Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-08
Katowice: Remont strychu w budynku Sądu Apelacyjnego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 150265 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Katowicach , Al. Korfantego 117/119, 40-156 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2004691.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.sa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont strychu w budynku Sądu Apelacyjnego w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - dostosowanie pomieszczeń do potrzeb Oddziałów Informatycznego i Finansowego (zakres do wykonania w 2009 r.) - wykonanie podestów dla obsługi poddasza nieużytkowego (zakres do wykonania w 2010 r.), zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 200.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 10000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b. wykażą, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizowali minimum dwa zadania porównywalne z zakresem zamówienia. Za porównywalne uznane będzie zadanie o kosztach realizacji brutto minimum 300.000,00 zł, polegające na remoncie pomieszczeń o powierzchni minimum 200 m2. c. zatrudniają lub mają do dyspozycji osoby (co najmniej jedną) posiadające wykonawcze uprawnienia budowlane. Wykazane osoby powinny udokumentować przynależność do Samorządowej Izby Zawodowej. d. dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zakresu zamówienia. Wykonawca powinien przedłożyć opinię banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z której jednoznacznie wynika, że Wykonawca dysponuje kwotą w wysokości minimum 200.000,00 zł, e. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, opiewające na kwotę minimum 100.000,00 zł na jedno zdarzenie. Ocena warunków nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, najlepiej spełniających warunki wymagane przez Zamawiającego. W tym celu Zamawiający sporządzi ranking ocen Wykonawców. O pozycji w rankingu decydować będzie ilość punktów uzyskanych za wykonane zadania zgodnie z warunkami określonymi w punkcie b, przy czym za każde wykazane zadanie przyznany zostanie 1 punkt. Pod uwagę będą brane wyłącznie te zadania, które zostaną potwierdzone dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie. Zamawiający zaprosi więcej niż 5 Wykonawców w przypadku, kiedy Wykonawcy sklasyfikowani na 5 pozycji uzyskają taką samą ilość punktów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d. Wykaz co najmniej dwóch wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem informacji zgodnie z załącznikiem nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, e. Wykaz osób nadzorujących wykonanie zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zgodnie z załącznikiem nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. f. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, g. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, h. Dokument (pełnomocnictwo) potwierdzający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, o ile uprawnienie takie nie wynika z dokumentów wymienionych w pkt. b. (Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale.) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument wymieniony w punkcie a. składany jest wspólnie przez wykonawców, dokumenty wymienione w punktach b oraz c każdy z Wykonawców składa oddzielnie, dokumenty wymienione w punktach d-g mogą być złożone przez jednego z Wykonawców bądź wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Apelacyjny w Katowicach Al. Korfantego 117/119 40-156 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Sąd Apelacyjny w Katowicach Al. Korfantego 117/119 40-156 Katowice, pok. 020.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wzór wniosku do pobrania ze strony Zamawiającego: www.katowice.sa.gov.pl (menu: Zamówienia Publiczne) Wniosek należy sporządzić w formie pisemnej. We wniosku należy dokładnie oznaczyć Wykonawcę. Wniosek podpisze osoba upoważniona do składnia oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty, o których mowa w ogłoszeniu zostaną złożone wraz z wnioskiem w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do składnia oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Wniosek należy złożyć w kopercie uniemożliwiającej odczytanie jej zawartości, zaadresowanej na Zamawiającego, posiadającej oznaczenie KdsP.-236-8/09 oraz nazwę i adres Wykonawcy Wnioski złożone po terminie będą zwrócone bez otwierania.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa materiałów zużywalnych do badań patomorfologicznych.
- Dostawa zasobnika źródła węgla
- Dostawa materiałów biurowych.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18
- Wykonanie kontroli (przeglądów) rocznych i pięcioletnich nieruchomości w zasobach KZGM EB 1-6, zgodnie z wymogami prawa budowlanego
- Działania ochrony czynnej w obszarze Natura 2000 Podziemia Tarnogórsko-Bytomskie: 1. Usuwanie drzew i krzewów. 2. Koszenie wraz z usuwaniem roślin inwazyjnych i ekspansywnych.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
- Remont budynku portierni - etap IV.
- Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Karczewie
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. Płońsk
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.