Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-05
Warszawa: P-10-FILTRY2-2014 na dostawę filtrów
Numer ogłoszenia: 149940 - 2014; data zamieszczenia: 05.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej" , ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inflancka.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P-10-FILTRY2-2014 na dostawę filtrów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą i walidacją filtrów absolutnych HEPA (zwana dalej dostawą) na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz filtrów zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Zaoferowane filtry powinny posiadać ramkę gwarantującą bezpieczną wymianę filtra,dodatkowo separatory aluminiowe i uszczelki gwarantujące szczelność przylegania w skrzynce nawiewnej. Wszystkie filtry muszą być objęte gwarancją producenta. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: wywóz i utylizację zużytych filtrów, a także ich demontaż. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. Wielkość dostaw będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy. Termin dostarczenia filtrów - 14 dni roboczych od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faxem lub przez telefon). Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 42514310-8, 42913500-4 Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo dojazdu do Szpitala ani wjazdu na jego teren. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i do używania w Polsce i musi spełniać wymogi określone w normie: PN- EN 1822: 2009 - dotyczy filtrów absolutnych. Zastosowana w zaoferowanych filtrach powietrza tkanina filtracyjna musi posiadać pozytywną Opinię (atest higieniczny) np. PZH lub równoważny. Zaoferowane filtry do klimatyzacji i wentylacji szpitalnych muszą spełniać wszystkie warunki bezpieczeństwa wymagane dla tego typu wyrobów wykorzystywanych w zakładach opieki zdrowotnej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.43.10 - Filtry powietrza 42.91.35.00 - Filtry wlotu powietrza .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
 - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty (według wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), formularz cenowy (według wzoru załącznika nr 2 do SIWZ), Aktualne atesty PZH lub dokumenty równoważne, potwierdzające możliwość stosowania filtrów w obiektach szpitalnych, Aktualne atesty PZH lub dokumenty równoważne, potwierdzające możliwość stosowania filtrów w salach operacyjnych, Deklaracja zgodności, dla wyrobu: filtry absolutne, z normą PN-EN 1822:2009 lub równoważną , Ew. pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art.26 ust. 2d.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiany stawki podatku VAT z tym, iż zmiana taka obciąża Wykonawcę (wartość umowy brutto nie może ulec zmianie); . zmniejszenia / zwiększenia ilości dostarczanego asortymentu; terminu wykonania zamówienia (wydłużenie terminu zamówienia w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w ciągu 36 miesięcy); zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów; zmian osób upoważnionych do kontaktów od obu stron umowy, zmian produktów (nazwa katalogowa) lub wycofania z produkcji, zmiany daty obowiązywania umowy, w wyniku opóźnień związanych z czynnikami zewnętrznymi,na które Zamawiający nie miał wpływu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SP Z O Z           ul. Inflancka 6 , 00 -189 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SP Z O Z ul. Inflancka 6 , 00 -189 Warszawa, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Najem 3 używanych samochodów osobowych klasy D oraz 1 używanego samochodu osobowego klasy C
 - Usługi polegające na nadzorze i aktualizacji wraz z dostosowaniem w posiadanym przez Zamawiającego systemem telemedycznym i zintegrowanym systemem gromadzenia i przetwarzania danych medycznych.
 - Remont drewnianej posadzki foyer Teatru Dramatycznego w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
 - Wykonywanie diagnostyki drogowych obiektów inżynierskich, ekranów i bramownic w zakresie opinii technicznych, ekspertyz, analiz oraz badań podstawowych i specjalistycznych dotyczących oceny stanu(...)
 - Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.
 - Usługi serwisu i wsparcia dla urządzeń HSM Thales LUNA S700 oraz oprogramowania
 
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa worków filtracyjnych
 - Kompleksowa obsługa techniczna systemu klimatyzacji i wentylacji z możliwością skorzystania z prawa opcji
 - "Dostawa filtrów absolutnych HEPA dla WCP przy ul. A.Wrzoska 1 oraz dla Szpitala Łazarskiego przy ul. Bogusławskiego 4 w Poznaniu"
 
więcej: Filtry powietrza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





