Ogłoszenie z dnia 2008-07-04
Jelenia Góra: REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W URZĘDZIE MIASTA JELENIA GÓRA
Numer ogłoszenia: 149867 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546101, fax 075 7546159.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://jelenia-gora.bip.info.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W URZĘDZIE MIASTA JELENIA GÓRA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty ogólnobudowlane w pomieszczeniach biurowych Urzędu Miasta Jelenia Góra .Pl. Ratuszowy 58 w Jeleniej Górze - Przybudówka Ratusza.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.90 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.90 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.80 - Powtórne malowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.80 - Powtórne malowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wdium w wysokości 1500 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki i wymagania określone ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami) oraz w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty : - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót 4. Oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie na podstawie art. 22 ust. 1 ® załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 3 do oferty. 6. Zgodnie z art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków określonych w art. 22 Ustawy: a) Zaświadczenie potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego i potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawione nie wcześniej niż na trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert ( § 1 ust.1 pkt 3 rozporz. Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r.) b) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ÷ 8 oraz pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy oferent jest osobą prawną, informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz. 7. Potwierdzenie wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jelenia-gora.bip.info.pl/index.php?idmp=194&r=r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego w Jeleniej Górze, przy Pl. Ratuszowym 58, pok. nr 302.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 13:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Jeleniej Górze, przy Pl. Ratuszowym 58, pok. nr 302 Wydział Zamówień Publicznych i Obsługi Technicznej.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Remont węzła sanitarnego zlokalizowanego w Dziale ZPL budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA "Agat" w Jeleniej Górze przy ul. Cervi 14.
- Świadczenie usług wspomagających
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- EW Pilchowice II - odmulenie kanału energetycznego oraz jazu stałego
- Transport i zagospodarowanie odpadów odzieży (kod odpadu 20 01 10) i tekstyliów (kod odpadu 20 01 11), dostarczonych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz zebranych z pojemników(...)
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi z terenu Miasta Jelenia Góra, w okresie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zobowiązania Zamawiającego (...)
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- KMP/KPP - bieżące remonty obiektów niezbędne do utrzymania należytego stanu technicznego lub wynikające z decyzji PIS
- Modernizacja sali gimnastycznej
- "Adaptacja pracowni/warsztatów ZSP/BR" w ramach projektu "Bialscy uczniowie kompetentni, wykwalifikowani, aktywni zawodowo"
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku przy ul. Czechowskiej 15 w Lublinie w ramach realizacji projektu FAMI IV
- Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektu Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Ludwinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.