Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-08
Warszawa: Druk, oprawa, spedycja kalendarzy na 2010 rok
Numer ogłoszenia: 150229 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Informacyjne Lasów Państwowych , ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3, 02-362 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 822-49-31, faks 0-22 823-96-79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk, oprawa, spedycja kalendarzy na 2010 rok.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Druk systemem CTP, CTF (obowiązkowo montaż elektroniczny) z materiałów przekazanych przez Zamawiającego w formie plików PDF, oprawa, spedycja kalendarzy: a) Kalendarz 13-planszowy na rok 2010 b) Kalendarz 3-dzielny na 2010 rok Założenia poligraficzne poszczególnych publikacji: 1) Kalendarz 13-planszowy: - nakład 2300 egz.; - objętość: 12 kart zadrukowanych jednostronnie, 1 karta zadrukowana dwustronnie; - format 500 x 560 mm; - kolor 4+0; - papier kreda błyszcząca 250 g, lakier UV wybiórczo na zdjęcie; - oprawa: spirala po krótszym boku z zawieszką, plecki z tektury na 1/3 wysokości. Uwaga: wykonawca wykona Cromalin lub inną próbę koloru ze wszystkich plansz do akceptacji Zamawiającego 2) Kalendarz 3-dzielny: - nakład całkowity 2100 egz. - format 33 x 20 cm po złożeniu ; - złożony z: * główki (kolor 4+0, kaszerowanej, lakier UV), * 3 części kalendarium na papierze offsetowym, kolorowa tinta, kolor 4+0; Uwaga: kalendariaty muszą być solidnie przyklejone, nie bezpośrednio do plecków, lecz do dodatkowej kartki, dobrym klejem, który po wyschnięciu nie będzie się kruszył i nie będzie powodował odpadania kalendariatów. * plecki tekturowe z nadrukiem kolor 4+0 w 2 wersjach (I wersja - 1800 egz. (dla Dyrekcji Generalnej LP), II wersja - 300 egz. (dla Centrum Informacyjnego LP; * okienko plastikowe w kolorze czerwonym przesuwane na przezroczystej taśmie plastikowej. Uwaga: Wykonawca wykona Cromalin z główki, plecków i przykładowych plansz kalendariatów do akceptacji Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - polegających na wykonaniu usługi druku kalendarzy, o łącznej wartości 50 000 zł łącznie. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana przez ustalenie, na podstawie treści złożonych z ofertą dokumentów, czy dany podmiot spełnia wymagania, czy ich nie spełnia (metoda zero-jedynkowa)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza oferty; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp.). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 2, 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn.zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/cilp_warszawa/zamowienia_publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Informacyjne Lasów Państwowych, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3, 02-362 warszawa, pok. 304 lub 300/7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Centrum Informacyjne Lasów Państwowych, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3, 02-362 warszawa, pok. 304.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 637 na odcinku od km 62+933 do km 63+169 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Pniewnik" - nr postępowania 196/25
- Usuwanie rumoszu skalnego z koryta rzeki Biała Woda w m. Kamienica
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 615 na odcinku od km 17+145 (17+058) do km 19+150 (19+061)" - nr postępowania 189/25
- Dostawa komputerów przenośnych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego
- Remont instalacji węzła cieplnego w budynku Centrum Nauki Kopernik.
- "Wymiana wykładzin w budynku IPN przy ul. Kurtyki 1 w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Druk materiałów promocyjnych z podziałem na części"
- Druk książki "Klein-Wien - Eine deutsche Sprachinsel in Osterreichisch Schlesien Bielitz und sein letzter deutscher evangelischer Pfarrer"
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek, wraz ze świadczeniem usługi serwisowo - eksploatacyjnej zapewniającej utrzymanie dzierżawionych urządzeń w stanie pełnej funkcjonalności
- Opracowanie graficzne (projekt) i wydruk materiałów informacyjno - edukacyjnych z obszaru ekonomii społecznej
- Obsługa organizacji sympozjum ELLIS Doctoral Symposium 2025
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.