eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Łódzki › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów aktywizujących, zajęć indywidualnych oraz aktywizacji w ramach reintegracji społecznej i zawodowej w Centrum Integracji Społecznej (CIS) zgodnie z ustawą z dnia 13.06.2003 r. o zatrudnieniu socjalnym z późniejszymi zmianami (tj. Dz. U. z 2011 r. nr 43 poz. 225 z późn. zm. ) dla uczestników projektu systemowego Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-10

Aleksandrów Łódzki: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów aktywizujących, zajęć indywidualnych oraz aktywizacji w ramach reintegracji społecznej i zawodowej w Centrum Integracji Społecznej (CIS) zgodnie z ustawą z dnia 13.06.2003 r. o zatrudnieniu socjalnym z późniejszymi zmianami (tj. Dz. U. z 2011 r. nr 43 poz. 225 z późn. zm. ) dla uczestników projektu systemowego Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 149994 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123012 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Piotrkowska 4/6, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121611, faks 042 7121611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów aktywizujących, zajęć indywidualnych oraz aktywizacji w ramach reintegracji społecznej i zawodowej w Centrum Integracji Społecznej (CIS) zgodnie z ustawą z dnia 13.06.2003 r. o zatrudnieniu socjalnym z późniejszymi zmianami (tj. Dz. U. z 2011 r. nr 43 poz. 225 z późn. zm. ) dla uczestników projektu systemowego Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów aktywizujących, zajęć indywidualnych oraz aktywizacji w ramach reintegracji społecznej i zawodowej w Centrum Integracji Społecznej (CIS) zgodnie z ustawą z dnia 13.06.2003 r. o zatrudnieniu socjalnym z późniejszymi zmianami ( tj. Dz. U. z 2011 r. nr 43 poz. 225 z późn. zm. ) dla uczestników projektu systemowego Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego . Przedmiot zamówienia składa się z trzech części. Część I. Moduł I osoby po raz pierwszy zrekrutowane do projektu.Warsztaty aktywizujące, zajęcia indywidualne w ramach projektu systemowego Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo w tym niepełnosprawnych, zatrudnionych w niekorzystnej sytuacji zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej - wszyscy zamieszkujący tereny miejskie i wiejskie gminy Aleksandrów Łódzki. Doradztwo zawodowe warsztaty, konwersatoria z dyplomowanym doradcą zawodowym i praktykującym w ciągu ostatnich minionych minimum 2 latach, doradca okazuje Zmawiającemu dyplom uprawniający do pełnienia roli doradcy zawodowego i dokumentuje praktykę zawodową,3 grupy x 30 h każda po 15 osób łącznie 90 h, poruszane tematy: charakterystyka i wymagania współczesnego rynku pracy, nauka tworzenia dokumentów aplikacyjnych z naciskiem na pisanie CV i listu motywacyjnego, nauka prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, inne wynikające z potrzeb czy diagnozy grupy, czas realizacji najdalej do 31.07.2012 r. wg. załączonego planu zajęć, który w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy może być poddany weryfikacji zgodnie z możliwościami Wykonawcy i Zamawiającego. Doradztwo zawodowe indywidualne zakończone opracowaniem Indywidualnego Planu Działania (IPD), doradztwo realizuje i IPD opracowuje doradca zawodowy praktykujący w ciągu ostatnich minionych minimum 2 latach doradca okazuje Zmawiającemu dyplom uprawniający do pełnienia roli doradcy zawodowego i dokumentuje praktykę zawodową,45 osób x 6 h łącznie 270 h.realizacja najdalej do 30.06.2012 r. wg. indywidualnie ustalonych spotkań zgodnie z możliwościami uczestników oraz wykonawcy, oraz możliwościami lokalowymi Zamawiającego, wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia pracy z uczestnikami projektu doręcza Zamawiającemu 45 IPD każdy oznaczony logo projektu. Kompetencje psychospołeczne warsztaty, konwersatoria z mgr psychologii praktykującym w ciągu ostatnich minionych minimum 2 latach, psycholog okazuje Zmawiającemu dyplom uprawniający do pełnienia roli psychologa i dokumentuje praktykę zawodową, 3 grupy x 30 h każda po 15 osób łącznie 90 h, poruszane tematy: trening kompetencji społecznych, zarządzanie czasem, zarządzanie stresem, rozwiązywanie konfliktów, budowanie poczucia własnej wartości, rozwijanie aktywnych postaw, inne wynikające z potrzeb czy diagnozy grupy, czas realizacji najdalej do 31.07.2012 r. wg. załączonego planu zajęć, który w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy może być poddany weryfikacji zgodnie możliwościami Wykonawcy i Zamawiającego. Kompetencje psychospołeczne indywidualna diagnoza psychologiczna, badania realizuje i diagnozy opracowuje mgr psychologii praktykujący w ciągu ostatnich minionych minimum 2 latach, psycholog okazuje Zmawiającemu dyplom uprawniający do pełnienia roli psychologa na podstawie którego zostaną zakupione przez Zamawiającego niżej wymienione testy psychologiczne, ponadto dokumentuje praktykę zawodową , 45 osób x 6 h łącznie 270 h, Zamawiający udostępnia testy KKS, CISS, PKIE, FCZ-KT i pomoce do ich analizy ,realizacja najdalej do 31.08.2012 r. wg. indywidualnie ustalonych spotkań zgodnie z możliwościami uczestników oraz Wykonawcy, oraz możliwościami lokalowymi Zamawiającego,wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia pracy z uczestnikami projektu doręcza Zamawiającemu 45 indywidualnych diagnoz psychologicznych - każda oznaczona logo projektu. Edukacja zdrowotna w zakresie profilaktyki problematyki uzależnień warsztaty z instruktorem do spraw uzależnień praktykującym w ciągu ostatnich minionych minimum 2 latach; instruktor okazuje Zmawiającemu certyfikat uprawniający do prowadzenia zajęć ww. zakresie i dokumentuje praktykę zawodową,3 grupy x 15 h każda po 15 osób łącznie 45 h, poruszana tematyka: nowe uzależnienia, alkoholizm, lekomania, inne wynikające z potrzeb czy diagnozy grupy, leczenie uzależnień, czas realizacji najdalej do 31.07.2012 r. wg. załączonego planu zajęć, który w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy może być poddany weryfikacji zgodnie z możliwościami Wykonawcy i Zamawiającego. Część II. Moduł II osoby powracające, które uczestniczyły w projekcie w latach poprzednich 2008 lub 2009 lub 2010 lub 2011. Warsztaty aktywizujące, zajęcia indywidualne w ramach projektu systemowego Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo w tym niepełnosprawnych, zatrudnionych w niekorzystnej sytuacji zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej - wszyscy zamieszkują tereny miejskie oraz wiejskie gminy Aleksandrów Łódzki. Osoby te są aktywne w dążeniu do usamodzielnienia i rozwoju życiowego oraz zawodowego ale nadal nie mogą sprecyzować projektu zawodowego, brakuje im orientacji zawodowej zarówno w odniesieniu do swoich możliwości zawodowych, jak też do wymagań i oferty rynku pracy. Doradztwo zawodowe warsztaty, konwersatoria z doradcą zawodowym i praktykującym w ciągu ostatnich minionych minimum 2 latach; doradca okazuje Zmawiającemu dyplom uprawniający do pełnienia roli doradcy zawodowego i dokumentuje praktykę zawodową:1 grupa x 24 h 12 osób, poruszana tematyka: metoda edukacyjna w doradztwie zawodowym adresowana do osób, które są aktywne w dążeniu do usamodzielnienia i rozwoju życiowego oraz zawodowego ale nadal nie mogą sprecyzować projektu zawodowego, brakuje im orientacji zawodowej zarówno w odniesieniu do swoich możliwości zawodowych, jak też do wymagań i oferty rynku pracy; etapy procesu decyzyjnego, czas realizacji najdalej do 31.08.2012 r. wg. załączonego planu zajęć, który w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy może być poddany weryfikacji zgodnie z możliwościami Wykonawcy i Zamawiającego. Kompetencje psychospołeczne warsztaty, konwersatoria z mgr psychologii regularnie praktykującym w ciągu ostatnich minionych minimum 2 latach; psycholog okazuje Zmawiającemu dyplom uprawniający do pełnienia roli psychologa i dokumentuje praktykę zawodową, 1 grupa 15 h 12 osób, poruszana tematyka: trening asertywności adresowany do osób, które są aktywne w dążeniu do usamodzielnienia i rozwoju życiowego oraz zawodowego ale nadal nie mogą sprecyzować projektu zawodowego, brakuje im orientacji zawodowej zarówno w odniesieniu do swoich możliwości zawodowych, jak też do wymagań i oferty rynku pracy; etapy procesu decyzyjnego. czas realizacji najdalej do 31.08.2012 r. wg. załączonego planu zajęć, który w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy może być poddany weryfikacji zgodnie z możliwościami Wykonawcy i Zamawiającego. Coaching życiowy indywidualny prowadzony przez coachera, który okazuje się dyplomem z odbytego szkolenia trwającego minimum 120 h, oraz dokumentuje minimum 600 h praktykę ,12 osób x 10 h łącznie 120 h, realizacja najdalej do 31.10.2012 r. wg. indywidualnie ustalonych spotkań zgodnie z możliwościami uczestników oraz Wykonawcy, oraz możliwościami lokalowymi Zamawiającego,Wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia pracy z uczestnikami projektu doręcza Zamawiającemu12 indywidualnych diagnoz/opinii - każde oznaczone logo projektu. Plan zajęć warsztatowych. Z uwagi na uwarunkowania proceduralne lubi organizacyjne, Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminu rozpoczęcia zajęć z tym, że zajęcia muszą odbyć się najdalej do 31.08.2012 r. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca realizacji zajęć z tym, że będzie ono zlokalizowane na terenie Aleksandrowa Łódzkiego. Legenda Moduł I M I,Moduł II M II,M I - G I 15 osób,M I - G II 15 osób - w tym 10 osób zamieszkujących na terenach wiejskich i wymagających transportowania tam i z powrotem z wymienionych wsi : Księstwo, Nakielnica, Chrośno, Prawęcice, Krzywa Wieś, Ciężków, Adamów Nowy, Łobódź,; do zorganizowania transportu zobowiązany jest Wykonawca. M I - G III 15 osób. M II - 12 osób - w tym 4 osoby zamieszkujące na terenach wiejskich i wymagające transportowania tam i z powrotem z wymienionych wsi: Chrośno, Krasnodęby Stare, Adamów Stary; do zorganizowania transportu zobowiązany jest Wykonawca. Warsztaty: Kp - kompetencje psychospołeczne M I plus M II Dz - doradztwo zawodowe M I plus M II Uz - uzależnienia M I Miejsce realizacji zajęć: M I G I - Centrum Pomocy Rodzinie i Usług Socjalnych (CPRiUS) Aleksandrów Łódzki ul. Warszawska 10 M I G II; M I G III; M II - Środowiskowy Dom Samopomocy (ŚDS) Aleksandrów Łódzki ul. Piotrkowska 4/6 piętro II Czas trwania zajęć: Od poniedziałku do piątku w godzinach 16.00 - 19.15 w tym 15 minut przerwa na posiłek 14 maj 2012 - 01 czerwiec 2012Data Dzień tygodnia Godzinaod do M I G I15 os.CPRiUSM IG II - 15 os.ŚDS M I G III - 15 os.ŚDS M II - 12 osŚDS mała sala14.05.2012 Poniedz 16.00-19.15 Kp Dz Uz - 15. 05.2012 Wtorek 16.00-19.15 Kp Dz Uz - 16. 05.2012 Środa 16.00-19.15 Kp Dz Uz - 17. 05.2012 Czwartek 16.00-19.15 Kp Dz Uz - 18. 05.2012 Piątek 16.00-19.15 Kp Dz Uz - 19. 05.2012 Sobota x x x x x 20. 05.2012 Niedziela x x x x x 21. 05.2012 Poniedz 16.00-19.15 Dz Kp - 22. 05.2012 Wtorek 16.00-19.15 Dz Kp - 23. 05.2012 Środa 16.00-19.15 Dz Kp - 24. 05.2012 Czwartek 16.00-19.15 Dz Kp - 25. 05.2012 Piątek 16.00-19.15 Dz Kp - 26. 05.2012 Sobota x x x x x 27. 05.2012 Niedziela x x x x x 28. 05.2012 Poniedz 16.00-19.15 Uz - Kp 29. 05.2012 Wtorek 16.00-19.15 Uz - Kp 30. 05.2012 Środa 16.00-19.15 Uz - Kp 31. 05.2012 Czwartek 16.00-19.15 Uz - Kp 01.06.2012 Piątek 16.00-19.15 Uz - Kp 11 czerwiec 2012 - 30 czerwiec 2012 Data Dzień tygodnia Godzinaod do M I G I -15 osCPRiUSM I G II - 15 osŚDS MI G III - 15 osŚDS M II - 12 os.ŚDSmała sala 11.06.2012 Poniedz 16.00-19.15 Dz Uz Kp Dz 12.06.2012 Wtorek 16.00-19.15 Dz Uz Kp Dz 13.06.2012 Środa 16.00-19.15 Dz Uz Kp Dz 14.06.2012 Czwartek 16.00-19.15 Dz Uz Kp Dz 15.06.2012 Piątek 16.00-19.15 Dz Uz Kp Dz 16.06.2012 Sobota x x x x x 17.06.2012 Niedziela x x x x x 18.06.2012 Poniedz 16.00-19.15 Kp Dz Dz 19.06.2012 Wtorek 16.00-19.15 Kp Dz Dz 20.06.2012 Środa 16.00-19.15 Kp Dz Dz 21.06.2012 Czwartek 16.00-19.15 Kp Dz - 22.06.2012 Piątek 16.00-19.15 Kp Dz - 23.06.2012 Sobota x x x x x 24.06.2012 Niedziela x x x x x 25.06.2012 Poniedz 16.00-19.15 Kp Dz - 26.06.2012 Wtorek 16.00-19.15 Kp Dz - 27.06.2012 Środa 16.00-19.15 Kp Dz - 28.06.2012 Czwartek 16.00-19.15 Kp Dz - 29.06.2012 Piątek 16.00-19.15 Kp Dz - 30.06.2012 sobota x x x x x 01 lipiec 2012 - 31 lipiec 2012 Data Dzień tygodnia Godzinaod do M I G I - 15 os.CPRiUS M I G II - 15 os.ŚDS M I G III - 15 os.ŚDS M II - 12 os.ŚDS mała sala 01.07.2012 Niedziela x x x x x 02.07.2012 Poniedz 16.00-19.15 - Dz Kp 03.07.2012 Wtorek 16.00-19.15 - Dz Kp 04.07.2012 Środa 16.00-19.15 - Dz Kp 05.07.2012 Czwartek 16.00-19.15 - Dz Kp 06.07.2012 Piątek 16.00-19.15 - Dz Kp 07.07.2012 Sobota x x x x x 08.07.2012 Niedziela x x x x x 09.07.2012 Poniedz 16.00-19.15 10.07.2012 Wtorek 16.00-19.15 11.07.2012 Środa 16.00-19.15 12.07.2012 Czwartek 16.00-19.15 13.07.2012 Piątek 16.00-19.15 14.07.2012 Sobota x x x x x 15.07.2012 Niedziela x x x x x 16.07.2012 Poniedz 16.00-19.15 17.07.2012 Wtorek 16.00-19.15 18.07.2012 Środa 16.00-19.15 19.07.2012 Czwartek 16.00-19.15 20.07.2012 Piątek 16.00-19.15 21.07.2012 Sobota x x x x x 22.07.2012 Niedziela x x x x x 23.07.2012 Poniedz 16.00-19.15 24.07.2012 Wtorek 16.00-19.15 25.07.2012 Środa 16.00-19.15 26.07.2012 Czwartek 16.00-19.15 27.07.2012 Piątek 16.00-19.15 28.07.2012 Sobota x x x x x 29.07.2012 Niedziela x x x x x 30.07.2012 Poniedz 16.00-19.15 31.07.2012 Wtorek 16.00-19.15 Część wspólna dla warsztatów Zamawiający udostępnia pomieszczenia do realizacji zajęć wg. załączonego planu i we wskazanych miejscach, 2 laptopy, 1 projektor, 2 ekrany, 2 flipcharty, papier do flipchart, flamastry, kserokopiarkę, Internet przewodowy.Zajęcia w godzinach 16:00-19:15. 1 spotkanie trwa 3 godziny plus 15 minut przerwa na posiłek i posiłek oraz kawa/herbata dla Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania innej ilości osób na poszczególne rodzaje zajęć. Zamawiający opracowuje listy obecności beneficjentów ostatecznych. Zamawiający przekazuje wykonawcy logo projektu. Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania transportu tam i z powrotem dla osób zamieszkujących tereny wiejskie: Księstwo, Nakielnica, Chrośno, Prawęcice, Krzywa Wieś, Ciężków, Adamów Nowy, Łobódź. Są to osoby z Modułu I grupa II (M I G II) i osoby z Modułu II (M II).Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć jest zobowiązany zapoznać uczestników z ich szczegółowym programem. Dla każdego uczestnika zajęć Wykonawca przekazuje materiał dydaktyczny oznaczony logo projektu jeden egzemplarz lub jeden komplet przekazuje Zamawiającemu. Wykonawca przeprowadza wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną przebiegu zajęć na podstawie ankiety oceniającej ankietę dostarcza Zamawiający. Wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia pracy z każdą grupą opracowuje opis procesu grupowego i doręcza Zamawiającemu - opis oznaczony jest logo projektu. Część wspólna dla indywidualnych zajęć:Zamawiający może udostępnić pomieszczenia do realizacji zajęć indywidualnych: jedno w godzinach 9:00-15:00 i 16:00-18:00 do 31.08.2012 r. - dwa pomieszczenia do realizacji zajęć indywidualnych w godzinach 9:00-15:00 i 16:00-18:00 od 1.09.2012 r. do 31.10.2012 r. Spotkania są realizowane wg. indywidualnych ustaleń między beneficjentem ostatecznym a realizującym usługę. Zamawiający opracowuje listy obecności beneficjentów ostatecznych i przekazuje Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania innej ilości osób na poszczególne rodzaje zajęć. Zamawiający przekazuje wykonawcy logo projektu. Łączenie uczestnictwa tego samego beneficjenta ostatecznego jednocześnie w warsztatach i zajęciach indywidualnych jest niedopuszczalne. Część III. Usługa prowadzenia aktywizacji w ramach reintegracji społecznej i zawodowej w Centrum Integracji Społecznej (CIS) zgodnie z ustawą z dnia 13.06.2003 r. o zatrudnieniu socjalnym z późniejszymi zmianami (tj. Dz. U. z 2011 r. nr 43 poz. 225 z późn. zm.) w okresie 6 miesięcznym począwszy od 01.06.2012 r. dla max 25 osób uczestniczących w projekcie systemowym Nowe Perspektywy. Wykonawca w okresie 6 miesięcznych zajęć rozpoczynających się od 01.06.2012 r. zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia działań aktywizacyjnych według niżej podanego programu: Warsztatów rozwijających umiejętności osobiste i społeczne według poniższego programu Zarządzanie czasem 30h x 1 grupa x 25 osób. Cel: nauka gospodarowania czasem prywatnym i czasem pracy, bank czasu. Prowadzi 2 szkolących w zależności od możliwości mogą to być pedagodzy lub psycholodzy lub socjolodzy. Zależności społeczno-ekonomiczne na współczesnym rynku pracy 30h x 1 grupa x 25 osób. Cel: zapoznanie się z elementami mechanizmów rynkowych w gospodarce wolnorynkowej. Prowadzi 2 szkolących ekonomistów.Formy zatrudnienia na otwartym rynku pracy 18h x 1 grupa x 25 osób. Cel: poznanie form zatrudnienia w gospodarce wolnorynkowej. Prowadzi 1 szkolący z wykształceniem prawniczym lub ekonomicznym . Socjo-filozofia 30h x 1 grupa x 25 osób. Cel: wspieranie aktywizacji zawodowej w celu budowania i kształtowania postaw pożądanych społecznie i zawodowo. Prowadzi 2 szkolących - psycholog i pedagog. Indywidualnego poradnictwa charakteryzującego osobę i ustalającego ścieżkę rozwoju zawodowego 25 osób każda 5h. Cel: poznanie samego siebie, opracowanie indywidualnego planu rozwoju zawodowego i społecznego. Prowadzi doradca zawodowy lub psycholog.Kursu obsługi komputera i Internetu z zapewnieniem samodzielnego stanowiska przy jednostce komputerowej dla osób uczestniczących. Wykonawca prowadzi dwie edycje kursu z uwagi na zróżnicowane umiejętności osób uczestniczących, z podziałem na kurs podstawowy i zaawansowany. Sugerowany podział 60h x 1 grupa 12 osób oraz 60h x 1 grupa x 13 osób. Cel: dostosowanie umiejętności osób uczestniczących do potrzeb globalnego rynku pracy. Prowadzi osoba z wykształceniem wyższym i doświadczeniem w prowadzeniu kursów komputerowych dla osób wykluczonych społecznie.Trzech szkoleń przysposabiających do wykonywania czynności zawodowych dla 25 osób aktywizowanych zawodowo w ramach CIS. Szkolenia kursowe zostaną wybrane z uwzględnieniem potrzeb lokalnego rynku pracy oraz predyspozycji osób aktywizowanych zawodowo określonych dla każdej z nich w ramach Indywidualnego Planu Zatrudnienia Socjalnego:kurs pracownik gospodarczy tj. elementy sprzątania wewnątrz, na zewnątrz i utrzymanie terenów zielonych 60h x 1 grupa min. 5 osób max 10 osób kurs sprzedawca kasjer w tym profesjonalna obsługa klienta 60h x 1 grupa min. 5 osób max 10 osób, kurs opiekunka/opiekun domowy tj. sprawowanie opieki nad osobami zależnymi z przeprowadzeniem podstawowego szkolenia medycznego łącznie 60h x 1 grupa min. 5 osób max 10 osób. Wykonawca wydaje osobom uczestniczącym, Certyfikaty z logo projektu Nowe Perspektywy potwierdzające udział w aktywizacji prowadzonej w CIS, zestaw logo przekazuje Zamawiający. Zaświadczenia na drukach MEN o ukończeniu szkolenia przysposabiającego do czynności zawodowych. Część wspólna dla usługi prowadzenia aktywizacji w Centrum Integracji Społecznej (CIS), Zamawiający wymaga, aby aktywizacja w CIS prowadzone były na terenie miasta Aleksandrów Łódzki, wyjątek stanowią wyjazdy kulturalne: jeden do łódzkiego teatru, drugi do łódzkiego kina dla 25 osób uczestniczących i 1 osoby opiekującej się. Wykonawca zapewnia organizację i opłatę za transport tam i z powrotem, a także za bilety wstępu. Wykonawca organizuje i zapewnia: serwis kawowy dla 25 osób uczestniczących w kursach, warsztatach i szkoleniach w skład, którego wchodzą: susz konferencyjny, kawa, herbata, cukier, cytryna, śmietanka do kawy. Wykonawca zapewnia naczynia do konsumpcji podczas serwisu kawowego, codzienny ciepły posiłek gwarantowany w ustawie o zatrudnieniu socjalnym, przeprowadzenie wstępnych badań lekarskich przed podjęciem zatrudnienia socjalnego, strój roboczy (odzież i obuwie) jeśli wymaga tego uczestnictwo w szkoleniu przysposabiających do wykonywania czynności zawodowych , wypłatę świadczenia integracyjnego na podstawie przepisów ustawy o zatrudnieniu socjalnym w ramach realizowanej reintegracji społecznej i zawodowej,zgłoszenie do ubezpieczenia od NNW, szkolenie bhp i ppoż trwające 8h, sale na przeprowadzenie warsztatów, indywidualnych zajęć, szkoleń kursowych z dostępem do sanitariatów i innych mediów ,pomieszczenia dla personelu obsługi CIS w Aleksandrowie Łódzkim przez okres trwania CIS z dostępem do sanitariatów i innych mediów, personel obsługujący aktywizację w ramach reintegracji społecznej i zawodowej CIS w Aleksandrowie Łódzkim: jeden logista na rejon Aleksandrów Łódzki, jeden pedagog , jeden doradca zawodowy, dwóch instruktorów zawodu. Wykonawca zapewnia obsługę personelu oraz kadry prowadzącej warsztaty, zajęcia indywidualne, kursy posiadających wiedzę i doświadczenie w ich prowadzeniu. Wykonawca w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy przedstawia Zamawiającemu sugerowany plan zajęć na czerwiec 2012 roku. Każdy następny plan strony ustalają w wyprzedzeniem tygodniowym przed rozpoczęciem zajęć..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Moduł I osoby po raz pierwszy zrekrutowane do projektu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM KSZTAŁCENIA PRYMUS, ul. Dąbrowskiego 15, 99-235 Pęczniew, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144637,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Moduł II osoby powracające, które uczestniczyły w projekcie w latach poprzednich 2008 lub 2009 lub 2010 lub 2011

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMAGO CONSULTING Dorota Szykulska - Paprocka, ul. Franciszka z Asyżu 10e, 93-485 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10545,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10545,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17460,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Usługa prowadzenia aktywizacji w ramach reintegracji społecznej i zawodowej w Centrum Integracji Społecznej (CIS) zgodnie z ustawą z dnia 13.06.2003 r. o zatrudnieniu socjalnym z późniejszymi zmianami (tj. Dz. U. z 2011 r. nr 43 poz. 225 z późn. zm.) w okresie 6 miesięcznym począwszy od 01.06.2012 r. dla max 25 osób uczestniczących w projekcie systemowym Nowe Perspektywy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Galicyjska Fundacja Wsparcie, Integracja, Rozwój Centrum Integracji Społecznej, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 211250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 98850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 204923,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.