Ogłoszenie z dnia 2013-07-24
Zabrze: Wykonanie robót dodatkowych w budynku C i w budynku D w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja siedziby I/ZUS w Tarnowskich Górach
Numer ogłoszenia: 150101 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 277-86-66, faks 032 271-13-11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych w budynku C i w budynku D w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja siedziby I/ZUS w Tarnowskich Górach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót dodatkowych w budynku C i w budynku D w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja siedziby I/ZUS w Tarnowskich Górach. Roboty dodatkowe obejmują: - wymianę posadzek z deszczułek na posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych wraz z wykonaniem warstw wyrównawczych - 565,46 m2, - rozebranie posadzek z płytek przy likwidowanych umywalkach w pokojach biurowych - 20,00 m2, - wywiezienie i utylizację gruzu - 14,00 m3. Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 02.01.2014r. Wykonawca na wykonane roboty musi udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Remontowo Budowlano Instalatorski BUDO-MAX Spółka Jawna Radosław Marks Piotr Marks, ul. Aleja Wojska Polskiego 124, 42-207 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80524,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99044,61
Oferta z najniższą ceną: 99044,61 / Oferta z najwyższą ceną: 99044,61
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wybrano tryb - zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 5 lit. b ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami). Uzasadnienie faktyczne: zamówienie dodatkowe udzielone zostało dotychczasowemu Wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja siedziby I/ZUS w Tarnowskich Górach, którym jest Zakład Remontowo Budowlano Instalatorski BUDO-MAX Spółka Jawna Radosław Marks Piotr Marks, ul. Aleja Wojska Polskiego 124, 42-207 Częstochowa. Łączna wartość zamówień dodatkowych stanowi 4,7 % wartości zamówienia realizowanego. Zamówienie podstawowe nie obejmowało wymiany części posadzek parkietowych w budynku C, części posadzek z paneli w budynku D, likwidacji fartuchów z płytek przy likwidowanych umywalkach wraz z wywiezieniem i utylizacją odpadów. Po usunięciu mebli oraz demontażu ścianek działowych stwierdzono różnicę poziomów pomiędzy posadzką korytarzy a posadzką pomieszczeń biurowych (powstałą w wyniku kilkukrotnego cyklinowania parkietu) ok. 7 mm oraz zniszczenie związane z eksploatacją (zwłaszcza w obrębie krzeseł oraz przejść komunikacyjnych) co uniemożliwia jej dalsze użytkowanie. W związku z powyższym realizacja zamówienia podstawowego jest uzależniona od wykonania zamówienia dodatkowego. Udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami, gdyż wystąpiły wszystkie przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki określone w art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. wystąpił przypadek udzielania dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Instalacja systemów przeciwpożarowych w budynku "A" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., Nr sprawy DZP/23 TP/2025
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Zakup wraz z dostawą drewna dla Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu w roku 2026
- ZP/2025/000630 Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości w zasobach Spółki ZBM-TBS z siedzibą w Zabrzu w 2026r.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową"
- Modernizacja sali wiejskiej w Sulęcinku
- Modernizacja garaży na główną Bazę Magazynową Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej Powiatu Drawskiego
- Remont konserwatorski oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania kamienicy przy ul. Blich 1 w Krośnie na cele działalności instytucji kultury - wraz zagospodarowaniem terenu
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Kołobrzegu
- Centrum Kultury Sienkiewiczowskiej - II etap - rewitalizacja dworu północnego
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





