Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-15
Tychy: Oświetlenie Parku Niedźwiadków
Numer ogłoszenia: 149942 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oświetlenie Parku Niedźwiadków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia Parku Niedźwiadków. Zakres robót obejmuje: 1. Zakres wykonywanych prac określony został w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej pn. Projekt Budowlano - Wykonawczy przebudowy oświetlenia Parku Niedźwiadków w rejonie ulic: Edukacji, Estetycznej i Al. Niepodległości autorstwa inż. Gerarda Morawiec. Zakres prac obejmuje między innymi: a) wykonanie fundamentów prefabrykowanych betonowych pod słup B-50 - 40 sztuk b) położenie kabla elektroenergetycznego YAKY 0.6/1kV 4x 35mm - 1290 mb c) montaż opraw OPC 1 S 70W, klosz Auris Max, daszek - 40 sztuk d) montaż słupów aluminiowych SAL-4,5 - 40 sztuk 2. Oprócz czynności związanych z wykonaniem zamówionych robót budowlanych Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek: a) świadczenia usług geodezyjnych ( siłami własnymi lub przez uprawnioną osobę trzecia) w zakresie wymaganym przepisami do prawidłowego prowadzenia i geodezyjnego udokumentowania inwestycji (wytyczenie i utrwalenie w terenie osi głównych obiektów budowlanych naziemnych i podziemnych, charakterystycznych punktów projektowanych numeryczne) na podstawie pomiarów geodezyjnych wykonanych w otwartym wykopie). b) zagwarantowania nadzorów specjalistycznych ( użytkownicy uzbrojenia terenu) nad realizacja robót budowlanych. 3. Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac ( w tym odtworzenie nawierzchni dróg, chodników) należy do obowiązków Wykonawcy w ramach uzgodnionego wynagrodzenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 PLN)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie: - dwóch robót oświetlenia ulic o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i/lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (Wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności elektrycznej i SEP do 1 kV - wykaz oraz wzór pisemnego zobowiązania - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymaga się kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa), c). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument na kwotę min. 200 000,00 zł), d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp): a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp): a. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności elektrycznej i SEP do 1 kV - wykaz oraz wzór pisemnego zobowiązania - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymaga się kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa. b. Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch robót oświetlenia ulic o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. C. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp): a. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 200 000,00 zł. D. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy
Wydział Zamówień Publicznych - pok nr 808
Al. Niepodległości 49
43-100 Tychy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych - pok nr 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a. załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b. dowód wniesienia wadium, c. pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 15/05/2009.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Miasta Tychy II
- Montaż latarni w ramach zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Modernizacja schodów oraz montaż oświetlenia przy ul. Bibliotecznej 31-33"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie hydroforu w budynku przy ul. Nowokościelnej 27"
- Realizacja zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Zagospodarowanie podwórka przy ul. Bukowej 1-5 i ul. Budowlanych 10-12"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na mieszkalny przy ul. Budowlanych 96"
- Wykonanie projektu wykonawczego oraz robót budowlanych dla potrzeb realizacji zadania pod nazwą: "Budowa chodników pomiędzy ul. Żwakowską 17-21 a Szkołą Podstawową nr 22"(BO)
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja akustyczna pomieszczeń w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskiej w Komorowie"
- Wymiana rozdzielnicy głównej oraz podrozdzielni na piętrach w budynku A w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- Wymiana instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 9 przy ul. Seniorów Lotnictwa 5 w Krakowie - postępowanie nr 2
- "Budowa deszczowni stałej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na szkółce leśnej Bukie"
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna - III postępowanie
- Magazyny energii w Gminie Rybno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.