To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-09
Chojnice: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania: Budowa Sali gimnastycznej wraz z zapleczem dla Zespołu Szkół w Chojnicach - etap II
Numer ogłoszenia: 149946 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105388 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania: Budowa Sali gimnastycznej wraz z zapleczem dla Zespołu Szkół w Chojnicach - etap II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania: Budowa Sali gimnastycznej wraz z zapleczem dla Zespołu Szkół w Chojnicach - etap II w zakresie: roboty żelbetowe- słupy, stropy, trybuna, roboty murowe i betonowe, dach - konstrukcja i obudowa, ścianki działowe, stolarka, tynki i okładziny, podłoża i posadzki, roboty malarskie, elementy wykończenia wewnętrznego i zewnętrznego, przeszklenie murów Przedmiot zadania objętego zamówieniem określają załączniki: 1) dokumentacja projektowa budowlano-konstrukcyjna wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla zadania: Budowa Sali gimnastycznej wraz z zapleczem dla Zespołu Szkół w Chojnicach - Załącznik nr A do SIWZ, 2. Wartość robót budowlanych objętych nadzorem wynosi: 3 090 180,00 PLN Brutto 3. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru branży budowlanej do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) Wywiązywanie się z tytułu zawartej umowy z wykonawcą robót oraz obowiązków wynikających z prawa administracyjnego w związku z realizacją inwestycji, a w szczególności przepisów Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami) oraz Ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 ze zmianami), Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.). 2) Uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy Wykonawcy robót budowlanych. 3) Sprawowanie kontroli nad zgodnością i prawidłowością realizacji robót z dokumentacją projektową i pozwoleniami na budowę, SIWZ, ofertą wykonawcy, zawartą umową, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 4) Reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, bhp, przeciw pożarowymi i normami oraz pozwoleniem na budowę. 5) Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, co ma za zadanie zapobiegać zastosowania wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie. 6) Kontrola robót, w szczególności: - prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonanych robót, - żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, - podejmowanie decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalna niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, - odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu. 7) Uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych. 8) Organizowanie, przeprowadzanie i dokonywanie po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego, czynności odbiorów częściowych oraz wstępnego i końcowego dla poszczególnych części zdania od Wykonawcy robót, a w szczególności: - sprawdzanie gotowości do odbioru, - przeprowadzanie komisyjnych odbiorów częściowych i wstępnych, - wystawianie świadectwa odbioru końcowego, - przekazanie przedmiotu odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą, - dokonanie odbioru ostatecznego po upływie terminu gwarancji. 9) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie wpisów. 10) Ocena użytych przez Wykonawcę materiałów budowlanych: - kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów, - zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót, -zatwierdzanie przed wbudowaniem materiałów i półwyrobów oraz dokonywanie ich oceny jakościowej i zgodności z wymaganiami obowiązujących norm - zlecanie Wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwość co do ich jakości, - w przypadku użycia przez Wykonawcę materiałów zamiennych, jednakże spełniających parametry techniczne wymagane w dokumentacji projektowej, Wykonawca winien uzyskać pisemną aprobatę Projektanta. 11) Sporządzanie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonego nadzoru. 12) Udzielanie Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących danego zadania. 13) Współdziałanie - porozumienie z autorem dokumentacji projektowej w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwanie od Projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego. 14) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót. 15) Potwierdzenie usunięcia przez wykonawcę ewentualnych wad, usterek, niedoróbek. 16) Poświadczanie płatności należnych Wykonawcy. 17) Rozliczenie umowy na roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia. 18) Informowanie z wyprzedzeniem i uzgadnianie z Zamawiającym odstępstw od zakresu podstawowego inwestycji/zmian technicznych, robotach dodatkowych/ powodujących wzrost kosztów inwestycji. 19) Zapobieganie roszczeniom Wykonawcy robót. 20) Identyfikowanie wszędzie gdzie jest to możliwe ryzyk powstania potencjalnych roszczeń ze strony Wykonawcy robót i stron trzecich i informowanie o tym Zamawiającego z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom. 21) Powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy. 22) Rozpatrywanie roszczeń Wykonawcy robót i przedstawienie stanowiska w odniesieniu do nich. 23) W przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót dotyczący realizacji inwestycji, wsparcie Zamawiającego, poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz jednoznacznego stanowiska Wykonawcy co do przedmiotu sporu. 4. Charakterystyka zadania budowlanego, nad którym sprawowany będzie nadzór. W/w inwestycja obejmuje następujące branże: Budowlaną 5. Dokumenty posiadane przez Zamawiającego - konieczne do realizacji zamówienia: 1) dokumentacja projektowa budowlano-konstrukcyjna wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla zadania : Budowa Sali gimnastycznej wraz z zapleczem dla Zespołu Szkół w Chojnicach - Załącznik nr A do SIWZ, 6. Inspektor Nadzoru ponosi wobec Inwestora odpowiedzialność za wyrządzone szkody będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych niniejszym zamówieniem publicznym do wysokości faktycznie poniesionych strat. 7. Etap po zakończeniu robót. Obsługa okresu gwarancyjnego: 1. Nadzór nad usunięciem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru i w trakcie okresu gwarancyjnego wynoszącego 5 lat oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia. 2. Przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONAR Koordynacja Nadzór Realizacja Robót Budowlanych, ul. Wróblewskiego 18, 89-600 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37642,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33948,00
Oferta z najniższą ceną: 33948,00 / Oferta z najwyższą ceną: 96924,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
- Dostawa ładowarki kołowej do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "Zajęcia terapeutyczne oraz konsultacje dla rodziców dzieci zakwalifikowanych do wczesnego wspomagania rozwoju, w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ZA ŻYCIEM, z podziałem na części."
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Projekt przebudowy nawierzchni tartanowej na Stadionie Miejskim "Chojniczanka 1930"
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych elektrycznych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





