eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gardeja › Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gm. Gardeja w roku szkolnym 2009/2010 w oparciu o linie otwarte

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-15

Gardeja: Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gm. Gardeja w roku szkolnym 2009/2010 w oparciu o linie otwarte
Numer ogłoszenia: 149826 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gardeja , ul. Kwidzyńska 27, 82-520 Gardeja, woj. pomorskie, tel. 055 2624050, faks 055 2624055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gardeja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gm. Gardeja w roku szkolnym 2009/2010 w oparciu o linie otwarte.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie w roku szkolnym 2009/2010 usług przewozowych dzieci do placówek oświatowych na terenie gm. Gardeja. Wykonawca nie będzie świadczył usług przewozowych w okresie przerw świątecznych, ferii i wakacji a także innych dni wolnych od zajęć lekcyjnych, zgodnie z organizacją roku szkolnego. Dowożenie z miejsca zamieszkania do szkół i ze szkół do miejsca zamieszkania uczniów, będzie się odbywać tylko w dniach realizowania przez placówki oświatowe zadań dydaktyczno - wychowawczych i opiekuńczych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: - Wypełnić druk OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; - podpisać oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 2.2. - w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) licencję na wykonywanie transportu drogowego; c) wykaz osób (kierowców), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, d) przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego ( wykaz autobusów) i osób zdolnych do wykonania zamówienia, e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kserokopie uprawnień). f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, wykaz rodzaju sprzętu (autobusów) wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych pojazdów. g) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Forma dokumentów Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. b) Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów. W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum, do oferty musi być załączona umowa konsorcyjna, która musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gardeja.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Kwidzyńska 27, 82-520 Gardeja, pok. nr 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Kwidzyńska 27, 82-520 Gardeja, pok. nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gm. Gardeja w roku szkolnym 2009/2010 w oparciu o linie otwarte.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I obejmuje: Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Morawach, Gimnazjum w Wandowie i Szkoły Podstawowej w Cyganach Rano dowóz na trasie: - Bądki 7.00 (3 uczniów do Gimnazjum w Wandowie, 4 uczniów do SP w Morawach) - Krzykosy ( 3 uczniów do Gimnazjum w Wandowie) - Krzykosy PGR ( 9 uczniów do Gimnazjum w Wandowie, 13 uczniów do SP w Cyganach) - Otoczyn ( 10 uczniów do Gimnazjum w Wandowie, 19 do SP w Morawach) - Albertowo (3 uczniów do Gimnazjum w Wandowie) - Morawy 7.15 (wysiada 23 uczniów) - Morawy ( 4 uczniów do Gimnazjum w Wandowie) - Nowa Wioska ( 8 uczniów do Gimnazjum w Wandowie) - Klasztorek ( 7 uczniów do gimnazjum w Wandowie) - Wandowo 7.31 (wysiada 47 uczniów) - Rozajny Małe ( 7 uczniów do SP w Cyganach) - Rozajny ( 45 uczniów do SP w Cyganach) - Cygany 7.50 (wysiada 65 uczniów) Wymagany autobus o pojemności nie mniejszej niż 65 miejsc. Odwóz: 5 dni w tygodniu o godz. 12.50 i 14.20 Trasa; Cygany 12.50 i 14.20 Rozajny, Rozajny Małe, Wandowo 13.40 i 14.40, Nowa Wioska , Klasztorek, Nowa Wioska, Morawy 13.55 i 14.55 Albertowo, Otoczyn, Krzykosy, Bądki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gm. Gardeja w roku szkolnym 2009/2010 w oparciu o linie otwarte.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II obejmuje: Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Cyganach, Gimnazjum w Wandowie i Szkoły Podstawowej w Morawach Rano dowóz na trasie: - Bądki 7.05 ( 2 uczniów do SP w Cyganach) - Krzykosy i Szczepkowo ( 17 uczniów do SP Cyganach) - Cygany 7.18 (wysiada 19 uczniów) - Cygany ( 19 uczniów do Gimnazjum w Wandowie) - Rozajny ( 19 uczniów do Gimnazjum w Wandowie) - Rozajny Małe ( 1 uczeń do Gimnazjum w Wandowie, 1 uczeń do SP w Morawach) - Wandowo 7.34 (wysiada 41 uczniów) - Wandowo ( 21 uczniów do SP w Morawach) - Klasztorek ( 12 uczniów do SP w Morawach - Nowa Wioska ( 31 uczniów do SP w Morawach) - Morawy 7.50 (wysiada 65 uczniów) Wymagany autobus o pojemności nie mniejszej niż 65 miejsc. Odwóz: 5 dni w tygodniu o godz. 12.40 i 14.25 Trasa; Morawy (12.40 ) Nowa Wioska, Klasztorek, Wandowo (13.40) Rozajny Małe, Rozajny, Cygany (13.56) Szczepkowo, Krzykosy, Bądki powrót do SP Morawy (14.25),Nowa Wioska, Klasztorek, Wandowo 14.40, Rozajny Małe, Rozajny, Szczepkowo, Krzykosy, Bądki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gm. Gardeja w roku szkolnym 2009/2010 w oparciu o linie otwarte.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III obejmuje: Dowóz dzieci do Gimnazjum w Wandowie Rano dowóz na trasie: - Wilkowo 7.05 (9 uczniów) - Trumieje ( 10 uczniów ) - Klecewo ( 7 uczniów) - Wracławek ( 13 uczniów) - Jaromierz ( 2 uczniów ) - Wandowo (wysiada 41 uczniów) 7.32 Wymagany autobus powyżej 40 miejsc. Odwóz: 5 dni w tygodniu o godz. 15.10 Trasa: Wandowo, Jaromierz, Wracławek, Trumieje, Klecewo, Wilkowo Część IV obejmuje: Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Otłowcu i Zespołu Szkół w Gardei i Szkoły Podstawowej w Czarnem Dolnem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gm. Gardeja w roku szkolnym 2009/2010 w oparciu o linie otwarte.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV obejmuje: Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Otłowcu i Zespołu Szkół w Gardei i Szkoły Podstawowej w Czarnem Dolnem Rano dowóz na trasie: - Bądki 6.55 ( 9 uczniów do SP w Otłowcu) - Czachówek ( 21 uczniów do SP Otłowcu, 3 do ZS w Gardei) - Otłówko ( 16 uczniów do SP w Otłowcu, 14 uczniów do ZS w Gardei) - Otłowiec 7.10 (wysiada 46 uczniów) - Osadniki ( 9 uczniów do SP w Otłowcu, 2 do ZS w Gardei) - Otłowiec (wysiada 9 uczniów) - Otłowiec (14 uczniów do ZS w Gardei) - Gardeja Przedmieście ( 3 uczniów do ZS w Gardei) - Gardeja 720 (wysiada 36 uczniów) - Czarne Małe ( 22 uczniów do SP w Czarnem Dolnem) - Czarne Dolne (wysiada 22 uczniów) - Pawłowo (8 uczniów do SP w Czarnem Dolnem - w jedną stronę) - Czarne Górne (6 uczniów do SP w Czarnem Dolnem- w jedną stronę) - Czarne Dolne (wysiada 14 uczniów) Wymagany autobus o pojemności nie mniejszej niż 65 miejsc. Odwóz: 5 dni w tygodniu o godz. 13.20 i o godz. 15.20 Trasa: Gardeja - Gardeja Przedmieście, Otłowiec, Osadniki, Otłowiec, Otłówko, Czachówek, Bądki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.