eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznowolaRemont budynku Urzędu Gminy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-10

Lesznowola: Remont budynku Urzędu Gminy
Numer ogłoszenia: 150021 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115293 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, faks 022 7579270.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Urzędu Gminy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m.in.: remont łazienek, ciągów komunikacyjnych, piwnicy, pomieszczenia świetlicy, centrali telefonicznej i pomieszczenia socjalnego wraz z zapleczem sanitarnym, wymianę instalacji elektrycznej w piwnicy, ocieplenie budynku. W zakresie: - demontaż i montaż nowej posadzki, - skucie i wykonanie tynków, malowanie ścian i sufitów, - demontaż i montaż drzwi, - usunięcie nieczynnej instalacji elektrycznej, dostosowanie instalacji do rozmieszczenia nowych punktów i opraw oświetleniowych, - wykonanie schodów i pochylni betonowej, - montaż nowej ceramiki sanitarnej i osprzętu łazienkowego, - wykonanie otworów wentylacyjnych i przeróbka instalacji sanitarnej do rozmieszczenia nowych punktów sanitarnych, - rozebranie ścianek działowych i postawienie nowych, wstawienie nowych nadproży, - osuszenie i odgrzybienie fragmentów zawilgoconych ścian, - wymiana rozdzielni głównej i rozdzielni w piwnicy, - montaż oświetlenia podstawowego i awaryjnego, - montaż gniazd wtyczkowych i obwodów teletechnicznych, - wykonanie ochrony od porażeń i instalacji przeciwprzepięciowej, - docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji naziemnych i ścian piwnic poniżej poziomu gruntu do głębokości 1m, - ocieplenie stropu nad piętrem, docieplenie dachu wiatrołapu i istniejących kominów, - wymiana podokienników, wykonanie obróbek blacharskich. Prace remontowe będą prowadzone w czasie godzin otwarcia Urzędu w sposób nie zakłócający normalnej pracy Urzędu. Uciążliwe prace powinny być realizowane w uzgodnieniu z Zamawiającym po godzinach pracy Urzędu oraz w dni wolne od pracy. Teren wokół budynku wraz z zielenią po zakończonych pracach należy przywrócić do stanu poprzedniego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Dokumentacja projektowa: a) projekt budowlano - wykonawczy - stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. b) przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ. 3) Dokumentacja fotograficzna elewacji budynku Urzędu Gminy - stanowiąca załącznik nr 11..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.21.13.10 - Roboty budowlane w zakresie łazienek 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Waldemar Rzeźnik Usługi Remontowo - Budowlane, ul. Rapackiego 11 lok. 63A, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 758330,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 637049,30

  • Oferta z najniższą ceną: 637049,30 / Oferta z najwyższą ceną: 891942,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.