Ogłoszenie z dnia 2013-04-16
Barlinek: Zamówienie dodatkowe do zamówienia podstawowego: Rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku usługowego na świetlicę wiejską wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Dzikowo, Gmina Barlinek
Numer ogłoszenia: 150162 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barlinek, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7462450 w. 16, faks 95 7461704.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe do zamówienia podstawowego: Rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku usługowego na świetlicę wiejską wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Dzikowo, Gmina Barlinek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: 1) montaż nasad wentylacyjnych - kominki między papowe; 2) utwardzenie dojazdu do budynku kostką 80 mm na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 50 mm; 3) instalacja gniazd wtykowych; 4) montaż grzałki w podgrzewaczu wody; 5) przeniesienie złącza kablowego-zasilenie budynku w energię elektr..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STB Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Królewiecka 45 w Myśliborzu, Myślibórz, ul. Królewiecka 45, 74-300 Myślibórz, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6352,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7813,06
Oferta z najniższą ceną: 7813,06 / Oferta z najwyższą ceną: 7813,06
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia dotychczsowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjetych zamówieniem podstawowym i nie przekraczającym łacznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbednych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało sie konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest użależnione od zamówienia dodatkowego. Niniejsze zamówienie dodatkowe (zakres rzeczowy robót) nie było objęte przedmiotem zamówienia podstawowego i jest ono niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą powzieli wiadomość o okolicznościach skutkujących udzielenia zamówienia dodatkowego w trakcie realizacji prac. W związku z powyższym na podstawie art.67 ust.1 pkt. 5 lit. b konieczne jest udzielenie zamówienia dodatkowego-dotychczasowenu Wykonawcy robót budowlanych- w celu prawidłowej realizacji umowy podstwowej nr RI.IX.2220.1.2010/138 z dnia 11 października 2012r.
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Termomodernizacja budynku Domu Zdrojowego wraz z instalacją OZE
- Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Świekatowie - etap II
- Przebudowa schodów pomiędzy ul. Gen. W. Sikorskiego i ul. P. Niedurnego- zaprojektuj i wybuduj
- PSP nr 32 - wymiana pokrycia dachowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.