzp). II. Spełnianie warunków oceniane będzie w następujący sposób: II.1. na zasadzie "spełnia/nie spełnia" - na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, II.2. jeżeli więcej niż 20 wykonawców spełni wszystkie wymagane warunki, zamawiający zaprosi do składania ofert 20 wykonawców najlepiej spełniających warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej tj. wykonawców, którzy wykażą się najwyższym średniorocznym przychodem ze sprzedaży produktów spośród wszystkich wykonawców. III. Ocena spełniania warunku wynikającego z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp.: spełnia / nie spełnia. IV. Warunek wynikający z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.: IV.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie 3 ostatnich lat (licząc od dnia opublikowania niniejszego ogłoszenia w dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykażą się dostawą co najmniej 40 sztuk tramwajów, odpowiadających poziomem techniki wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, a więc wagonów tramwajowych silnikowych, wieloczłonowych z co najmniej 60% obniżeniem podłogi, Ocena spełnienia tego warunku: spełnia / nie spełnia, na podstawie wykazu wykonanych dostaw. IV.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, których średnioroczny przychód ze sprzedaży wagonów tramwajowych niskopodłogowych (wymagany udział niskiej podłogi dla wagonu co najmniej 60%) za okres 3 ostatnich lat (licząc od dnia opublikowania niniejszego ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej) - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres wynosił minimum 18 mln EUR. Ocena spełnienia warunku: spełnia / nie spełnia na podstawie wykazu wykonanych dostaw i oświadczenia, IV.3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Ocena spełnienia tego warunku: spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia. V. Warunek wynikający z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp.: V.1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, których średnioroczny przychód ze sprzedaży produktów za okres 3 ostatnich lat obrachunkowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wynosił minimum 18 mln EUR. Ocena spełnienia warunku: spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz dokumentów finansowych. W przypadku, jeżeli więcej niż 20 wykonawców spełni wszystkie wymagane warunki, zamawiający zaprosi do składania ofert 20 wykonawców, którzy wykażą się najwyższym średniorocznym przychodem ze sprzedaży produktów spośród wszystkich wykonawców. VI) Ocena spełniania warunku wynikającego z art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp.: spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. VII) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: VII.1) Do wykonawców występujących wspólnie stosuje się przepisy dotyczące wykonawcy. VII.2) W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunki określone w punktach IV oraz V mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców, VII.3) Warunki określone w pozostałych punktach musi spełniać samodzielnie każdy wykonawca. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: I.1. Oświadczenie zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwaną dalej ustawą pzp.). I.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. I.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Pełnomocnictwo ma w szczególności wskazywać zakres umocowania pełnomocnika. I.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 4-8 ustawy pzp., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. I.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. I.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. I.7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ubezpieczeniowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. II.1. W przypadku oferty złożonej przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty składa każdy z wykonawców (nie dotyczy pełnomocnictwa - pkt. I.3.). II.2. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (pełnomocnictwo w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi być złożone w oryginale). Podpisy oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem winny być złożone w sposób umożliwiający identyfikację osoby podpisującej. III. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach I.2, I.5, I.6, I.7, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: III.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, III.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, III.3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. IV. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III. oraz w punkcie I.4. - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: I. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku oferty złożonej przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty te składa każdy z wykonawców. II. Oświadczenie o osiągniętym średniorocznym przychodzie ze sprzedaży produktów (w euro) za okres 3 ostatnich lat obrachunkowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wykonawca sporządza oświadczenie na podstawie dokumentów finansowych wymienionych w punkcie I. W przypadku wykonawców pochodzących z krajów gdzie obowiązuje inna waluta niż euro, przeliczają oni walutę w jakiej sporządzone są sprawozdania finansowe wymienione w pkt. I (na potrzeby sporządzenia oświadczenia o osiągniętym średniorocznym przychodzie ze sprzedaży produktów) według średniego kursu euro wyliczonego i ogłoszonego przez bank centralny kraju wykonawcy z dnia opublikowania niniejszego ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, a jeżeli w tym dniu nie ogłoszono kursu, to z pierwszego dnia w którym kurs ogłoszono po opublikowaniu niniejszego ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: I. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw wagonów tramwajowych silnikowych, wieloczłonowych z co najmniej 60% obniżeniem podłogi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; Wykaz ma zawierać: I.1. przedmiot dostaw (opis dostarczonych tramwajów: oznaczenie tramwaju, typ tramwaju, długość tramwaju, rodzaj wagonu, procentowy udział niskiej podłogi), I.2. liczbę dostarczonych tramwajów w sztukach, I.3. wartość każdej zrealizowanej dostawy (netto bez podatku VAT, wartość należy podać w euro), I.4. terminy realizacji kontraktów (daty rozpoczęcia i daty wykonania dostaw należy podać dzień/miesiąc i rok), I.5. nazwy odbiorców tramwajów i ich adresy. II. Oświadczenie o osiągniętym średniorocznym przychodzie ze sprzedaży wagonów tramwajowych niskopodłogowych (wymagany udział niskiej podłogi dla wagonu co najmniej 60%) za okres 3 ostatnich lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku wykonawców pochodzących z krajów gdzie obowiązuje inna waluta niż euro, przeliczenia waluty należy dokonać według średniego kursu euro wyliczonego i ogłoszonego przez bank centralny kraju wykonawcy z dnia opublikowania niniejszego ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, a jeżeli w tym dniu nie ogłoszono kursu, to z pierwszego dnia w którym ogłoszono kurs po opublikowaniu niniejszego ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Nie dotyczy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2004/S 239 - 206074 z dnia 08.12.2004. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: EZ/131/p/04. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.05.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 17.05.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: angielski, polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 01.07.2005, godzina 10:00, Budynek administracyjny MPK S.A. w Krakowie przy ul. Jana Brożka 3 - Centrum Konferencyjne (parter).
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zintegrowany Transport Publiczny w aglomeracji krakowskiej - etap I. Projekt finansowany z bezzwrotnego grantu funduszy strukturalnych ZPORR. 4) Informacje dodatkowe: I. Językiem postępowania jest język polski. Dla potrzeb Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju dokumenty z prac komisji przetargowej tłumaczone będą na język angielski. II. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków - w dwóch egzemplarzach: w języku polskim dla Zamawiającego (w oryginale) oraz w języku angielskim (oryginale lub kopii). III. Wymagania dotyczące sporządzenia oryginału wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - dla Zamawiającego: III.a. Wszelkie kserokopie dokumentów składanych w ramach oryginału egzemplarza wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, muszą być poświadczone "za zgodność z oryginałem" przez wykonawcę, III.b. Dokumenty w innym języku niż polski, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem ich na język polski, III.c. Wykonawcy, którzy mają siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składają wszystkie wymagane dokumenty wymienione w pk. III.2.1.1 ogłoszenia o zamówieniu tj. status prawny - wymagane dokumenty - wraz z tłumaczeniem ich na język polski przez tłumacza przysięgłego. Tłumaczenie przysięgłe może być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. IV.a. Egzemplarz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w języku angielskim -wymagany jest przez instytucję współfinansującą zamówienie tj. Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju. IV.b. W ramach tego egzemplarza - wymagane jest przedstawienie wszystkich dokumentów składających się na wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - w języku angielskim w oryginale lub kopii. V. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zawierający wzory wymaganych oświadczeń, dostępny jest w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Klienta MPK S.A. w Krakowie przy ul. J. Brożka 3. Pozostałe dokumenty należy dołączyć do wniosku zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszym ogłoszeniu. VI. Na wniosek wykonawcy formularz wniosku zostanie przesłany pocztą na wskazany adres. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na dostawę nowego taboru tramwajowego dla MPK S.A. w Krakowie. Znak sprawy EZ/131/p/04". VII. Kryterium wyboru jest najniższa cena całego zamówienia wyliczona przez wykonawcę według wzoru: cena zamówienia = 26 × D × n = 26 × (0,75 × k + 0,25 × k × 26/l) × n gdzie: k = koszt 1 metra bieżącego wagonu tramwajowego, l = długość oferowanego tramwaju, n = ilość wagonów, D = (0,75 × k + 0,25 × k × 26/l). 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.03.2005.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Narodowego Centrum Nauki
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania z BO pn.: "FontanNowa Huta - przywróćmy Nowej Hucie fontanny".
- Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 119, przy ul. Czerwieńskiego 1 w Krakowie - wymiana istniejących nawierzchni na nowe wraz z elementami towarzyszącymi w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- Dostawę specjalistycznych narzędzi do ewakuacji wirnika generatora turbozespołu Siemens SST-300 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy przejazdu rowerowego i przejścia dla pieszych wraz z sygnalizacją świetlną na ul. Półłanki - Program Budowy Ścieżek Rowerowych
- Modernizacja filii CK Dworek Białoprądnicki - KK Wola: budowa zewnętrznej windy, przebudowa otworu drzwiowego, remont pomieszczeń, instalacji wod-kan., c.o., elektrycznej i klimatyzacji.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 2 składów tramwajowych dwuwagonowych, jednokierunkowych, wysokopodłogowych, o wartości szacunkowej 4 400 000 PLN.
- Dostawa nowego taboru tamwajowego dla Zakładu Komunikacji Miejskiej w Gdańsku Sp. z o.o.
- dostawa 2 tramwajów trzyczłonowych z częścią niskopodłogową o wartości szacunkowej 6 500 000 PLN.
- Zakup taboru tramwajowego w Projekcie Łódzki Tramwaj Regionalny Zgierz - Łódź - Pabianice Zadanie 1, Etap I - Łódź.
więcej: Tramwajowe wagony pasażerskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.