eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówDzierżawa czytnika pasków diagnostycznych do moczu z dostawą pasków testowych oraz dzierżawa laboratoryjnego systemu informatycznego - LIS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-14

Chrzanów: Dzierżawa czytnika pasków diagnostycznych do moczu z dostawą pasków testowych oraz dzierżawa laboratoryjnego systemu informatycznego - LIS
Numer ogłoszenia: 14974 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie Sp. z o.o. , ul. Sokoła 19, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 32 6240325, faks 32 6240310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zla-chrzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa czytnika pasków diagnostycznych do moczu z dostawą pasków testowych oraz dzierżawa laboratoryjnego systemu informatycznego - LIS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Dzierżawa czytnika pasków diagnostycznych do moczu wraz z oprogramowaniem komputerowym na okres 36 miesięcy: Lp Parametry wymagane 1 Czytnik pasków do moczu nie starszy niż rok produkcji 2011 przeznaczony do analizy następujących parametrów fiz-chem. badania ogólnego moczu: glukoza, białko, bilirubina, ciała ketonowe, urobilinogen, azotyny, leukocyty, erytrocyty, pH, ciężar właściwy, barwa moczu 2 Wyposażony w dotykowy ekran ciekłokrystaliczny , komputer, klawiaturę , wewnętrzną i zewnętrzną drukarkę , czytnik kodów paskowych ,UPS 3 Czytnik posiada oprogramowanie umożliwiające dokumentację i archiwizację wyników badań z testów paskowych , badań mikroskopowych osadu, badań kontrolnych 4 Czytnik posiada złącze do dwukierunkowej transmisji danych i komunikacji z zewnętrznym laboratoryjnym systemem informatycznym 5 Wydajność minimum 500 oznaczeń na godzinę 6 Pamięć minimum 1000 wyników 7 Kontrola pamięci - pamięć minimum 100 wyników 8 Automatyczne wykrywanie zabarwienia próbki przez analizator 9 Kompensacja własnego zabarwienia moczu 10 Możliwość wyboru barwy i klarowności moczu z aparatu 11 Flagowanie wyników patologicznych 12 Możliwość tworzenia w aparacie raportów wyników wymagajacych weryfikacji 13 Możliwość dopisania wyniku osadu do wyniku w aparacie 14 Możliwość konfiguracji wydruku wyników badań 15 Możliwość tworzenia list roboczych , raportów dziennych wyników 16 Prezentacja wyników kontroli jakości z mozliwością wydruku raportów 17 Kalibracja przy użyciu pasków kalibracyjnych 18 Automatyczny start pasków testowych 19 Automatyczne usuwanie zużytych pasków do pojemnika na odpady 20 Mozliwość wyboru jednostek pomiaru 21 Wewnątrzlaboratoryjna kontrola jakości za pomocą płynnych materiałów kontrolnych 22 Czytnik posiada znak CE 23 Instrukcja obsługi czytnika w języku polskim 24 Wykonawca dostarczy czytnik , zamontuje , uruchomi oraz przeszkoli personel w zakresie obsługi w ciagu 3 tygodni od dnia podpisania umowy 25 Wykonawca zapewni bezpłatne serwisowanie czytnika w trakcie trwania umowy ( przeglądy , naprawy, części zamienne , dojazd ) 26 Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii do 24 godzin a dokonanie naprawy do 48 godzin( dni robocze) 27 W przypadku braku możliwości naprawy w terminie 48 godzin , dostarczy aparat zastepczy 28 Wykonawca zapewni na swój koszt zewnętrzną międzynarodową kontrolę jakości RIQAS dla pasków testowych w cyklach zapewniajacych uzyskanie certyfikatu 29 Wraz z pierwszą dostawą wykonawca dostarczy obowiązkową dokumentację dotyczącą czytnika : opis techniczny, instrukcja obsługi w języku polskim, metodyki badań, karty charakterystyki II.Dostawa pasków testowych oraz materiałów kontrolnych do oferowanego czytnika potrzebnych do wykonania 21 000 badań ogólnych moczu rocznie (63 000 przez okres 36 miesiecy). Wymagania dotyczące testów paskowych: 1. Paski charakteryzują się eliminacją wpływu kwasu askorbinowego na wyniki glukozy. 2. Wymagana czułość dla białka nie gorsza niż 20 mg/dl dla glukozy nie mniejsza niż 50 mg/dl. 3. Paski, materiały kontrolne posiadaja znak CE oraz karty charakterystyki ( proszę dołączyć do oferty) 4. Instrukcje metodyczne dla testów paskowych są w języku polskim i są dołączone do każdego opakowania. 5. Dostawa odczynników odbywała się będzie zgodnie z okresowymi zamówieniami w czasie do 2 tygodni od dnia złożenia zamówienia. Ważność dostarczanych odczynników - minimum 6 miesięcy licząc od daty dostawy . Kontrola wewnątrzlaboratoryjna wykonywana jest codziennie na dwóch poziomach Dzierżawa oprogramowania do Laboratoryjnego Systemu Informatycznego - LIS Lp Parametry 1 Oferent dostarczy w ramach dzierżawy niezbędne oprogramowanie, sprzęt komputerowy, monitory, drukarki do obsługi 6 stanowisk roboczych plus serwer , czytniki kodów kreskowych , czytnik kart zleceń , przeglądarkę do wyników 2 Oprogramowanie jest w języku polskim 3 Oferent zapewni bezpłatnie w ramach dzierżawy połączenie wspólnym serwerem analizatorów , wdrożenie oraz szkolenie z zakresu obsługi systemu 4 System powinien spinać w sieć oferowany czytnik do moczu oraz aparaty posiadane przez laboratorium : - COBAS Integra 400 firmy Roche ( biochemia)- COBAS e 411 firmy Roche ( immunologia)- COAG Chrom 3003 firmy BioKsel ( koagulologia )- SYSMEX 1000 i firmy Sysmex ( hematologia)- czytnik OB ESR 48 firmy Kabe 5 System umożliwia manualne wpisywanie osadu moczu, wynik z oznaczenia elektrolitów ( Na, Cl, K ), rozmaz krwi, komentarz 6 Rejestracja pacjentów i zleceń możliwa manualnie i przy pomocy kodów kreskowych 7 Rejestracja próbek za pomoca skanera do kart zleceń 8 System umożliwia autoryzację użytkowników oraz wyników 9 Możliwość wprowadzenia podpisu elektronicznego wraz z modernizacją systemu 10 System umozliwia prowadzenie wewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości ( wykresy , SD, CV )wg zasad Westgarda 11 System umożliwia drukowanie wyników pojedynczo oraz zbiorowo 12 System posiada mozliwość prowadzenia kartotek zleceniodawców oraz pacjentów 13 System posiada znakowanie matariału kodami kreskowymi umożliwiającymi jednoznaczną identyfikację próbki ze zleceniem 14 System posiada możliwość tworzenia archiwum 15 System umożliwia zarządzanie informacją ( tworzenie list roboczych, księgi głównej , sterowanie przepływem zleceń pomiędzy stanowiskami komputerowymi a analizatorami) 16 System umożliwia kontrolę procesu walidacji wyników ( wyświetla wartości referencyjne z uwzględnieniem wieku i płci , flaguje wyniki patologiczne ) 17 Umożliwia prowadzenie delta Check pacjenta 18 Możliwość automatycznego obliczania testów obliczeniowych w oparciu o stosowane w diagnostyce laboratoryjnej wzory 19 System posiada możliwość konfigurowania wydruków wyników badań ( możliwość wpisywania i edycji następujących danych : nr zlecenia, kod zleconego badania, data i godzina pobrania, data rejestracji i wykonania badania, pesel, imię i nazwisko , data urodzenia , płeć , wiek oraz adres pacjenta, jednostka kierujaca , lekarz kierujący ) 20 Mozliwość wykonywania obliczeń statystycznych liczby zleceń , badań, oznaczeń ogółem i dla poszczególnych kontrahentów 21 Raportowanie ilości wykonanych badań w wybranym przedziale czasowym dla wybranego kontrahenta 22 System umozliwia obsługę rozliczeń finansowych z kontrahentami, zleceniodawcami , z pacjentami wykonujacymi badania odpłatne 23 System umożliwi elektroniczny dostęp innych użytkowników( lekarze ZLA ) do wyników badań laboratoryjnych z wykorzystaniem przeglądarki 24 Możliwość zabezpieczenia bazy danych przez cykliczne i automatyczne tworzenie kopii zapasowych systemu wraz z danymi laboratorium i osobowymi pacjenta ( minimum jeden niezależny nośnik elektroniczny) 25 Wykonawca zapewni bezpłatnie serwisowanie systemu przez cały okres użytkowania 26 Wdrożenie - czas wdrożenia max. 21 dni roboczych od dnia podpisania umowy 27 W przypadku zaoferowania innego oprogramowania niż dotychczas używane (PSM) w celu obsługi bazy archiwalnej oferent zapewni integralność danych archiwalnych z ostatnich 3 lat z dotychczas używanego oprogramowania analitycznego z zachowaniem ich dotychczasowej dostępności i funkcjonalności . Ewentualne przeniesienie bazy danych do innego oprogramowania musi nastapić jednorazowo przy zachowaniu ciągłości pracy laboratorium..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy ,że dostarczane wyroby posiadają Deklaracje zgodności oraz oznakowanie CE lub inne dokumenty ważne dla danych wyrobów (zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi ) Deklaracja zgodności musi zawierać informację o klasie i regule klasyfikacyjnej wyrobu. Jeżeli w ocenie zgodności brała udział jednostka notyfikowana ,należy podać dane jednostki. Dla wyrobów niesklasyfikowanych jako medyczne oświadczenie o stosownej treści.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zla-chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego Sp. z o.o. 32-500 Chrzanów ul. Sokoła19 tel/fax. (32) 624 03 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego Sp. z o.o. 32-500 Chrzanów ul. Sokoła19 tel/fax. (32) 624 03 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.