eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Budowa przystani na rzece Warcie przy budynku Nadzoru Wodnego w Świerkocinie dla jednostek służbowych Regionalnego Zarządu Gospodarki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-19

Poznań: Budowa przystani na rzece Warcie przy budynku Nadzoru Wodnego w Świerkocinie dla jednostek służbowych Regionalnego Zarządu Gospodarki
Numer ogłoszenia: 150086 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej , ul. Szewska 1, 61-760 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8567706, faks 061 8525731.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.rzgw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przystani na rzece Warcie przy budynku Nadzoru Wodnego w Świerkocinie dla jednostek służbowych Regionalnego Zarządu Gospodarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa przystani na rzece Warcie przy budynku Nadzoru Wodnego w Świerkocinie dla jednostek służbowych Regionalnego Zarządu Gospodarki. 1. Cel zadania: Zadanie obejmuje wykonanie przystani dla jednostek pływających Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu. 2. Lokalizacja inwestycji: Projektowana inwestycja znajduje się na działkach nr 183, 209, 244/4, obręb 15 Świerkocin, województwo lubuskie, powiat Gorzowski, gmina Witnica. Obszar inwestycji leży na północnym brzegu rzeki Warty, w sąsiedztwie drogi powiatowej nr 131 (po stronie wschodniej i zachodniej od mostu drogowego). Dojazd do planowanej inwestycji jest zapewniony przez działkę drogową nr 223/1, obręb 15 Świerkocin. 3. Opis stanu istniejącego: Teren przeznaczony pod inwestycję posiada duże zróżnicowanie wysokościowe. Zasadniczo można podzielić go na dwie części, część dolną i górną. Część dolna jest to teren bezpośrednio sąsiadujący z rzeką Wartą. Jest to teren zalewowy, nieużywany do celów rolniczych ani przemysłowych. Teren ten służy utrzymaniu rzeki. Rzędne wynoszą od 14,2 - 15,7 m. Część górna usytuowana jest na skarpie, która zlokalizowana jest w bliskim sąsiedztwie rzeki Warty. Skarpa ta jest na tyle wysoka, iż teren górny nie jest terenem zalewowym. Rzędne kształtują się na poziomie 22,5 m nKr. Zarówno część dolna jak i górna są w miarę płaskie. Łączy je skarpa nienaturalna, prawdopodobnie jest to nasyp budowlany. Skarpa jest stroma zarośnięta wysoką trawą. W bezpośrednim sąsiedztwie linii brzegowej usytuowana jest podwodna ostroga skierowana w stronę nurtu rzeki Warty. Jest to budowla wodna do stabilizacji i ukierunkowania nurtu rzeki. 4. Projektowane obiekty oraz zakres robót: 4.1. Pomost pływający. Projektuje się wykonanie pomostu pływającego składającego się z dwóch pontonów pływających o wymiarach 9,0 x 1,8 m tak by jego łączna długość wyniosła ca 18,0 m. Pomost zostanie zacumowany do dwóch pali stalowych fi 508/16 mm o długości 18,0 m stanowiących jego prowadnice. Pale należy wypełnić betonem C25/30 na długości 17,0 m. Pontony będą miały konstrukcję stalowo-drewnianą na pływakach. Ilość pływaków należy dobrać tak by wyporność pontonów była zapewniona na poziomie powyżej 2-óch kN/m2. 4.2.Trap i fundament do jego mocowania. Komunikacja pomiędzy lądem, a pomostem pływającym odbywać się będzie trapem o szerokości 1,2 m i długości 8,0 m. Trap winien być możliwie lekki np. z aluminium, by nie powodował podtapiania pomostu pływającego. Na lądzie trap mocowany będzie za pomocą śrub rozporowych do stałego fundamentu żelbetowego 2,0 x 1,5 x 0,7 m. Fundament należy wykonać z betonu C25/30. Pomiędzy pomostem pływającym, a jednostką zacumowaną do dalb, komunikacja odbywać się będzie krótkim trapem o szerokości 1,2 m i długości do 2,0 m. 4.3. Stanowisko dalbowe. W skład przystani wchodzą dwie dalby odbojowo-cumownicze z rur stalowych O610/16 mm o długości 19,0 m każdy. Pale należy wypełnić betonem C25/30 na długości 18 m. Dalby wyposażone będą w knagi rurowe spawane do pali w rozstawie pionowym ca 1,0 m, oraz odbojnice gumowe w ustawieniu pionowym (dopuszcza się zastosowanie odbojnic drewnianych). Rzędna głowicy dalb wynosi plus 17,25 m. Linia odbojowa stanowiska dalbowego winna być usytuowana w odległości min 50 cm w stosunku do linii odbojowej pomostu pływającego licząc w stronę wody, tak by pozwolić na ewentualne ugięcie się dalb bez groźby uszkodzenie pomostu pływającego. 4.4. Profilowanie i umocnienie skarpy odwodnej. W ramach projektowanych robót należy zmienić nachylenie istniejących skarp odwodnych, tak by możliwe było usytuowanie przystani wodnej równolegle do nurtu rzeki. W tym celu należy wykonać wykopy i wyprofilować projektowaną skarpę odwodną do spadku min 1:2,5. Kubatura wykopów związanych z profilowaniem skarp wynosi 520 m3. Powstałą w wyniku tych prac skarpę należy umocnić narzutem kamiennym o wadze kamienia 50 ÷ 70 kg. Podstawowym materiałem do wykonania narzutu kamiennego jest granit. Dla utrzymania kolejnych warstw narzutu należy zastosować kiszkę faszynową na palikach drewnianych O20 mm o długości 1,0 m. Rozstaw rzędów kiszek co 1,7 m w układzie poprzecznym i podłużnym. Wysokość warstwy narzutu wynosi 50 cm. Rzędna korony umocnienia wynosi ca plus 15,10 m. Narzut należy wykonać w spadku min. 1:2,5. Na dnie umocnienie zostanie zabezpieczone stopą o wysokości 0,5 m i szerokości 2,5 m. Łączna długość umocnienia wynosi 38 m. 4.5. Podniesienie rzędnej terenu. Teren w obrębie projektowanych obiektów znajdujący się miedzy istniejąca wysoką skarpą, a projektowanymi skarpami odwodnymi (lokalizacja na zagospodarowaniu terenu ) należy podnieść do rzędnej plus 15,10. W tym celu należy wykonać zasyp z piasku średniego do rzędnej plus 15,00. Nasyp należy zagęścić do Is większe równe 0,90. Następnie na tym nasypie należy wykonać 10 cm warstwę humusu i obsiew mieszanką traw. Teren należy podnieść na łącznej powierzchni 350 m2. Kubatura nasypów związanych z podniesieniem rzędnej terenu wynosi 52 m3. 4.6. Wykonanie fundamentu pod wyciągarkę. W ramach wykonywanych prac należy wykonać fundament pod wyciągarkę w osi slipu. 5. Podstawowe parametry techniczne obiektów: - Wymiary pomostu pływającego:18,0 x 1,8 m; - Trap aluminiowy dojściowy 1,2 x 8,0 m: 1 szt; - Drabinka wyjściowa na pomoście: 1 szt; - Uchwyty cumownicze: 4 szt; - Stanowisko ratunkowe na pomoście: 1 szt; - Pale fi 508/16 mm - prowadnice pomostu: 2 szt., dł. 18,0 m; - Pale fi 610/16 mm - dalby: 2 szt., dł. 19,0 m; - Długość umocnienia skarpy; - Statek charakterystyczny: 1) Długość: 16,0 m; 2) Szerokość: 4,0 m; 3) Zanurzenie maksymalne: 0,9 m; - Podniesienie terenu: 1) Rzędna podniesienia terenu: plus 15,10 m npm; 2) Powierzchnia podniesienia terenu: ca 350,0 m2. 6. Organizacja robót: Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej lub STWiOR, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych, niż określone w tych dokumentach. W sytuacji zastosowania innych materiałów niż przyjęte w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, na etapie składania oferty przetargowej. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. 8. Wykonawca zobowiązany jest, przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu, celem zatwierdzenia Harmonogram rzeczowo-finansowy. 9. Dokumentacja techniczna opracowana została w 2013 r. przez Biuro Projektów BIMOR, 70-382 Szczecin, ul. Jagiellońska 67/68.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na zasadach przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.24.33.00 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej 45.24.84.00 - Roboty budowlane w zakresie przystani 45.24.11.00 - Roboty budowlane w zakresie kei 45.24.15.00 - Roboty budowlane w zakresie nabrzeży .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót, których przedmiotem było wykonanie robót budowlanych polegających na budowie, remoncie lub modernizacji budowli hydrotechnicznych o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto (w przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej wartość robót podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wskazać, że do realizacji niniejszego zamówienia będzie dysponować odpowiednim sprzętem do realizacji robót z lądu i z wody wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Zamawiający wymaga dysponowania następującym sprzętem: koparką gąsienicową na pontonie, holownikiem, krypą (barką). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby: 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej uprawniającej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w zakresie budowli hydrotechnicznych z mocy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 243 poz. 1623) względnie melioracji wodnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia nadane na podstawie przepisów wcześniejszych oraz należącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do realizacji przedmiotowego zadania w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych niż złoty polski obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia informacji potwierdzającej posiadanie zdolności kredytowej). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, zobowiązań wymaganych postanowieniami SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    3 robóty, których przedmiotem było wykonanie robót budowlanych polegających na budowie, remoncie lub modernizacji budowli hydrotechnicznych o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4. Oświadczenie o posiadaniu aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5. Kosztorys ofertowy uproszczony. 6. Oświadczenie dotyczące przynalezności do grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem stanowiacym załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 10-12 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 93
  • 2 - Okres gwarancji - 7

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy: - z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu wystąpienia warunków hydrologiczno - meteorologicznych uniemożliwiających wykonywanie prac, - z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, które nie spowodują zwiększenia zakresu zamówienia, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - z powodu rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy np. wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wykonaniem umowy, - z powodu zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy np. w wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych, - z powodu zmiany obowiązującej stawki VAT, jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodowała zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, - w przypadku wystąpienia innych okoliczności nieingerujących w treść przedmiotu umowy, których nie można przewidzieć w momencie zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.rzgw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Szewska 1, pok. 308, od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 - 14:00 lub pocztą.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu; ul. Szewska 1, pokój nr 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przez BUDOWLE HYDROTECHNICZNE, o których mowa w punkcie III.3.2) Wiedza i doświadczenie, należy rozumieć budowle w rozumieniu § 3 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie z dnia 20 kwietnia 2007 r. (Dz. U. Nr 86, poz. 579). 2. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i 2a Prawa zamówień publicznych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.