eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańdostawa mebli na wymiar

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-19

Poznań: dostawa mebli na wymiar
Numer ogłoszenia: 150054 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69849 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli na wymiar.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli wykonanych na wymiar i na potrzeby konkretnych pomieszczeń. Asortyment określony jest w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do wzoru umowy). Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach należy traktować jako standardy jakościowe. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych należy podać ich producenta i nazwę w załączniku nr 1 do wzoru umowy (brak takiej informacji traktowany będzie tak, jakby Wykonawca oferował materiały opisane w SIWZ). Zaoferowane przez Wykonawcę produkty muszą być nie gorszej jakości niż materiały wskazane przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równowaSne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania Zamawiającego. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, a także w załączniku nr 3 do wzoru umowy. Protokół odbioru stanowi załącznik nr 4 do wzoru umowy. Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble objęte były co najmniej 24-miesięcznym okresem gwarancji, obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe dostarczonych mebli. Aspekt środowiskowy realizowany jest poprzez kryterium wyboru ofert, promującym Wykonawców, którzy wykorzystają do realizacji przedmiotu zamówienia materiały posiadające certyfikat FSC, potwierdzający w szczególności, iż pochodzą one z certyfikowanych lasów, zarządzanych zgodnie z obowiązującym prawem oraz dobrymi praktykami ochrony środowiska, ekonomii i z poszanowaniem wartości społecznych ludności zamieszkującej dany obszar. Meble z pozycji Formularza cenowego L1, L2, L3, L4, P1 muszą posiadać atest higieniczności w klasie E1 na płytę uSytą do produkcji mebli oraz atest higieniczny na obrzeże do wąskich krawędzi użytych do produkcji mebli.Wyroby oznaczone klasą higieniczności E1 uważane są za przyjazne dla środowiska i ludzi. Atest higieniczny jest świadectwem, że przedstawiony do oceny wyrób, podczas stosowania zgodnego z zaleceniami producenta, nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko. Miejsce wykonania zamówienia: budynek przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.12.00 - Blaty 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPIRAL Sp. z o.o., ul. Wrzesińska 181, 62-020 Swarzędz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72270,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87477,60

  • Oferta z najniższą ceną: 87477,60 / Oferta z najwyższą ceną: 147599,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.