eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesko › materiały opatrunkowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-14

Lesko: materiały opatrunkowe
Numer ogłoszenia: 149747 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Kazimierza Wielkiego 4, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 13 4696408 w. 14, faks 13 4696408.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozlesko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: materiały opatrunkowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: gaza bielona bawełniana, kompresy gazowe wyjałowione parą wodną, kompresy gazowe niejałowe z podwijanymi brzegami, opatrunek o wysokiej chłonności, antybakteryjny, jałowy opatrunek z maścią, jałowy opatrunek siatkowy nasączony maścią obojętną, tupfery z gazy i fasola, opaska z gipsu naturalnego nanoszonego dwustronnie na podłoże bawełniane, gaza wyjałowiona, opatrunek do mocowania kaniuli, zestaw do porodu sterylny, opaska dziana, opaska elastyczna, serweta operacyjna jałowa, zestawy do obłożeń uniwersalne, podkłady pod gips, siatki opatrunkowe, elastyczna siatka opatrunkowa, opaski gipsowe, plaster do leczenia przepukliny pępkowej u noworodków i niemowląt z tkaniny wiskozowej, chusta trójkątna, ochraniacze na obuwie z włókniny, podkład chłonny z celulozy, pieluchomajtki dla noworodków oddychające na całej powierzchni, hypoalergiczny przylepiec na włókninie, pieluchomajtki dla dorosłych oddychające na całej powierzchni, błona półprzepuszczalna do pokrywania ran czystych, opatrunek typu Granuflex , włókninowy, elastyczny,jałowy,samoprzylepny opatrunek pooperacyjny o zaokrąglonych brzegach, przylepce do nieinwazyjnego zamykania ran i nacięć chirurgicznych, hypoalergiczny przylepiec na tkaninie wiskozowej, hypoalergiczny przylepiec na folii porowatej, hypoalergiczna, włókninowa, elastyczna i porowata taśma do mocowania opatrunków, włókninowy elastyczny plaster z klejem syntetycznym naniesionym paskowo z opatrunkiem do opatrywania skóry po wykonanych nakłuciach, czepek w kształcie furażerki wiązany z tyłu na troki, czepek chirurgiczny z włókniny polipropylenowej, maska chirurgiczna trójwarstwowa,wiązana,z usztywnieniem na nos, zielona pakowana w karton umożliwiający pojedyncze wyjmowanie, czepek chirurgiczny z z taśmą przeciwpotną oraz wydłużoną częścią tylną za ściągaczem, hypoalergiczny plaster opatrunkowy z materiału tekstylnego, zestaw do cewnikowania, jałowy zestaw serwet do artroskopii, jałowa serweta 2 warstwowa, jednorazowy jałowy fartuch chirurgiczny pełnobarierowy, opatrunek typu Bactigras i typu Jelonet, zestaw serwet uniwersalnych wykonany z dwuwarstwowego na całej powierzchni, chłonnego i mocnego laminatu, jałowy zestaw do cięcia cesarskiego, kompresy gazowe niejałowe z podwijanymi brzegami, jałowy zestaw do laparoskopii, opatrunek do aktywnego oczyszczania ran aktywowany roztworem Ringera, jałowy opatrunek z włókien alginianów wapnia, hydroaktywny samoprzylepny opatrunek z pianki poliuretanowej odporny na nacisk, amorficzny przezroczysty hydrożel w dozowniku w formie strzykawki, jałowy opatrunek hydrokoloidowy - szczegóły przedmiotu zamówienia zawarte w formularzu cenowym załącznik nr 2 do siwaz..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.14-2, 33.14.11.11-1, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.14.11.18-0, 33.14.11.16-6, 33.14.11.00-1, 33.14.11.13-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp - zawarte w druku OFERTA. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp - zawarte w druku OFERTA zał nr 1, Ocena spełnienia warunków od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp - zawarte w druku OFERTA. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp - zawarte w druku OFERTA zał nr 1, Ocena spełnienia warunków od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp - zawarte w druku OFERTA. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp - zawarte w druku OFERTA zał nr 1, Ocena spełnienia warunków od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp - zawarte w druku OFERTA. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp - zawarte w druku OFERTA zał nr 1, Ocena spełnienia warunków od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp - zawarte w druku OFERTA. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp - zawarte w druku OFERTA zał nr 1, Ocena spełnienia warunków od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Zamawiający wymaga, by Wykonawca złożył oświadczenie, iż zaoferowane materiały opatrunkowe posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych karty katalogowe, certyfikaty CE, a w przypadku żądania przez Zamawiającego poświadczenia Wykonawca jest gotowy dostarczyć żądany dokument potwierdzający dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu - wykonawca składa na pw. oświadczenie według druk OFERTA zał. nr 1

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany druk OFERTA zał nr 1 + zał nr 2 Formularz cenowy. Opisy, foldery, katalogi, etykiety i ulotki informacyjne do każdego oferowanego produktu, Pełnomocnictwo - jeżeli zachodzi taka konieczność.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: -nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów -sposobu konfekcjonowania -liczby opakowań -wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ceny jednostkowej produktu w przypadku obniżenia cen przez producenta. Zamawiający dopuszcza zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach w przypadku zmian rynkowych, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie podwyższeniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia ilościowego i wartościowego pomiędzy poszczególnymi pakietami oraz pomiędzy poszczególnymi pozycjami w ramach jednego pakietu na które została podpisana umowa z danym wykonawcą do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia zmian w obrębie asortymentu w ramach ustalonej wartości zamówienia w zależności o potrzeb. W czasie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku zmiany stawek podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozlesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielnym Publiczny Zespole Opieki Zdrowotnej w Lesku, 38-600 Lesko, ul. K. Wielkiego 4, osobiście w pok. 225, strona internetowa, e-mail..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Samodzielnym Publiczny Zespole Opieki Zdrowotnej w Lesku, 38-600 Lesko, ul. K. Wielkiego 4, pocztą, osobiście w sekretariacie bud Przychodni SPZOZ Lesko..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: gaza , kompresy gazowe, wyjałowione -niejałowe, opatrunki o wysokiej chłonności, antybakteryjny opatrunek z maścią, tupfery, opaski z gipsu, wata bawełniano - wiskozowa, zestawy do zmiany opatrunków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zawarty w zał. nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7, 33.14.11.14-2, 33.14.11.12-8, 33.14.11.15-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Gaza wyjałowiona, opatrunek do mocowania kaniuli, zestaw do porodu sterylny, opaska dziana, opaska elastyczna,serwety operacyjne, zestawy do obłożeń uniwersalne, podkłady pod gips,siatki opatrunkowe, opaski gipsowe, plastry, chusta trójkątna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zawiera zał. nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2, 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ochraniacze na obuwie z włókniny, podkłady chłonne, pieluchomajtki, przylepce hypoalergiczne,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zawiera zał. nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Błony półprzepuszczalne do pokrywania ran czystych, opatrunki typ Granuflex,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zawiera zał nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Włókninowy, elastyczny,jałowy,samoprzylepny opatrunek pooperacyjny o zaokrąglonych brzegach,zawierający wkład chłonny 100% bawełny i siateczkę zapobiegającą przywieraniu do rany, przylepce do nieinwazyjnego zamykania ran i nacięć chirurgicznych. hypoalergiczny przylepiec na tkaninie wiskozowej, czepek chirurgiczny, zestawy do cewnikowania, zestawy do wkłuć centralnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zawiera zał nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opatrunki rożnego typu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zawiera zał. nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestaw serwet uniwersalnych, jałowy zestaw do cięcia cesarskiego, kompresy gazowe niejałowe, jałowy zestaw do laparoskopii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zawiera zał. nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6, 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Terminpłatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Opatrunek do aktywnego oczyszczania ran, jałowy opatrunek z włókien alginianów wapnia, hydroaktywny samoprzylepny opatrunek, amorficzny przezroczysty hydrożel, jałowy opatrunek hydrokoloidowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zawiera zał. nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.